איפה ביקר אריה דרעי, מה עשה איציק זהר בצילומים ומה חגגו למשולם ריקליס? הטריבונה- רכילות עסקית

עמותת "גדולים מהחיים" המסייעת ותומכת באלפי משפחות וילדים חולי סרטן, ארגנה יום כיף בחמת גדר לזכרם של חיים הלר ושירלי שמואלי, והעניקה יום מלא בפעילויות והופעות לילדים של צ'פצ'ולה והאיש הירוק. יום הכיף בהשתתפותו של מנכ"ל העמותה ליאור שמואלי, כלל שלל פעילויות ואטרקציות בניהן מעיינות חמים, בריכה עם מגלשת ספלש, פינת חי, פינת ליטוף, מופע תוכים, האכלת תנינים, עמדות יצירה, סדנת כדורי שוקולד בתרומת מאפיית ביסקוטי, נסיעה מלהיבה ברכבי ספורט, מסלול רכיבת אופניים באזור בריכות  הדגים הסמוכות לחמת גדר וארוחת צהריים חגיגית. לאירוע הוזמנו עובדים ממפעל הפיס ומחברת אוטופונט, שהגיעו להתנדב ולסייע . לקינוח זכו הילדים ליהנות מהופעות מלאות אנרגיות של צ'פוצ'ולה והאיש הירוק. פעילויות העמותה מסייעות בכל שנה ליותר מ-1,500 ילדים חולי סרטן, חלקם חולים סופניים וכולם נאבקים על חייהם. הפעולות נועדו לשפר את איכות חייהם ורווחתם של הילדים ובני משפחותיהם הן בבתיהם והן בבתי החולים, בכל רחבי הארץ, ללא הבדלי דת, מין ולאום.

טריבונה 1 - עמותת גדולים מהחיים

דקה לפני שיטוס איציק זוהר למקסיקו, לצילומי התוכנית 'גולדסטאר', העונה הרביעית, גייסו קברניטי רשת ml את הפרזנטור שלהם לצילומי קמפיין הקיץ של אופנת הגברים ml men, המתמקד העונה במיוחד במידות לגברים מלאים וגבוהים. הצילומים נערכו בוילה מפוארת במושב בשרון, שם הצטלם לצידה של  הדוגמנית במידות גדולות  מרינה גורביץ. אחרי תקופת רווקות לא קצרה, סיפר איציק  זוהר כי בחודשיים האחרונים הוא מנהל מערכת יחסים רומנטית עם ספיר יחזקאל (23)  ומיד לאחר צילומי הסדרה, קבע עם בת הזוג ספיר, לחופשה רומנטית קצרה בניו יורק. כמו כן שיתף את אנשי הצוות כי הוא ישדר את אליפות אירופה לנבחרות הקרוב שישודר בערוץ 2. רגע לפני שעזב את הסט, המעצבת הראשית של ml העניקה לו במתנה מזוודה מלאת בגדים לרגל הנסיעה.

טריבונה 2 - איציק זוהר מתאים לי

קוקטייל חגיגי התקיים לאחרונה תקיים בוילה דלאל , לכבוד המועמדים והמועמדות לפרסי התיאטרון הישראלי. התרגשות ומתח רב הורגשו באויר עם ניחושים לקראת טקס פרס התיאטרון ,שיתקיים ביום שישי ה-20/5 במרכז עינב. בין המשתתפים שהגיעו היו: יונה אליאן ,זוכת פרס מפעל חיים ובעלה ששי קשת מנכ"ל תיאטרון היידישפיל , מנכ"ל תיאטרון הקאמרי נעם סמל, רפי ניב המנהל האומנותי של תיאטרון באר-שבע, ,ששון גבאי ורעייתו דפנה חלף, אגם רודברג, טלי אורן, דרור קרן, אולה שור, אוהד קנולר, דנה מיינרט, בת אל פאפורה, אבי אוריה, ליאת גורן , המפיק חיים סלע,איתמר גורביץ מנכ"ל עמותת פרס התיאטרון ועוד. דושי לייטרסדורף  בעלת וילה דלאל, טסה לחו"ל להיות עם בעלה אנחל בונני, אשר משחק בסדרת טלויזיה חדשה של רשת fox  האמריקאית בשם "Shots fived".

טריבונה 3 - אגם רוטנברגששון גבאי ויונה אליאן

בכירי מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, בניהם: אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל,  גדית עמר-מלכי מנהלת חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל ודורית וידבסקי מנהלת התקשורת ויחסי הציבור, השיקו לאחרונה את כניסתה לתפקיד של הדוגמנית והשחקנית דר זוזובסקי (24),  כדוברת המקומית הראשונה של המותג בישראל. האירוע שנערך בגלריה חדשה בתל-אביב, שעוצב בסגנון ניו יורקי צעיר, עדכני ומדליק, שם חשף המותג גם את ליין המוצרים החדש, ביניהם: סדרת שפתונים, מסקרה, מייק אפ ואת מראה הקיץ. דר זוזובסקי שהתרגשה מהמעמד אמרה לאורחים: "כבוד גדול בשבילי להתחיל לעבוד עם מייבלין ניו-יורק. מדובר במותג אייקוני ואני נרגשת להיבחר לדוברת המקומית הראשונה של המותג." דר סיפרה עוד שהיא מתחילה השבוע את הצילומים לסדרה "להיות איתה" עונה 2. מיד לאחר הדברים נחשף הקמפיין החדש של מייבלין בכיכובה של דר זוזובסקי, במסגרתו יושקו המוצרים החדשים בישראל, במקביל להשקתם ברחבי העולם.

טריבונה 4 - מגדית עמר מלכי עם אלי שגיב דר זוזובסקי ודורית וידבסקי (2) (2)

סמינר מנהיגות של עמותת שניר נערך לילדי העמותה במשך יומיים,  בגבעת חביבה. נבחרת המנהיגות כללה עבודת צוות אותה הובילה אביאל אברמוביץ סגן ראש עיריית הוד השרון לשעבר. לאחר מכן יצאו הילדים בשעות הצהריים ליער עופר והכינו ארוחת ערב בשטח. את הפעילות העביר ג'קי חזן מבעלי יקב דאדא השוכן בחווה מקורה הסמוכה, אשר יחד עם צוותו לימד את הילדים לבשל בשטח. הילדים הכינו פיתות, תפוחי אדמה במדורה, סלטים ועוד. בשעות הלילה הגיעו הילדים למחנה המעפילים בעתלית, וזכו להדרכה וסיור במחנה ובאוניה, לאחר מכן יצאו לא"ש לילה והסתננו לארץ. מי שהפתיע אותם במדי חייל בריטי היה רונן עקיבא, יו"ר איגוד יועצי המשכתנאות. למחרת בבוקר יצאו הילדים לפעילות ODT בשטח של גבעת חביבה, שעסקה בגיבוש, תכנון, עבודת צוות והצבת יעדים. לסיור נרתם ערן כרמל מנכ"ל ewm פתרונות מימון, שליווה את הילדים לאורך הסמינר בתור חובש לשעבר. רותם שחבר מנכ"ל העמותה מסרה: "כל המשתתפים שצלחו בהצלחה את הסמינר זכו לקבל מקבוצת החברות אסתי לאודר בראשות המנכ"ל אורן רווח, בשמים ממותגי הקבוצה.

טריבונה 5

אירוע חגיגי התקיים לאחרונה  בבורסת היהלומים ברמת גן, במהלכו חתמו חברי הנהלת הבורסה על הסכם לתכנון הרחבת המתחם, הכולל הקמת מגדל רביעי והוספת קומות לבניינים הגדולים.  האירוע צוין בחתימה על ההסכם, ובהרמת כוסית חגיגית בהשתתפות חברי הנהלת בורסת היהלומים, ובראשם נשיא הבורסה מר יורם דבש, יו"ר ועדת הנד"לן מר בועז מולדבסקי, האדריכל אבנר ישר אשר המשרד שבראשו הוא עומד, אחראי על תכנון ההרחבה, וכן נציגים ממשרד עורכי הדין עיני ליטבק ומשרד עורכי הדין AYR בראשות ע"ד אמיר עמר. יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים פתח את האירוע ואמר: "הנהלת הבורסה תפעל להוספת זכויות בניה למימוש תכנית ההרחבה. הבורסה מחדשת את פניה ומקימה קריה של גורדי שחקים, שיציבו אותה במקום הראוי לה. בורסת היהלומים תחגוג בשנה הבאה 80 שנה להיווסדה, וההסתכלות על פרויקט ההרחבה הינה לעשר ועשרים השנים הבאות. אנחנו בונים את התשתית המתאימה לכך".

טריבונה 6

הנהלת החברה הסקוטית, מבית ישרקו, השיקו ביום שלישי את מותגי משקאות הרום יוקרתיים בעולם: רום דיפלומטיקו ורום אל דוראדו. האירוע החגיגי נערך במסעדת "לה אוטרה"  בתל אביב, אליו הוזמנו כ – 150 אורחים "חובבי משקאות הרום", ביניהם: קמעונאים, מסעדנים ובעלי ברים מרחבי הארץ. האירוע כלל קוקטייל טעימות של מגוון משקאות הפרמיום. רמי לוי מנכ"ל חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, אמר שהצרכן הישראלי למד להעריך משקאות פרמיום וללא ספק הישראלים מבינים באיכות של מותגי יוקרה המובילים בעולם האלכוהול. לאחר שהשיקו כוסות לחיים, מיהרו חברי ההנהלה לסייר במחלקות האלכוהול הענפות בסניפי טיב טעם, ולערוך גם שם טעימות של משקאות הרום החדשים, עם לקוחות הרשת.

טריבונה 7

בכירי קבוצת קרסו חגגו את השקה ספינת הדגל של המותג רנו בישראל: רכב הפנאי רנו קדג'אר. האירוע שנערך באולם התצוגה החדש של רנו, באזור התעשייה סגולה בפ"ת, הציג את מגוון הדגמים והצבעים של הרכב האופנתי, שמגיע בגרסת דיזל ובנזין. את האירוע פתח איציק וייץ מנכ"ל קבוצת קרסו שעדכן כי קבוצת קרסו זכתה בפרס הבינלאומי של רנו כיבואן המצטיין לשנת 2015. לדברי וייץ: "צוות הנהלת רנו מישראל ייסעו  בסוף חודש מאי לקבל את הפרס מנשיא קונצרן רנו העולמית קרלוס גוהן". ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"ל רנו בישראל הוסיפה שה KADJAR יהווה שחקן משמעותי בשוק הקרוסאוברים הישראלי.  

טריבונה 8 - קרסו

צמרת עולם המשפט הישראלי לדורותיו, התכנסה בסוף השבוע בבית לשכת עורכי הדין בת"א, במסגרת טקס להענקת מלגות מטעם קרן אייסף, לזכרו של שופט העליון אדמונד לוי, לציון שנתיים לפטירתו. באירוע השתתפו נשיאי ושופטי בית המשפט העליון בעבר, ביניהם מאיר שמגר, אהרון ברק, דורית בייניש ואשר גרוניס, נשיאת בית המשפט העליון כיום מרים נאור שנשאה דברים על מורשתו של השופט לוי, ועוררה סערה תקשורתית סביב נושא האפלייה העדתית, בני משפחתו של השופט אדמונד לוי ואשתו סימה שהודתה לקהל הרב שהגיע לחלוק כבוד לזכרו, תומר סמרקנדי מנכ"ל קרן אייסף, שהעניק יחד עם לוי וד"ר מרים ביטון מאוניברסיטת בר אילן ופרופ' ניר קידר דיקן הפקולטה למשפטים בספיר, את פרס אדמונד לוי למצוינות לשנת 2016 לסטודנטית עדי כץ מאוניברסיטת חיפה, שופטים ועורכי דין בכירים ביניהם גיא בוסי שהתמחה אצל לוי, נשאו דברים לזכרו.  

הענקת מילגה עש כבוד השופט לוי

במוזיאון תל-אביב התקיים שבוע שעבר ערב מחווה מיוחד למר משולם ריקליס, על פועלו ותרומתו למען היהודים בעולם ובמדינת ישראל, ולמען אנשים באשר הם, ללא הבדלי גזע, מין, שפה, לאום ודת. באירוע הושק הספר האוטוביוגרפי על חייו ופועלו: "ריקליס – 950 מיליון דולר ב- 40 דקות", שנכתב על ידי הביוגרף שלמה אברמוביץ' ויימכר בחנויות סטימצקי. את האירוע הנחה המנצח גיל שוחט שגם הופיע עם אנסמבל פוליפוניה. באירוע השתתפו מיטב האמנים ואישים בולטים מהארץ ומהעולם, הקשורים למסכת חייו המרתקת של ריקליס. בין האורחים שהשתתפו באירוע: הרב ישראל מאיר לאו, מירי רגב, שרת התרבות והספורט; מר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו; רוי יאנג והעבריים מדימונה; קובי אשרת המנהל המוזיקלי של הערב, טוביה צפיר, יזהר כהן, אלי גורנשטיין, רותי נבון, מירל רזניק, ישי לפידות ועוד. אורח הכבוד באירוע היה מרטין לותר קינג השלישי, בנו של מרטין לותר קינג שנרצח באפריל 1968, וממשיך דרכו בהנהגת תנועת השחורים בארה"ב. יחד עם מרטין לותר קינג השלישי הגיע לישראל גם עו"ד וויליאם ואקטל, בנו של עו"ד הארי ואקטל, שהיה שותפו של מרטין לותר קינג ז"ל בהקמת התנועה לשוויון זכויות בארה"ב, ומי שהפגיש בין מרטין לותר קינג המנוח למשולם ריקליס. מרטין לותר קינג השלישי הגיע לישראל כמחווה של תודה והערכה לריקליס, שסייע לאביו ומימן פעם אחר פעם את שחרורו בערבות, כשנעצר על רקע פעולות המחאה שארגן, העניק לו את משרדיו במנהטן, והיה מבין ראשוני אנשי העסקים בארה"ב שיישם את ביטול ההפרדה הגזעית במסעדות, בבתי קפה ובמקומות עבודה. מר קינג ועו"ד וואקטל העניקו במהלך ביקורם בישראל אות הערכה מיוחד של התנועה לשנת 2016, לדמויות מישראל, שנבחרו כמי שפועלים ברוח התנועה ולמען שוויון זכויות וסיכויים לאוכלוסיות מוחלשות. הזוכים באות הם: עידן רייכל, ח"כ לשעבר פנינה תמנו שטה וענת סרגוסטי, הפועלים למען העדה האתיופית במישורים שונים, למען קידום שוויון הזדמנויות בין קהילות שונות ולקירוב לבבות בין יהודים לערבים. זוהי הפעם הראשונה בה תנועת הזכויות על שם קינג מעניקה אותות מחוץ לארה"ב ולמי שאינם אזרחי ארה"ב.

טריבונה 10 - ריקליסחגיגת יום עצמאות מיוחדת ערכה בביתה המפואר בקומה ה-27 בשיכון צמרת שולה לבנטל, אשת החברה והתרבות התל אביבית. בין האורחים נראו יורם גלובוס ואשתו לאה היישר מפסטיבל קאן, ריקי גל, יובל כספין שהנעים את הזמן בשירתו היפה, רזיאלה גרשון, טלי ריקליס, רינה שביט, מוטי גלעדי שנתן הופעה וגם מתי סרי. באותו ערב חגגו יומולדת ענת סבידור, משנה לפרקליטת מחוז מרכז שהגיעה עם בעלה עו"ד איציק גולדנצוייג וחדווה גלילי-סמולנסקי שהגיעה עם בעלה מנתח הלב פרופ' ארם סמולנסקי. עוגת מרשימה עם זיקוקין הפתיעה את שתיהן. והחגיגה המשיכה עד השעות הקטנות של הלילה.

טריבונה 11- ענת סבידור

ירון הדר (49), נשוי +3 ילדים, בעל תואר ראשון ותואר שני בחינוך גופני, מונה בימים אלה למנהל פארק המים חוף גיא, בטבריה. הדר, בעל ניסיון רב בתחום הניהול, שימש בעבר כמנכ"ל ספורטן הוד השרון, מועדון הדגל של רשת הספורטן, מנכ"ל פארק המים רעות ובשנתיים האחרונות שימש כמנכ"ל פארק המים נחשונית. פארק המים חוף גיא, הממוקם בצמוד למלון חוף גיא בטבריה, משתרע על שטח של כ-15 דונם וכולל: מגוון רחב של  מגלשות מים אתגריות, בריכות מים ומתקני שעשועים לילדים ולמבוגרים, ובריכת גלים. בצמוד לפארק המים, שוכן חוף ים פרטי ומדהים ביופיו.

טריבונה 12

אתמול ביקר השר הפנים  והשר לעניני נגב גליל ופריפריה – הרב אריה דרעי במתחם מעיינות הספא של חמי יואב ומתחם האירועים והכנסים דוריה- מתחם אשר מעסיק 600 עובדים. בתמונה- אריה דרעי  ושלושת האחים מבעלי  קבוצת "שבט אחים" – באגם בחמי יואב: יהודה יפרח, יורם יפרח ויעקב יפרח

IMG_0358

32 הערות

להשאיר תגובה