הטריבונה – חדשות עסקיות

מציאות ודמיון התערבבו השבוע בפרימיירת "עיתונאי על תנאי" בהבימה. קהל מגוון שכלל דמויות פוליטיות, אנשי עסקים, עיתונאים ושחקנים, ישב מרותק לעלילה עוצרת הנשימה שרקח גיא מרוז כבר לפני שבע שנים !!!, וביים בכישרון אדיר נורמן עיסא, לפיה עיתונאי מחזיק בידיו תחקיר מטלטל ויש מי שרוצה לקחת את. לא להאמין כמה אקטואלית ההצגה – כאילו נכתבה היום. שום דבר לא השתנה אצלנו בזירה הפוליטית במהלך 7 השנים האחרונות. צפו ונהנו: ציפי לבני ובעלה נפתלי שפיצר, בוז'י הרצוג ומיכל רעייתו, סתיו שפיר, רון חולדאי ורעייתו ויעל, חיים רמון וורד רמון ריבלין, רמי לוי, אודליה פרידמן מנכ"לית הבימה וחברי דירקטוריון הבימה, חנה לסלאו, נתן דטנר, אלי יצפאן, אבשלום קור, בני ציפר, אור הלר, גדי סוקניק, נגה ניר נאמן, רון בן ישי, אורלי וילנאי,  אחינועם ניני, ירון זליכה, ג. יפית, עינת שרוף, אסף אשתר, חנוך רוזן, רני רהב, פרופ' זאב רוטשטיין,  ועוד רבים אחרים. גם אני הייתי בין הצופים, ועד שלא לחשו לי שההצגה נכתבה לפני 7 שנים, הייתי משוכנעת שהיא נכתבה השבוע.

1

GROHE, החברה הגרמנית הגדולה והמובילה בעולם בתחום הברזים ואביזרים סניטריים, השיקה את אולם הקונספט הייחודי והראשון מסוגו בעולם ברחוב הלח"י בבני ברק. האירוע מרהיב כלל כ- 200  אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים ולקוחות שהגיעו להתרשם מהאולם, ליהנות מאוכל טוב ולהתפעל מקולקציות חדשות ביניהן האסלה החכמה ביותר בעולם, שמשכה אליה את מירב תשומת הלב באירוע , ראש מקלחת חלומי במיוחד הכולל תאורת לד משתנה, ומספר רב של יציאות מים שונות להפעלה באמצעות מערכת שליטה חכמה,  ברז מטבח המסנן ומקרר את המים ומכין סודה, ועוד מוצרים טכנולוגיים מתקדמים. בין המוזמנים האדריכלים ומעצבי הפנים אייל טרסר, ירון טל, ליאת הראל, שרון דוד, שלמה לוין, איתי גידו ועוד.  בין המארחים נכחו בכירי החברה העולמית ביניהם  Guillaume Rigoigne, סמנכ"ל גרואה במזרח התיכון, שהקפיד לציין שמדובר באולם היפה ביותר של החברה בעולם. בתמונה: נדב הרטל ובכירי חברת גרואה העולמית.

Photo by: Eliran Avital

אנג'לה לוין המאפרת של הכוכבות ההוליוודיות נחתה בישראל ישירות לחנות של מותג הקוסמטיקה הטבעית LAVIDO. לוין ישראלית לשעבר שחיה בלוס אנג'לס ומאפרת את הסלבריטאיות הגדולות ביניהן גווינת' פאלטרו, ג'ניפר אניסטון, ניקול קידמן, גולדי הון ועוד. לוין גילתה במקרה את הסרום של לבידו באחת החנויות בארה"ב, וגרמה לגווינת' פאלטרו להתאהב במוצר ולמכור אותו באתר GOOP ולאחר מכן מוצרים נוספים של LAVIDO. בתמונה: נועה הירש מנהלת השיווק של חברת LAVIDO עם אנג'לה לוין בחנות הדגל של המותג.

d

כ –150 אדריכלים מובילים, הגיעו השבוע לבית קנדינוף ביפו, לאירוע שערכה  חברת אלוני במסגרתו השיקה את תכנית האדריכלים לשנת 2018: Alony Culture הכוללת סדרת אירועים חווייתיים שסוקרים את הנעשה בארץ ובעולם, דרך מפגשים אישיים עם הדמויות המעניינות בסצנת העיצוב והאמנות.יריית הפתיחה של סדרת האירועים נערכה  אמש  עם אורח הכבוד:   גבריאלה קיאבה –   המנהל האומנותי של סטודיו העיצוב מרסל וונדרס,
שהגיע מאמסטרדם , ונחשב לאחת   מחברות העיצוב המצליחות  בעולם.

מימין אלון שגיא דוד מטלון ענת פרץ דוידי וגבריאלה קיאבה

למעלה מ-850 תורמים הגיעו במוצ"ש (24.2)ל נשף המסכות שערכה עמותת שניר, לרגל חג הפורים.
לאירוע שנערך ביוזמת מייסדי העמותה: איש העסקים ניר שמול, עו"ד יואב פלטו שרון ורותם שחבר מנכ"לית העמותה. הגיעו בכירי המשק והכלכלה, אנשי עסקים, בכירי המשק ומובילי דעת קהל. כל ההכנסות מכרטיסי האירוע קודש לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך, ולמשפחות מעוטות יכולת.

מימין גיא יקר רותם שחבר וניר שרצי

הדוגמן/רקדן וכוכב הרשת גיא אמר נבחר לשמש כפרזנטור מותג רשת SCOOP. גיא נבחר להצטלם לצד הדוגמנית רוסלנה רודינה, משמשת כפרזנטורית זן עונה חמישית ברציפות לקמפיין אביב-קיץ 2018. במסגרת החוזה שנחתם, יקבל גיא 30,000 ₪ לעונה.

גיא אמר פרזנטור רשת נעלי סקופ קיץ 2018 צילום ניר סלקמן (1)

איאן ריזלי נשיא רוטרי העולמי הגיע לביקור בישראל לרגל הצגת פרויקט "היפר לייף" אותו יזמה ענת קליין מרוטרי ישראל, למלחמה באלצהיימר באמצעות הנגשת תאי לחץ. דני פסלר, נגיד רוטרי ישראל אמר כי אלצהיימר נחשבת למגיפה של העולם המערבי, והאתגר העומד בפנינו הוא טיפול ומיגור הדמנציה. הוא מאמין שהמחקר החדש, פורץ הדרך, במרכז סגול לרפואה הפרברית בראש פרופ' שי אפרתי, יוכל להביא לאיכות חיים הודות לטיפול בתאי לחץ. בכינוס הבינלאומי הוצג שתוף הפעולה בין רוטרי ישראל, המרכז הבינתחומי למרכז סגול באסף הרופא.

3דודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ, השיק השבוע את קולקציית אביב-קיץ 2018 של רשת נעמן, המובילה את עולם הבישול והאירוח. קולקציית החג, המילה האחרונה במקצועיות ובעיצוב, כוללת מגוון גדול של כלי בישול והגשה, גאדג'טים למטבח ואביזרי אירוח בדגמים ובגוונים המביאים עמם משב רוח מרענן וחגיגי במיוחד. באירוע ההשקה חשף כהן לראשונה את סדרת הסירים והמחבתות החדשנית והבלעדית, שפותחה יחד עם השף אסף גרניט היועץ הקולינארי של נעמן – 'נעמן Smart cook'. הסדרה מבטיחה פיזור חום שווה ואפשרות לשליטה על כמות השמן הנצרך, לבישול בריא יותר ובפחות קלוריות.

4״החלונות הגבוהים״ – החבר׳ה שמנקים את חלונות בית החולים ״דנה-דואק״ לילדים באיכילוב, במחווה מרגשת לילדים המאושפזים, כשהתחפשו לגיבורי על ושלשלו מבעד לחלונות, הישר למיטות, עם משלוחי מנות מלאים כל טוב לילדים, שהופתעו והתרגשו עד דמעות.

5מוצרי חברת קפה זמאן ישווקו בקרוב בכל סניפי רמי לוי ברחבי הארץ. לאחרונה חתמו בעלי החברה רמי ונג'יב עווידה מהכפר סג'ור בצפון, על חוזה להכנסת והפצת מוצרי החברה בסניפי רמי לוי. בקרוב תציין חברת קפה זמאן, שנה להקמתה. רמי עווידה (23) מהכפר סג'ור נפצע במהלך שירותו כקצין קרבי בצה"ל, ובמהלך תהליך ההחלמה, החליט להקים עסק קטן שימכור קפה ללקוחות פרטיים בכפרים בצפון. לפני כמה חודשים השתחרר אחיו נג'יב (רס"ן במיל') משירות קרבי ביח' מודיעין מסווגת, והצטרף כשותף לעסק. השניים פתחו חנויות בצפון, והקימו מפעל לייצור קפה בקיבוץ לוטם. כ" פיתחו מספר מותגים, והחליטו כי חלק מהרווחים יעברו למשפחות נזקקות, חיילי צה"ל כפרי נוער ועוד. את קפה זמאן מלווה חברת היעוץ העסקי success. אלעד הדר מנכ"ל success  אמר: "אני שמח לייעץ לקפה זמאן ההופך בצורה מטאורית מעסק קטן ומקומי לחברה ארצית פורחת. אנו עוזרים להם בייעול המפעל, שיווק וחדירה לשוק הקפה, מכירות, גיוס אשראי ועוד.  אין תענוג גדול מלקחת עסק קטן ולתת לו את הכלים להתפתח. נמשיך ללוות את קפה זמאן בדרך להפיכתו לאימפריה של קפה ישראלי".

6גאווה ישראלית: המעצב הישראלי שלא סיים את הלימודים, עיצב נעליים שימכרו בכל העולם. שגיא מיה נדחה 3 פעמים על ידי בתי הספר לעיצוב, וכשהתקבל פרש אחרי שנה וחצי. בשבוע שעבר הושקה תושק שעוצבה על ידו, לחברת האופנה הצרפתית "לה קוק ספורטיף" בכל רחבי העולם. שגיא מיה נולד בבת ים למשפחת אמנים. אביו הוא דוד מיה, מעצב שעוני הקיר המוכרים ודודו הוא הפסל גרשון מיה. כאשר פרש מהלימודים באמצע השנה השניה, בילה אז את מרבית זמנו בחנות סניקרבוקס של אוהד להב. סניקרבוקס היא חנות המאגדת שלל נעלי סניקרס במהדורות מוגבלות של מותגים מובילים ובהם נייקי, אדידס, פומה ועוד. אחרי תקופה קצרה התחיל לעצב עבור אוהד פוסטרים לחנות, סיכות, חולצות ועוד. כשפנתה חברת האופנה הצרפתית "לה קוק ספורטיף" לאוהד בהצעה לשיתוף פעולה עיצובי ביניהם, לא היה לו ספק שמלאכת העיצוב שמורה לשגיא. את נעלי הסניקרס המפורסמות של "לה קוק ספורטיף" עיצב שגיא בהשראת אחד המאכלים האהובים עליו: החומוס, אשר לדבריו מהווה קלאסיקה של גסטרונומיה ישראלית . נעלי הסניקרס הושקו ב-16.2 וימכרו במהדורה מוגבלת בארץ וברחבי העולם.

7

נועה תשבי ביקרה והתפעלה ממרכז העסקים החדש של Regus בפארק התעשייה של אור יהודה, והחליטה שזה המקום לצלם בו את פרקי תכנית הלייף סטייל החדשה שלה "על הסט עם נועה תשבי", שתעלה בקרוב בערוץ החיים הטובים וב'קשת'. לצד האורחים הרבים שהשתתפו בתוכנית: ירדן הראל, מוטי רייף, דורון מדלי, נדב בורנשטיין ועוד, הגיע גם רון יריב מנכ"ל Regus ישראל, שאמנם לא יופיע בסדרה, אבל קפץ לביקור וזכה לצילום הראשון עם נועה על הסט.

8

הזמר והיוצר אהוד בנאי ייפגש על הבמה עם יובל בנאי ושלומי ברכה חברי להקת הרוק משינה, ב-26.3 שנרתמו למען מטרה נעלה: ערב התרמה למען טיפול ושיקום מתמודדי נפש שידם אינה משגת לקבלת טיפול.  כל ההכנסות מהאירוע יועברו כתרומה לעמותת "התאוררות"  עבור קבוצת "מאניקר" ששמה לה למטרה לשנות את פני הגישה הטיפולית הפסיכיאטרית הנהוגה בישראל ולהנגיש טיפולים איכותיים מרגע המשבר ועד לשיקום המלא. הערב החגיגי הינו יוזמה של קבוצת "מאניקר", שמציעה למתמודדים עם משברים, הפרעות נפשיות והתמכרויות טיפולים אלטרנטיביים, הוליסטים ופסיכותרפיסטים בפיקוח פסיכיאטרי וכל זאת בהבנה רבה בהתחשבות במצבם ובמצב בני משפחתם ובהומניות רבה. במופע תושק פעילותה של עמותת התעוררות שנוסדה לרווחת נפגעי הנפש בישראל ותגייס כספים למתמודדים ומשפחות שידם אינה משגת. את האירוע ינחה אברי גלעד, והוא יחל בשעה 19:00  בקבלת פנים וארוחת ערב. מחיר כרטיס: החל מ-350 שקל. זאפה, מדינת היהודים 86 הרצליה.

9

בכירי הנהלת טיב טעם, בראשם עדי כהן מנכ"ל  קבוצת טיב טעם, יוסי שליו ראש אגף הסחר ורוני גרין מנהל המכירות ומועדון הלקוחות ברשת, ערכו אמש השבוע טקס חגיגי ל"כנפיים של קרמבו", תנועת נוער צעירים עם ובעלי צרכים מיוחדים. במסגרתו העניקו למנכ"לית "כנפיים של קרמבו" טליה בז'רנו תרומה נדיבה, על סך  111,111 ₪. בתום הטקס העניקה טליה לעדי כהן אות הוקרה והערכה על הירתמותם למען "כנפיים של קרמבו". בני הנוער המתנדבים בעמותה סיפרו לעדי, כי הם מתנדבים במסגרת שרות לאומי והנתינה לאחר נותנת עבורם המון.

10

תמי לנצוט-ליבוביץ המובילה את תחום האירוח הנימוס והנוהג במרחב העסקי, החברתי והבין-אישי מזה למעלה מ-30 שנה, משיקה בימים אלה מיזם חדש שמטרתו שדרוג איכות השירות והאירוח במלונות, מסעדות ואירועי יוקרה – TLL Hospitality. לנצוט-ליבוביץ פיתחה לאחרונה תכנית ההעשרה מקיפה למלונות, מסעדות ומרכזים לאירועי יוקרה: TLL Hospitality התכנית משדרגת את איכות השירות בהתאם לדרישות האירוח הממלכתי, ייצוגי, דיפלומטי, עסקי ואליטיסטי. לכל מלון, מסעדה ומארגן אירועים מותאמת תכנית עבודה ייחודית לו, בהתאמה למאפיינים, צרכים ויעדים. התכנית פונה למלונאים ומסעדנים מוסדות ממלכתיים וגורמי שלטון, דיפלומטים, אנשי עסקים ובכירים במשק הישראלי. תרבות האירוח בעבודה, פרוטוקול ותרבות העסקים, הופעה אפקטיבית במדיה ובציבור, ארץ ארץ ונהגיה ועוד.

11

קוראים לה אורי מינקובסקי, ובפורים זה היא התחפשה להודית. אורי בת 17 בלבד, הינה יושבת ראש מועצת התלמידים בהרצליה, אבל בהיותה בתו של  מעצב האופנה הידוע ירון מינקובסקי, את הקריירה האופנאית שלה התחילה כבר בגיל מאד צעיר, ובגיל 12 כבר הציגה את הקולקציה הראשונה שלה, הנקראת OM. את התחפושת הזו היא עיצבה בעצמה לעצמה, הבד נרקם במיוחד עבורה והאבא ירון היה זה שתפר לה את הבגד המדהים הזה.

12

מנכ"לית קניון "עזריאלי ראשונים" עדי קרום הזמינה את הזמר רותם כהן להופעה חיה ומיוחדת. אל הקניון הגיעו כ-1,000 איש ליהנות מלהיטיו שהתאימו לרוח הוולנטיין ולחגוג אהבה.

13איקאה השיקה השבוע את החנות הרביעית במספר של הרשת, בבאר שבע. טרם פתיחת החנות, נערך טקס חגיגי בהשתתפות בעלי הרשת שולם פישר ומת׳יו ברונפמן שהגיע לארץ במיוחד עבור האירוע, שוקי קובלנץ מנכ"ל איקאה ישראל, מאנגוס הלגרן שגריר שוודיה בישראל, רוביק דנילוביץ' ראש עיריית באר שבע, ג׳ק ג'קסון וקרל ארמלין נציגי איקאה העולמית ועוד בכירים מהקהילה העסקית. הרב הראשי של העיר באר שבע, הרב יהודה דרעי, קבע את המזוזה בפתיחת החנות. את האירוע חתמו הנוכחים עם טקס ניסור העץ המסורתי, ומיד לאחריו פתחה החנות את הדלתות בפעם הראשונה, והאורחים נהנו מארוחת בוקר שוודית כהלכתה.

14איש העסקים ועו"ד צ'רלי בוזגלו (בן זוגה של ריטה), אשר פתח לאחרונה סניף של "סואי סושי" בשאול המלך 4 בתל אביב, נראה לאחרונה על שלטי חוצות באיילון, במסגרת קמפיין של "יד חרוצים", מקום חדש להופעות חיות למוזיקה ישראלית. לדברי בוזגלו הסיבה להשתתפותו בקמפיין כי: "אחד הבעלים הצליח לשכנע אותי להצטרף לקמפיין הדוגל בקידום מוזיקה ישראלית ויצירה מקורית, שכן הייתי פעם שדרן בקול ישראל".

15

חברת "רנואר" השיקה השבוע את קולקציית אביב קיץ 2018 במרינה בהרצליה. כל המקום עוצב באווירה קייצית של חוף ים, והמוזמנים נהנו מקוקטיילים מרעננים וצבעונים של קייץ. אירחו: אלי ברקוביץ ויוסי ברוש מבעלי קבוצת רנואר, סרג' דרעי מנכ"ל קבוצת רנואר, מישל תמיר סמנכ"ל שיווק קב' רנואר, אריה שיבר סמנכ"ל פיתוח עסקי קב' רנואר. נוכחו  שלושת הפרזנטורים: ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייה. בין הסלבס נראו: אנה אהרונוב, דנה זרמון, עמית פרקש, לירן כוהנר, שני קליין ומאיה ורטהיימר ורבות אחרות.

16

בכירי בנק מזרחי טפחות בהם היו"ר משה וידמן והמנכ"ל אלדד פרשר, קיימו מסיבת עיתונאים חגיגית במטה הבנק, במסגרתה הציגו את מאזן הבנק לשנת 2017, אשר הצביע על המשך הצמיחה בכל רבדיו. הבנק סיים את שנת 2017 עם רווח שיא של 1.347 מיליארד שקל, ופרשר הודיע כי יגדיל את מדיניות הדיבידנד שלו מ30% ל40% החל מהרבעון הראשון לשנת 2018. אלדד פרשר התייחס בין היתר לנושא מגמת סגירת הסניפים בשוק הבנקאות ואמר: "בשנתיים האחרונות פתחנו עשרה סניפים נוספים בפריסה ארצית. זוהי מגמה הפוכה לגמרי מהמגמה הרווחת בשוק הבנקאות, שם שאר הבנקים פונים להגדיל רווחים על חשבון השירות האנושי וסגירת סניפי בנק. אנחנו נמשיך להעשיר את האלטרנטיבה האנושית בפתרונות דיגיטליים מלווים ולצד זה לצמוח בעשייתנו".

17

השבוע התקיימה תצוגת אופנה מיוחדת בקניון G צמרת, למען עמותת זכרון מנחם בהנחיית דנה גרוצקי ובהפקת נדב אליהו אפטר. לאירוע נרתמו סלבריטאיות רבות כמו דנה זרמון, נטלי דדון, טהוניה רובל ועוד שצעדו לצד בנות המתמודדות עם מחלת הסרטן. יוזמי האירוע אילן דניאל מנכ"ל מתחמי G תל אביב ודנה יקותיאל הדר מנהלת שיווק של קניון  G צמרת, חברו לחיים ארנטל יו"ר עמותת זכרון מנחם, אסתי שוורץ סמנכ"לית העמותה ושלומית עוז מנהלת האירועים של העמותה, להעלאת המודעות של תרומת השיער להכנת פאות. הגיעו לתמוך במטרה החשובה ירון אשל מנכ"ל גזית גלוב ישראל, מיה גבאי סמנכ"לית שיווק ונכסים גזית גלוב ישראל, שני חורש הולנדר מנהל שיווק של קבוצת גזית גלוב ישראל, אורטל צור מנכ"לית קניון G רוטשילד וטל צוק מנהל תפעול קניון G צמרת.

18

השבוע התקיימו צילומי הקמפיין של מותג בגדי היוגה והפנאי הישראלי Anjaly, בבעלות גילי רביד. להובלת הקמפיין נבחרה השחקנית מיטל גל הנמצאת כיום בחודש שמיני להריונה. גל זכורה כשחקנית הראשית בסרט קומדיה "ילד טוב ירושלים" שהוקרן בבתי קולנוע לפני כשנה וחצי, ובעיקר כשחקנית שגילמה את ריטה בסדרה האגדית "האלופה".הקמפיין כולו נוצר במטרה להרחיב את קהל היעד של המותג, ולפנות לנשים המתרגלות יוגה שבהריון. הקמפיין יעלה בקרוב באתר האינטרנט וברשתות חברתיות.

19

לכבוד פורים המופע ההומוריסטי "מבשלים זוגיות במתכון חדש", יתקיים היום בבית ציוני אמריקה בתל-אביב, ובקהל כמו תמיד מוזמנים גם אנשים השייכים לעמותות חברתיות שונות. זהו מופע בידור אינטראקטיבי העוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות, במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו החוצה מן המשבר. לפני שמוצא השף המבולבל טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם 'חבלני זוגיות' כמו כסף, חמות, אבא של בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? והאם ייתכן שהסוד הגדול להצלחה טמון בדבר אחד פשוט – בצלחת?. גלית צור עו"ד לענייני משפחה ומגשרת, שדר הרדיו, הסטנדאפיסט והשף יוסי פרץ ארי והקאוצ'רית, מאמנת זוגית ועיתונאית סימי אקשוטי  מציגים 'טיפול זוגי' משודרג על הבמה ומשלבים דוגמאות מחיי היומיום של כולנו עם הרבה הומור עצמי המעורר מחשבה ורצון להסתכל על השחיקה בחיי הנישואין מזווית אחרת. במהלך המופע פותח פרץ ארי מטבח על הבמה ובו הוא מבשל מרק מוקרם וטעים במיוחד המחולק לקהל בתום המופע.

20

ארז עיני מבעלי חברת 'אחים עיני' הממוקמת בלוד ומתמחה בתיקון, שחזור וניקוי כל סוגי השטיחים, ווילונות וטקסטיל, יחד עם אלונה מנו מנהלת השיווק ומשאבי האנוש, רכשו לקראת פורים משלוחי מנות של אגודת אקי"ם, כחלק מתרומה לקהילה שהחברה מבצעת במהלך השנה. זו הייתה הזדמנות גם לכנס את העובדים בחברה, להעניק להם משלוח מנות ולהודות לה על העשייה שלהן לאורך השנה.

21

במסגרת התחדשות עירונית בפרויקט האחרון של גבעת רמב"ם בגבעתיים, נהרסו שני בניינים, ובמקומם ייבנה בניין אחד גדול ויוקרתי. לארוע הגיעו משנה לראש עיריית גבעתיים מר משה גולדשטיין, עו"ד אריאל פלביאן ממשרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן, וצחי גינצבורג בעלים של חברת "נופ הנדסה" הבונה את הפרויקט בגבעתיים, שסיפר שאת אקט ההריסה צילם רחפן.

SMART PHOTOGRAPHY

רגע לפני חג הפורים, ביקרו אתמול עובדי חברת האלקטרוניקה TDK-Lambda ילדים המאושפזים במחלקות ובמיון הילדים בבית החולים רמב"ם בחיפה. הילדים קיבלו משלוחי מנות משמחים שכללו ספרים, צעצועים וחוברות צביעה, אשר ינעימו את זמנם בבית החולים. Ltd TDK-Lambda הינה חברת בת של תאגיד האלקטרוניקה העולמי TDK Corporation. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון פתרונות הספק ביישומים שונים. החברה מייצרת עבור החברות הגדולות בעולם כגון LG, TOSHIBA, SIEMENS, Microsoft ועוד. TDK-Lambda ישראל מפתחת ומייצרת בישראל, במפעל הייצור בכרמיאל, המעסיק כ-250 עובדים. בתמונה: עובדות מחלקת שיווק ומכירות TDK-Lambda יחד עם מרים גולדווסר, מנהלנית בי"ח רות רפפורט לילדים.

23

שף אבי לוי ממסעדת "המוציא" בירושלים, לקח פסק זמן מהמטבח, והגיע עם משפחתו לבילוי מהנה באתר החרמון. במהלך הביקור קיבל השף סקירה ממיקי ענבר דוברת האתר, והזמנה לביקור הדדי בבירה ירושלים.

24

גלית גוטמן, אשת התקשורת והדוגמנית, נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ומותג מוצרי הטיפוח הבינלאומי L-RAPHAEL שמרכזי רונית רפאל הם הזכיינים הבלעדיים שלו בישראל. בכך מצטרפת גלית לשורה ארוכה של פרזנטוריות המלוות את המותג כבר למעלה מ- 30 שנה, כמו דליה מזור, רובי פורת שובל, סנדרה שדה, ריקי גל, ליאת אשורי, מילי אביטל, לימור גולדשטיין, עינת שרוף ועוד. גוטמן תככב בקמפיין חדש שצפוי לעלות באביב 2018 בישראל.

גלית גוטמן

רשת האופנה הבריטית TOPSHOP השיקה אתמול בחנות הדגל שלה בקניון אביב בתל אביב, את קולקציית אביב/קיץ 2018, קולקציה אופנתית, טרנדית, ייחודית ודינמית ה מתחדשת בדגמים חדשים המגיעים לחנויות אחת לשבוע. הקולקציה פונה הן לבנות העשרה, והן לנשים בוגרות, כולן עצמאיות, אופנתיות ומעודכנות, שהמשותף להן הוא שהינן נשים אשר האופנה היא חלק בלתי נפרד מחייהן. ברשתTOPSHOP  ניתן למצוא קולקציות ייעודיות לנשים בעלות מבנה גוף קטן הנקראת Petite, התואמות את הקולקציה המקורית של TOPSHOP, אך מותאמות לגזרות המיוחדות במחלקה. כמו כן ניתן למצוא ב- TOPSHOP את קולקציית ה-IVY PARK, מותג הספורט של ביונסה (בחנויות הרשת ובאתר האינטרנט), וכן קולקציות של מותג האביזרים הבריטי הבועט SKINNYDIP (כרגע זמינה בחנויות הרשת בלבד). בתמונה מימין: רונה בן דוד מנהלת השיווק, תומר אימברמן מנהל הרשת, צלילי שחורי מנהלת המותג ולרי זקוטו מנהל הפעילות בישראל.

26

 

תגובות

להשאיר תגובה