שנת הקורונה הביאה איתה לא מעט משברים כלכליים ועם זאת, יש מי שראה בה גם הזדמנות עסקית, אחד מהם הוא איתי קמינר, איש חיי לילה וטבח בעברו שמצא את עצמו בתחילתה של הקורונה כשהוא מחוסר עבודה. “לא רציתי לחזור להורים ולהתחיל מהתחלה וכל הזמן ניסיתי להבין מה עושים עכשיו ואיך לא נופלים מהרגליים” הוא אומר מייד ומוסיף “במסגרת העבודה שלי כטבח הייתי אחראי על ניהול המלאי ועבודה מול הספקים, וכשחשבתי על מה אני יכול לעשות כדי ליצור פרנסה, החלטתי לקחת את החוזקות שלי וליצור מתוכם מותג חדש”.

מהר מאוד, הוא התעשת  בדק, חשב חישב מסלול מחדש והקים את “קמינר- עושים שוק“- כשהרעיון הוא פשוט, הצרכן הביתי מזמין פירות וירקות טריים, קמינר  מקבל את ההזמנה דרך האתר הייעודי שהקים  ולמעשה מבצע את הרכישה בשוווקים, מה שמבטיח סחורה טרייה. “את הסחורה אני מביא משוק הכרמל בתל אביב ומשנה אותה באזור המרכז, אני לא גובה עמלה על מחירי הירקות והפירות ולמעשה מקבל כסף רק עבור המשלוח , ככה שהלקוח מרוויח גם את הזמן שלו וגם את הסחורה הטרייה והמגוונת ביותר. זמן המשלוח הוא מהיום למחר והמוצרים מגיעים עד פתח הדלת בקרטון ארוז ובלי שקיות שמזהמות את הסביבה,כי צריך לשמור גם עליה”.

ומה קורה כשאין משהו?

“אני יוצר קשר  עם הלקוח, מציע מה שקיים אבל לרוב כמעט ואין מצב שבו אין מוצר מסויים, זה שוק ויש בו הכל מהכל”.

ומה לגבי המחירים?

“אני חושב שאין משהו דינמי כמו שוק הירקות והפירות, הוא משתנה מרגע לרגע והמחירים גם בהתאם. יש מגוון רחב של מחירים סוגי סחורה ושאר משתנים אבל בסוף היום על איכות לא מתפשרים וזה מה שאני שומע מהלקוחות”

כחלק מהפעילות שלו, ובעיקר כדי להחזיר מעט טוב לעולם, קמינר מעביר אוכל להומלסים ברחבי העיר תל אביב “היה לי חשוב להחזיר ליקום על הטוב שקרה איתי, זה מפרה חשוב ובעיקר מעלה חיוך על פני האנשים שמקבלים מזון על בסיס די קבוע וזה חשוב” הוא מציין.

 

תגובות

להשאיר תגובה