מחאת עובדי ההי טק

מאות מפגינים עובדי תעשיית ההי טק הפגינו במספר נקודות ברחבי תל אביב במחאה נגד המהפכה המשפטית שמובילה הממשלה  מטעם מטה המאבק של ההייטקיסטים: "ההייטק הישראלי מוריד כפפות ומצטרף למאבק על פניה של מדינת ישראל: עובדי ההייטק, יזמים, מנהלים, מנכ"לים של חברות טק ומשקיעי הון סיכון יגיעו להפגנה בתל אביב ברחוב קפלן כדי לעצור את ההפיכה המשטרית וריסוק הדמוקרטיה הישראלית".

במטה המאבק של מחאת עובדי ההייטק דיווחו  כי למעלה מ־100 חברות הייטק אפשרו לעובדים לצאת להפגנות המחאה

עינת לוי עובדת חסרת WIX  שהפגינה יחד עם חבריה באזור נמל ת"א סיפרה "זה לא רק עובדי ההיט טק" סיפרה "מלא חברות עסקיות ישראליות יימחקו אם מדינת ישראל תלך בכיוון של דיקטטורה. . משקיעים לא יגיעו, עסקים חדשים לא יפתחו. ושיהיה להם בהצלחה כי 70 אחוז מהמסים של המדינה מתל אביב רבתי שאוהבים לצחוק עליה 'בועה' וכזה אז אם אתם רוצים שמישהו ימשיך לממן את הצבא, החינוך ואת החרדים כדאי מאוד שישראל תמשיך להיות דמוקרטית".

המחאה בסמוך לנמל תל אביב של עובדי WIX

למחאה הגדולה בקפלן הגיע ינון קוסטיקה, מייסד שותף ב-WIZ,אמר: "לא בכל יום אנחנו רואים אנשי ונשות הייטק, ועוד רבים מהמגזר הפרטי, שמניחים את העבודה ומניפים יחד דגל אזהרהכי הדמוקרטיה שלנו בסכנה ואם הדמוקרטיה בסכנה – הכלכלה בסכנה לא בכל יום – אבל הימים האלו אינם ימים רגילים. כולנו מוצפים בתחושה שקורה פה משהו רע, ושאי-אפשר לעמוד מהצד, כי עוד מעט כבר יהיה מאוחר מדי. זוהי לא התכנסות פוליטית, וזה לא מאבק פוליטי ולא ניתן יד לתיוג או לביטול שלנו. אנחנו כאן כי אכפת לנו, כי זהו מאבק על הצביון שלנו כמדינה דמוקרטית, על היכולת שלנו לקיים, ולהגן, על זכויותינו כאזרחים וכעסקים. אנחנו כאן כי הערכים שנמצאים בסכנה, ערכים של שוויון, הכלה, ניקיון כפיים ואלו הם ערכי היסוד של התעשייה שלנו, ואלו שמאפשרים לנו לפעול כחלק מהכלכלה הגלובלית ולשגשג ואנחנו לא מפחדים לשבות אם אלו ייפגעו".

 

תגובות

להשאיר תגובה