בין חקירות בכירי המדינה ובין חג הפורים עטור המסכות והכיסויים, יוזמת דליה הוכברג, מנכ"לית מרכז המרצים לישראל, כנס מרצים ייחודי שיעסוק בסודות ושקרים. האם הסוד שנלחש לך אתמול הוא השקר הבא, כמה עולים שקרים והאם השקר משתלם. כנס אחד שמרכז את כל הסיפורים שמאחורי האמיתות והשקרים  שמניעים את עולמנו ומסבירים אחת ולתמיד-מהו משקלה של האמת?

כנס "סודות ושקרים" של מרכז המרצים לישראל יתקיים בבית ציוני אמריקה ביום שני 12.3.18. על במה אחת יעלו בזו אחר זה מרצים מהשורה הראשונה ויסבירו לכולנו אחת ולתמיד: האם השקר משתלם? בין המרצים: בנו של גדול ההומוריסטנים ואנשי הקולנוע הישראלים, אפרים קישון ז"ל, ד"ר רפי קישון. קישון, וטרינר במקצועו, מספר  בהומור רב את סיפור חייו ויצירתו המופלאה של אביו; הפסיכולוגית, הסופרת והעיתונאית ורדה רזיאל ז'קונט, תדבר על הצורך העז במשפחתיות לעומת המשפחה כמלכודת חונקת. צורך בשייכות מול הצורך בחופש ובריגושים, נאמנות ובגידה, סקס ואהבה ועוד וצמד הסטייליסטים יואב וליאון, שניהם יחד מומחים בכל מה שנוגע לאופנה וטרנדים, יכירו לנו את השקר והאמת בעולם האופנה- איך נוצר טרנד, איך מעצבים קולקציה, מי מחליט מה אופנתי ומי קובע מה יצא מהתמונה.

את הכנס ינחה ירון דקל,  פרשן פוליטי ב"רשת" (ערוץ 13) ומגיש התכנית הפופולארית "דקל-סגל" בגלי צה"ל, עד לאחרונה שימש כמפקד גלי צה"ל 5 שנים. דקל יתייחס באופן ישיר לתקשורת בישראל- איך מעלים ומורידים נושא לסדר היום הציבורי? מה הכלים להתמודד עם תקשורת כה משפיעה וכה חזקה? והאם פייק ניוז זה כה שלילי כפי שזה נשמע? בנוסף, יסביר דקל על מערכת היחסים המורכבת בין פוליטיקאים לתקשורת ויענה על השאלות: עד כמה באמת מחוברים הפוליטיקאים לתקשורת והאם הם יצליחו לעקוף את התקשורת באמצעות הרשתות החברתיות?

הגב' דליה הוכברג, מנהלת מרכז המרצים לישראל: "בבסיס הכנס, קצת כמו בחיינו, עומדים שני אלמנטים: הסוד והשקר. אנחנו חיים את חיינו עם מגוון רחב של מידע, אבל מה מזה אנחנו שומרים לעצמנו, האם זה אפשרי בעידן שבו הכול פתוח לראווה ובכלל- כיצד משתמשים בסודות ושקרים בחיי היום-יום. אני שמחה לפתוח את קהל לקוחותינו לרעיונות חדשים באמצעות צוות המרצים הנהדר של המרכז. יהיה מעניין".

צילום אור קפלן
צילום אור קפלן

 

תגובות

להשאיר תגובה