לא חסר על מה להתווכח במהלך הסידורים לחתונה, אבל על העובדה שלהפיק חתונה בימינו זה לא עסק זול אין ויכוח. לפחות בתחום שיער ואיפור הכלות יש לנו חדשות טובות עבורכם, יותר מדויק עבור חשבון הבנק שלכם. "100MEMET BRIDE" מתחם איפור ושיער חדש בתל אביב מציע חבילת איפור ושיער מקצועי לכלות במחיר של 1,000 שקלים בלבד. המתחם הראשון, אשר בבעלותו של מעצב השער, לידן אוליאל, תושב תל אביב נפתח לפני כתשעה חודשיים ברחוב בוגרשוב בעיר ולפני כחודש הוא השיק סניף נוסף שפונה בעיקר לכלות. אוליאל החליט להילחם ביוקר המחייה בארץ ומי שמרוויח זה אתם!

אוליאל, רק בן 26, אבל מאחוריו כבר רזומה מקצועי מרשים שכולל שלושה סניפים של מספרות שאחת מהם מוקדשת בעיקר לכלות. את דרכו המקצועית הוא החל כבר מגיל 14 בתחום עיצוב השער, למד אצל שוקי זיקרי בתל אביב, וגם למד והשתלם במילאנו, לונדון, אמסטרדם, ברלין וברצלונה. במשך חמש שנים ניהל מספרה מצליחה ברחוב בן יהודה בתל אביב ולאחר מכן ניהל רשת מספרות באוסטרליה.

את המספרה הראשונה שלו ברחוב בן יהודה בת"א, פתח כשהיה בן 19. "המספרה הצליחה מאוד, אבל אחרי זמן מה יוקר המחייה והמצב הכלכלי בארץ הכניע אותי", הוא מספר. "כתוצאה מכך עברתי לחיות באוסטרליה, ולאחר שנה שגרתי שם נכנעתי לגעגועים לארץ והחלטתי שאני חוזר".

כשאוליאל עזב את אוסטרליה הוא לא ידע לאן פניו מועדות ואיפה יעבוד בארץ. "המחשבות מה אעשה לא הפסיקו להתרוצץ בראשי. חזרתי בדיוק אחרי מבצע "צוק איתן", להרבה אנשים לא הייתה עבודה וכולם ברחו, היה יקר פה ולא ידעתי מה לעשות. אמרתי שאני חייב לעשות משהו חדש, משהו שונה שיהיה מדובר ויגרוף אפקט של "וואו" ואז עלה לי הרעיון של ה-"100MEMET".

כאמור, אוליאל החליט שהוא לא נכנע ליוקר המחייה שגרם לו לעזוב את הארץ אלא נלחם בו ובכך הוא הפך לשותף במהפכה כשה-"נשק" שלו נושא את השם "100MEMET". כמו שם המקום מציע את כל שרותיו ב- 100 ש"ח, החל מצבע, גוונים ועד להחלקות, תסרוקות ואפילו טיפול בקראטין.

"את הסניף הראשון פתחתי בבוגרשוב והוא זכה להצלחה רבה,אז אחרי שמונה חודשיים פתחתי סניף נוסף שפונה גם לכלות וגם לתחום הקוסמטיקה והיופי. אנחנו שואפים לגדול ולהתרחב, ובקרוב יפתח סניף שלנו גם בראשון לציון".

הסטודיו החדש יציע לכלות חבילת איפור ועיצוב שיער במחיר 1,000 שקלים בלבד, בזמן שחבילה דומה נעה בין 2,500 כ-5,000 ש"ח. בעצם מדובר במהפכה בתחום בו אוליאל פונה לקהל הנשים שנמאס להן לשלם סכומי עתק רק בגלל שהן כלות ורוצות להראות במיטבן ביום זה. "אני עובד בשני העסקים שלי בת"א כשאני נמצא חצי יום פה, חצי יום שם, יש לי צוות מאוד מוכשר ומיומן שעובד איתי ועוזר לי בכל התפעול השותף".

הצוות של אוליאל כולל את מעצב השער והתסרוקות טל בן ציון, אשר מתמחה בתחום למעלה מ- 15 שנה.

לבן ציון ניסיון עשיר כולל הפקות אופנה, תכניות טלוויזיה ועיצוב שיער למגזינים הכי נחשבים בעולם. בסטודיו תוכלו ליהנות גם משירותיה של המאפרת אירה רובין, ביטון מאפרת מקצועית למעלה מ- 10 שנים, בוגרת למודי איפור אצל יוסי ביטון ומדריכה ראשית בביה"ס לאיפור עדה לזורגן. כיום מאפרת בהפקות אופנה וכלות, לצד תוכניות טלוויזיה מובילות כגון "דה וויס", "הרווק", "היפה והחנון", "המרוץ למיליון", "הכוכב הבא", "מאסטר שף" ועוד. אז, לא תבואו לנסות?

 

תגובות

להשאיר תגובה