לאחר שנחשפה למקרים של בריונות ואלימות מצד ילדים ובני נוער ברשתות החברתיות החליטה כוכבת הילדים שירן סנדל ('גאליס' 'בנים בנות') לשתף פעולה עם רשת האופנה הצעירה TNT ולעצב חולצות עם מסרים חיובייים  "אני רוצה שילדים יסתכלו על השונה כמו מיוחד ולא כדבר מגונה".

כוכבת הילדים שירן סנדל, נבחרה לעצב קולקציית קפסולה אשר תמותג תחת השם #BEGOOD ונועדה לעודד בני נוער למעשים טובים, מחשבות חיוביות, מעורבות חברתית, תמיכה ופרגון הדדי

"אני אישית" מספרת סנדל ביום הצילומים המיוחד "ישבתי עם המעצבות וחשבנו יחד מה אנחנו רוצות לעשות כדי להביא לילדים קולקציה קצת אחרת". אז במה היא שונה ? "אני נורא רציתי כשילד יילך לחנות והוא יבחר חולצה זו תהיה חולצה עם אמירה וכשהוא ילבש את החולצה הזאת הוא יחליט שהפעם אני רוצה להיות יותר טוב. ויאמר לעצמו נניח 'היום אני רוצה להקשיב'. או 'היום אני רוצה לעזור'. 'אני רוצה לתת מעצמי לאחר"..

הקולקציה כולה היא על טהרת חולצות ה-T עבור בנים ובנות שעליהן מודפסים משפטים בעלי כוונות טובות לעזרה הדדית, חברות ועזרה לזולת. המשפטים נכתבו באנגלית ומתארים רצון של כל אחד ואחת להיות טוב יותר עבור עצמם ועבור הסביבה הסובבת אותם.בין המשפטים: "Today I am going to share", "Today I am makes someone happy" החולצות מתאימות לבנות ולבנים בשילוב הדפסים צעירים, קלילים ואופנתיים כמו פרינט לבבות, סימני הלייק הידועים, סוכריות צבעוניות ועוד.

הקולקציה נולדה בין היתר בזכות העובדה שסנדל חשופה לעולם בני הנוער והילדים שם היא נתקלה לא אחת בגילויים שלא תמיד משתלבים עם אותם מסרים חיוביים "אני נמצאת הרבה ברשתות החברתיות ואני רואה שם גילויים של אלימות והמון כעס זה לצד המון שמחה שיש לילדים. באינסטגרם יש לצד תופעות שליליות של קללות האפליקציה הזאת גם מייצרת המון חברוית. ואני אומרת לילדים המובילות קחו את הכוח שלכם ותנהיגו התנהגות שונה. תחליטו שאתם טובים יותר. שאתם לא רוצים להיות רעים אחד לשני. אלא לעזור אחד לשני כי זה די ברור שאם תתנו אז תקבלו הרבה יותר".

לך באופן אישי יצא להיתקל בתופעות כמו שיימינג או אלימות ?

"למזלי לא יצא לי אבל אני רואה את זה כל הזמן".

פונים אלייך גם ילדים שנפגעו מתופעות שליליות ברשת ?

"אני מקבלת עשרות הודעות ביום ובין היתר גם לא מעט מקרים של ילדים שחווים בריונות. או ילד שעשו עליו חרם בכיתה או התעלמו ממנו ואלו דברים שאני כמובן מגנה ואני לא חושבת שצריך שיהיה מקום לזה מכיון שיש מקום לכולם.ולא משנה כמה שאתה שונה כי בעיני שונה זה מיוחד. ואם אנשים יתחילו לקבל את אותו שונה ויסתכלו על זה לא כמשהו מוזר ומגונה אלא כמשהו ייחודי הדברים יהיו אח."

 

תגובות

להשאיר תגובה