גן האירועים הבאר של סבא שבפתח תקווה מניח קצת בצד את אווירת הוינטאג' שאפיינה אותו ופותח את הקיץ בעיצוב מחודש שופע דקלים, שמש ואווירה טרופית משהו . שלומית קאפומן בעליו של המתחם הותיק מספרת על המראה המחודש, האפשרות לקבל את כל הצרכים לאירוע במקום אחד בזכות קונספט המותגים ולמה זה לא רק לאנשים אמידים
שבפתח תקווה הבאר של סבא נקרא על שם חמה המנוח של קאופמן וסב ילדיה, המקום שכולל בריכת מי אגירה ופרדס שינה לדבריה את פניו ממקום שהיה יותר ברוח וינטאז' וארץ ישראל הישנה לגן אירועים עכשווי, מעוצב ומוביל דעת קהל. "זה מקום שיש בו משהו חם ונוסטלגי אבל גם המון חדשנות ועכשוויות", אומרת קאופמן, "אנחנו כל הזמן נוסעים לתערוכות בחו"ל, כל אנשי הצוות שלנו הם מעצבים , בשורת העיצוב של המקום היא שיק, אלגנטיות ובוהמייניות".
"הבאר של סבא" מציע בעיצובו החדש שלל אלמנטים טרופיים, שתפקידם לספק מראה קיצי, עשיר ותוסס. השולחנות מעוצבים בפירות טרופיים ובצבעים ססגוניים בהשראת חופשות טרופיות מסביב לעולם. הצבעים דרמטיים והקומפוזיציות יוצרים האווירה של אי טרופי וחופשה מתחת לשמש ולדקלים.
עיצובו וסידורו של המקום נעשה באמצעות שימוש באלמנטים וכלים גאומטריים המדמים מראה של פירות טרופיים, שימוש בצמחיה ירוקה טבעית כמו בחופים הטרופיים, שימוש במרכזי שולחן השאובים מעולם הקוקטיילים ועמדות פרחים.
- למה בחרתם את הסגנון הטרופי דווקא ?
"הקונספט הקלאסי של האירועים תמיד יישאר, אבל הקיץ יש משהו מאוד שמח באוויר, המון צבע וזה מה שאנו מנסים להעביר, באמצעות המון שימוש באלמנטים גיאומטריים שמדמים פירות טרופיים כמו אננס, המון שימוש בירוק. עמדת הפרחים למשל היא כמו חנות מקסימה עם בנות ששוזרות כתרים מפרחים לאורחים וזה ממיס את הקהל, יוצר אווירה שמחה וכמו תלבושת אחידה , אפשר לראות את הבוסית של הכלה, הסבתא שלה והנערות כולן מקושטות בזרי פרחים. זה קטע מאחד".
לדבריה, הפניה היא לקהל צעיר של מתחתנים , רבים מהם מגיעים מחו"ל ויש גם ישראלים שגרים בחו"ל ובאים להתחתן בישראל.
- איך מתמודדים עם התחרות בענף? לא חסרים גני אירועים בוודאי באזור המרכז
"היתרון והייחודיות שלנו הוא שכאן יש את כל המותגים הנדרשים לארגון האירוע, יש לנו את חברת העיצוב, ההפקה המיתוג והקייטרינג שכולם נרתמים יחד כדי ליצור קונספט לאירוע, כל אחד מביא את היכולות שלו אבל כולם מדברים באותה השפה ויוצרים מוצר שלם. הקונספט מתחיל בנראות של ההזמנה לחתונה דרכה האורחים יודעים לקראת מה הם באים".
כאמור, הבאר של סבא מאגד בתוכו מעין משפחת מותגים מקצועיים: מינט דיזיין Mint Design, מותג עיצוב אירועים שעובדיו הם בוגרים מצטיינים של אקדמיות עיצוב ברחבי הארץ. המיתוגיה -מותג עיצוב גרפי שמציע ללקוחות הזמנות, כרטיסי הושבה, פלייסמנטים ועוד כולל חנות אינטרנטית שבה ניתן לרכוש מוצרי נייר לאירועים ושירותי גרפיקה לעסקי בוטיק. Happy Days הוא מותג הפקת אירועים המתמחה בשירותי הפקה אישית המעניק גם מפיקה צמודה הזמינה ללקוחות לאורך כל תקופת תכנון האירוע.
Jacobs K מותג קייטרינג חדשני שדואג לסגנונות הגשה, יצירת מנות עונתיות חדשות מספר פעמים בשנה, שירות טוב והתאמת האוכל לאופי האירוע ולאורחים. המותג הנוסף הוא ZOYA BAR שמומחה בייצור קוקטיילים ועמדות קונספט לבחירת הלקוח כעמדה נפרדת או כחלק אינטגרלי מהבר.
- נשמע מעניין אבל לא זול במיוחד
"רוב הזוגות היום מדברים על אירועי קונספט אבל זה לא רק לאמידים , היום כל הזוגות הם חסרי פשרות, זה לא כמו פעם שבמרכז השולחן היה נר, כל זוג רוצה שיהיה לו אמירה באירוע, הזוגות הם סופר עסוקים ואין להם זמן לחפש כל דבר בחוץ בנפרד, כאן יש להם הכל במקום . ליקטנו את הטובים שמורידים את החלומות למקום של פיתוח , כל זוג מגיע עם התקציב שיש לו ועם זה נצליח לעבוד".
היא לא חוששת מחוסר הצלחה כלכלית או חלילה סגירת העסק, כמו שקורה לאחרים. "אנחנו קיימים מ-1998, מוכרים ויציבים ויש לנו ניסיון רב ושם חזק, מה גם שאנחנו די עוף מוזר בכל תחום האירועים. בדרך כלל אולם נותן אוכל ובר, כאן יש משפחה של מותגים נוספים שקשורים למקום ויוצרים משהו חדשני ואחר, אירוע ייחודי שהוא רק שלך
"כל חתונה כוללת קודם הכנת הזמנה, אז אנשים לרוב הולכים לבית דפוס או לחברה גרפיקאית ואז ההזמנה מדברת בשפה אחת, עיצוב השולחנות בשפה אחרת ושמלת הכלה בסגנון מסוים. אנחנו יוצרים הכל למשהו אחד שלם, הכל מתאים להכל. אנחנו מורידים מהזוג את כאב הראש של הפקת האירוע, כשכלה חולמת על החתונה שלה יש המון רעיונות אבל ברגע שהיא מהדקת את זה למה עיקר או טפל אז הזוג מובל בצורה מאוד ברורה לקראת מה שהוא רוצה".