חוזרים לשגרה: הגן הבוטני יפתח מחדש -הכניסה לילדים ירושלים בחינם

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים יפתח מחר את שעריו לציבור הרחב  לפי הנחיות משרד הבריאות.

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם יפתח מחר, יום רביעי 6/5/2020, את שעריו בפני הקהל על פי הנחיות משרד הבריאות. המבקרים יוכלו להיכנס לגן בתיאום ובהרשמה מראש.

הגן הבוטני דאג לחיטוי אזורי הקהל והשירותים הציבוריים, יבקר את כמות הנכנסים ואת התנהלות הקהל במהלך הביקור, על פי הנחיות משרד הבריאות. בשל הצורך בבקרה על כמות המבקרים ורמת מיגונם, יחויבו המבקרים בהנחיות הבאות:

מכירת הכרטיסים תתבצע מראש באתר בימות וכך גם התשלום ותהיה לפי שעות; המבקרים יתבקשו לנוע בגן תוך שמירה על מרחק בין משפחות/קבוצות, ולהימנע מהתקהלות של למעלה מ- 10 אנשים; כל מבקר יחויב ומדידת חום שתבוצע בכניסתו לגן  (לא תותר כניסה למי שחום גופו עולה על  38מעלות); כל מבקר חייב להצטייד במסכה אישית ומומלץ גם שימוש בכפפות (למעט הפטורים מהחובה על פי הנחיות שבתוקף).

אפשר יהיה לטייל בגן הבוטני בכל החלקות, נציין כי הגן משתרע על 120 דונם וניתן להכניס בו מאות אנשים בו זמנית על פי הנחיות משרד הבריאות

תום עמית, מנכ"ל הגן הבוטני מציין כי: "לאחר חודש וחצי בו הגן הבוטני נסגר למבקרים אנו מאושרים להודיע  שבהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול , הגן יפתח את שעריו לכל תושבי ירושלים וישראל  כולה. אני ממליץ בחום להגיע לבקר במרחבים האדירים של הגן וליהנות מהפריחות, המים הזורמים, מהאויר, ממראות וניחוחות הטבע שנמצא כרגע בשיא פריחתו ו..מקצת שפיות".

 שעות הפתיחה:

ימים א'-ה': 9-17

יום ו':  9-14

שבת : 9-17

הוראות הגעה- יש לרשום בווייז: "גן בוטני חניון תחתון". זה שער הכניסה הראשי היחיד שפתוח.

מחיר: ( יש לשלם מראש באתר בימות ) https://bit.ly/2YvXqHZ

ילדים ירושלמים עד גיל 18- חינם (בהצגת ת"ז).

מנויי הגן- חינם (בהצגת מנוי).

מבוגרים מעל גיל 18- 35 ₪

תגובות

להשאיר תגובה