במוסיקה הישראלית הדינמית, אנו נתקלים מעת לפעם באלבומים שכשאנו מאזינים להם בזמן "אמת", אנו יודעים שמדובר בקלאסיקה בהתהוות שעומדת להישאר כאן זמן לא קטן.  אחד האלבומים הללו מהשנה החולפת הוא אלבומו האישי השני של המוסיקאי והמפיק המוסיקלי המוערך שמוליק נויפלד – "המשקפיים של נויפלד", שמלבד שהגיע לאלבום זהב, התעטר במיטב אמני ארצנו : שלמה גרוניך, סמדר אקראי, מירי מסיקה, רועי נויפלד, שי לי עטרי, בעז בנאי  ועוד ועוד ועוד.

ב-21/2 יתקיים מופע השקה חגיגי לאלבום ב"זאפה הרצליה" ( פתיחת דלתות ב-20:15, תחילת מופע ב-22:00) בו ישתתפו בין השאר מירי מסיקה, ישי לוי, שי-לי עטרי, אבי בללי, סמדר אקראי, בעז בנאי, מישה סוחינין, נעמה כהן ורועי נויפלד, ויבצעו שירים מהאלבום ומלהיטיו של נויפלד לאורך השנים.

בין ההכנות למופע, תפסתי את שמוליק לשיחה צפופה, שמוליק, אני יודע שזה קשה, אבל תוכל לתאר במילה אחת את מה שאנחנו הולכים לחזות בו בערב המיוחד שלך ?

"אם אתה רוצה באמת במילה אחת  – המילה היא נתינה. שתי מילים: חוויה ללב. שלוש מילים: שילוב  מוסיקה ותמונה, ארבע מילים: אושר אינסופי לאוזן ולעין."

כשהתחלת את דרכך המוסיקלית לפני אי אלו שנים, חלמת שיגיע רגע כזה?

"כן. חלמתי ששירים שלי יושרו ע"י האמנים הכי טובים, כפי שבא לידי ביטוי  באלבום, וכן – חלמתי שתוכל להתקיים הופעה שנוכל להביא לפחות חלק מהאנשים לשיר בה, ואני שמח שזה מצליח וקורה ולא בפעם הראשונה."

מה צפוי לנו שם?

"יבוצעו השירים של האלבום, ועוד שירים אחרים שכתבתי, ועוד שירים שאנחנו מכבדים את האמנים בבואם שירים שלהם, כאשר כל השירים מקבלים את הצבע שלנו, של המשקפיים של נויפלד."

יש פרויקט נוסף על הפרק?

"יש הרבה. בתכנית להפגיש עוד אנשים עם עניין המשקפיים, ויש עוד רצון לעשות סרטי קולנוע, סרטי תעודה, הצגות תיאטרון ועוד .כמו כן, אני עובד עם אמנים מוכשרים ותיקים וכאלה שבתחילת דרכם."

המלצות סינגלים:

אסף אברבוך והשמועה – "צפה להפתעות"

סמוך ליום הולדתו הוציא הרוקר הכשרוני אסף אברבוך את הסינגל החדש שלו – "צפה להפתעות", פולק ישראלי עדין ורך הדן במה שצריך, במה שישנו ובמה שעושים עם המצב. תענוג.

https://www.youtube.com/watch?v=enAbEuZnAuc

 

תגובות

להשאיר תגובה