לסנן את כולם גם כשהילדים בבית

עולם העבודה היום מכיל בתוכו המון רעשי רקע, אם בעבודה מהבית עם הילדים בחופש הגדול, אם בעבודה מבית הקפה השכונתי ואפילו עבודה באופן ספייס במשרד. האוזניות החדשות מבית המותג הבינ"ל הנודע Bowers & Wilkins ביבוא בלעדי של טופ אודיו, בדיוק הפתרון האידיאלי.

האוזניות מדגם  Px7 S2, אוזניות אלחוטיות פרימיום. האוזניות עם דרייברים חדשים לגמרי ברזולוציה גבוהה, מותקנים בזווית ייחודית כדי לספק במת קול סוחפת להפליא. האוזניות בעלות מערכת ביטול רעשים אקטיבית חדשה עבור מוזיקליות מעולה, בתוספת מערכת מיקרופונים משודרגת לאיכות שיחה משופרת. עיצוב חדש הכולל פרופיל דק יותר, התאמה משופרת, חומרים משודרגים ונוחות מעולה, כולל ״קצף זוכר״ בכיסויי האוזניים להאזנה ללא מאמץ לאורך כל היום. האוזניות בעלות תמיכה באפליקציה המשובחת Bowers & Wilkins Music App להגדרה וכיוונון עדין – כולל EQ מתכוונן למשתמש בתוספת תמיכה קולית.

ה-Px7 S2 החדשות, המחליפות את אוזניות ה-PX7 עטורות הפרסים הן העדכניות ביותר בקו מוצלח ביותר של אוזניות פרימיום מוכוונות ביצועים, עוצבו עם אותה פילוסופיית הסאונד הייחודי, המדוייק ויוצא הדופן.

  מהנדסי Bowers & Wilkins עבדו ללא לאות כדי לחדד את ביצועי ביטול הרעשים של Px7 S2 , מבלי לפגוע במוזיקליות. שישה מיקרופונים משודרגים בעלי ביצועים גבוהים עובדים יחד כדי לספק את התוצאות הטובות ביותר: שניים מודדים את הפלט של כל יחידת הנעה, שניים מגיבים לרעש הסביבה מהעולם החיצון ושניים מספקים בהירות קול יוצאת דופן עם ביטול רעשים משופר.חיי סוללה של 30 שעות, Px7 S2 יכול לנגן כל היום – ויותר מזה – בטעינה אחת בלבד, בעוד שטעינה מהירה של 15 דקות מספיקה כדי לספק עד שבע שעות של זמן האזנה נוסף. האוזניות זמינות בשלושה גימורים : אפור, כחול ושחור.

אוזניות Px7S2  המחיר 1,690 ₪, החל מה 7.7.22

בטופ אודיו. משכית 26 בהרצליה פיתוח. https://store.topaudio.co.il/collections/headphones

 

 

תגובות

להשאיר תגובה