הטריבונה – רכילות עסקית

אנשי העסקים עמיר הירשברג ,דנה הירשברג ומיכאל לוי מבעלי קבוצת "פיננסיים לישראל", יזמו בימים אלה בשיתוף שדרן הרדיו דידי הררי, קמפיין בתוכנית  של דידי הררי  ברדיו 103 FM  בנושא מיחזור משכנתאות, במטרה לחסוך למקבלי המשכנתאות עלויות של עשרות אלפי שקלים בהחזרי המשכנתאות לבנקים. עמיר הירשברג :"בשנה האחרונה  קבוצת "פיננסיים לישראל" חסכה לזוגות צעירים שלקחו משכנתאות  למעלה מ 76 מיליוני שקלים". בצילום מימין לשמאל: מיכאל לוי, עמיר הירשברג, דנה הירשברג ודידי הררי.

קבוצת אמסלם תיירות ונופש, תוציא מטוס מיוחד להשבתם ארצה של ישראלים רבים המצויים בדרום אמריקה. המטוס הראשון יצא מסאו פאולו ברזיל, לקראת סוף השבוע הקרוב עד יום ה' בלילה. כאמור, קבוצת אמסלם תיירות ונופש, הודיעה בימים האחרונים על הירתמותה בסיוע השבת נוסעים מכל העולם באמצעות הפעלת מוקד חרום 24/7 הפועל מסביב לשעון, במטרה לספק מענה לכלל הנוסעים ולא רק ללקוחות החברה. המוקד מספק מענה לכל המדינות ברחבי העולם לרבות דרום וצפון אמריקה, הודו, אירופה ועוד. דרכי ההתקשרות עם צוות 24/7 בקבוצת אמסלם תיירות ונופש: טלפון: 972-46700900. וואטס אפ של הצוות: 050-4040983. מייל:  [email protected]

בצל הקורונה, כולנו מתגייסים לטובת הכלכלה וענף האופנה. ביום חמישי האחרון אושיית הביוטי והלייף סטייל, כוכבת הרשת אשלי וקסמן בקשי הצטלמה עם ילדיה, בקולקציית מיני מי mini me של קסטרו להורים ולילדים לאביב 2020 אותה ניתן להשיג באתר www.castro.com.  אתר האון ליין של קסטרו ממשיך לעבוד, ונותן 20% הנחה על כל האתר.

מותג המסטיקים המצליח בישראל Orbit מבית ענקית הממתקים הבינלאומית MARS, חוזר עם פעילות חברתית למען החברה בישראל, וחוברת לארגון "פתחון לב" הפועל לשבירת מעגל העוני בישראל, ופועלת בין היתר להעצמת בני נוער בסיכון מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית. במסגרת שיתוף הפעולה, תעביר Orbit אחוז מסוים מההכנסות ממכירת מוצרי המותג לטובת "תכנית 7" של ארגון "פתחון לב", תכנית המסייעת לבני נוער בסיכון לממש את הפוטנציאל הגלום בהם בעזרת תמיכה אישית, חיזוקים חיוביים והעצמה למען התפתחותם כבוגרים מועילים לעצמם ולחברה. אולי סדן רז, מנהלת השיווק של MARS בישראל:  "זוהי זכות גדולה להוביל קמפיין חברתי למען בני נוער בסיכון ולקחת חלק בפעילות חשובה כמו זו של 'פתחון לב'. אנחנו באורביט באמת מאמינים ביכולתו של כל אחד לזרוח, אם רק יאמין בעצמו ויאמינו בו". בנוסף לתרומה אשר תועבר לארגון עם כל רכישה של אחד ממוצרי Orbit, העלה המותג פעילות ברשתות החברתיות במסגרתה ייתרמו חמישה שקלים על כל "סטורי"  שיעלו הגולשים עם מסטיק Orbit. שיאו של שיתוף הפעולה הגיע בחג הפורים, במהלכו התגייסו  כלל עובדי MARS למען המטרה והכינו כ-3,000 משלוחי מנות לפורים עם ממתקי וחטיפי MARS שחולקו ביום מיוחד במהלך החג למשפחות ולבני הנוער, הנתמכים על ידי "פתחון לב". למרות ההתמודדות עם התפשטות הקורונה, ובהתאם להוראות משרד הבריאות, חולקו המשלוחים על ידי הצוות המתנדבים, עם מסכות וכפפות.

המפגש הספונטני של אייל גולן ונסרין קדרי שנערך אמש, שודר בכל הרשתות החברתיות של השניים (אינסטגרם, פייסבוק ויו טיוב) מול 600 אלף צופים מביתו של גולן ברחובות. במהלך המפגש ביצעו שירים חדשים, מוכרים ואהובים וענו לשאלות הצופים, כל זאת, תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות.

יעל ארד הנחשבת לאחת מהג'ודאיות הישראליות הטובות ביותר בכל הזמנים, היא כיום הבעלים של חברת קונספט 4 סאקסס, מנהלת את כל הפעילות המסחרית של ערוצי ניקלודיאון בישראל, וגם אחת מיוזמי ומקימי המוגו פארק במתחם אושילנד – מתחם סייבר אינטראקטיבי לילדים, ומתנדבת כחברת הנהלת הוועד האולימפי ויו"ר הוועדה המקצועית. אבל היא גם דודה טובה לאחיינים שלה בזמנים קשים אלה. אומרת יעל: "אין לי כבר ילדים קטנים, אבל יש לי המון אחיינים, ואני מזמינה את האחים שלי לשלוח לי אחיינים ל"קייטנת דודה" חד יומית. אני כבר אוציא להם את המיץ עם ספורט ומשחקים. בשבת כבר התחלתי להתאמן עם תומר של מיכלי אחותי, יחד עם תום שהוא אלוף הילדים".

בפעם ה-20 ברציפות נערך האירוע השנתי בענף שרשרת האספקה, הרכש והלוגיסטיקה ביוזמת ISCMA – האיגוד הישראלי לניהול שרשרת האספקה. לוועידה שהתקיימה לאחרונה, לפני הנחיות הממשלה בנוגע לנגיף הקורונה, במרכז האירועים והקונגרסים אווניו, הגיעו מעל 800 מנהלים בכירים מהתעשייה. מתוך עשרות פרויקטים, קבוצת התפעול במלאנוקס זכתה במקום הראשון בתחרות SC Excellence Award, על פיתוח מערכת שרשרת הספקה גלובלית ותומכת בריבוי משתמשים. השתתפו: כלנית לייבה סמנכ"לית, מנהלת קבוצת תפעול הייצור, רינת קטש- דירקטור, מנהלת קבוצת או"ש, ולדי דוידוב- מהנדס בכיר, ראש צוות בינה עסקית בתפעול, יוסף קולין, סמנכ"ל, ראש תחום בינה עסקית כלל ארגונית. על המערכת של מלאנוקס: במשך כל שעות היממה המערכת מספקת המלצות לשרשרת האספקה- החל מתכנון תוכניות הייצור לקבלני המשנה, דרך תאריכי אספקה ללקוחות ועד לניהול סיכונים ויזואלי. כל הפעולות מתבצעות בלחיצת כפתור ומתוקשרות למערכת הERP  (מערכת לתכנון משאבי ארגון). למערכת יתרונות רבים והאפקטיביות שלה מתבטאת ב SCALEABILITY- בעזרתה מלאנוקס גדלה ב30% ללא תוספת משאבים. זמן העבודה ירד ב40%, כמו כן המענה ללקוח הוא מיידי והחברה שומרת על רמות מלאי דרושות. בתמונה: כלנית לייבה, רינת קטש, ולדי דוידוב ויוסף קולין.

רשת האופנה הבינלאומית TOPSHOP משיקה בימים אלה את קולקציית IDOL לאביב-קיץ 2020. זו הינה קולקציית קפסולה המתמקדת בשילוב של high-low, עם צבעוניות חדשה ומרעננת והדפסים מלהיבים וייחודיים, השואבים את השראתם מהסרט "רומאו ויוליה" משנת 1996. הפריטים הבולטים בקולקציה הינם בעלי הדפסי פרחים וקעקועים, בדים דמויי מטפחת ועבודת טלאים. הסטיילינג הוא המפתח להשגת הלוק המושלם – שילוב של פריטים אלגנטיים עם סניקרס, או שדרוג של אאוטפיט קז׳ואלי עם נעלי עקב.בין הפריטים ניתן למצוא: שמלת מידי עם הדפסים פרחונים מגוונים, גופיה מודפסת במראה שכבות עם מחשוף וי, חצאית פרחונית בשילוב עיטורי מלמלה, ג'קט בומבר דמוי עור, בגד גוף מבד מעט שקףקף בהדפס צבעוני, מגוון חצאיות מידי, טופים פרחוניים ועוד. להשיג באתר: http://il.topshop.com/.

ירדן הראל, דוגמנית, מגישה, צלמת, בעלת בלוג, הגיעה בשבוע שעבר לצילומי קמפיין חדש לקראת חג הפסח לרשת ZER4U. ירדן הגיעה לסט הצילומים הפרחוני שהתקיים בטבע, בשעות הבוקר המוקדמות על מנת להספיק את שעות השמש, ולהימנע מהסערה ומשינוי מזג האוויר שצפוי היה להגיע במהלך היום.

מילים טובות מגיעות לקבוצת הנדל"ן MORE  שהפתיעה כמה מתושבי העיר חריש אשר נמצאים בבידוד ביתי,  בסל קניות מפנק. נדיה פורמן מרדכי, מנהלת שיווק נכסים מניבים בקבוצה, הגיעה  למסור את החבילות בעצמה.

גם מגנוליה נותנת כתף להרמת המורל, ויוצאת מבצע נוצץ ברשת התכשיטים שלה: כל לקוחה אשר תרכוש באתר, או באחד מסניפי רשת מגנוליה הפתוחים, תקבל שובר מתנה לקנייה הבאה על כל הסכום. תוקף המבצע החל מ- 16.03.2020 ועד 16.4.2020. ניתן לרכישה באתר האינטרנט:  www.magnolia.co.il  בעת קניה מכל הקטגוריות.

"ריקי דלאל" – בית האופנה לשמלות כלה וערב, יוצא במכירה מיוחדת עד סוף החודש: כל מי שתשכור שמלת כלה במהלך חודש מרץ, תקבל במתנה את שמלת הכלה השנייה, מכל הקולקציות ובכל טווחי המחירים. תוקף המכירה: עד ה-31.3.2020. ניתן להשיג בחנות המותג קניון סי-מול, הגדוד העברי 6, אשדוד. הקולקציה החדשה מושקת תחת המותג המוביל NOYA מבית ריקי דלאל, המציע מגוון רחב של שמלות ובגדי כלה לצד קולקציית בגדי ערב, לנשים נועזות ומלאות עוצמה נשית וסטייל. העונה לראשונה ישלב המותג את טרנד שמלות הכלה השניות גם בקטלוג, במסגרתו ייחשף הקו העיצובי הכולל מגוון שמלות קצרות, אוברולים ושמלות בעלות שסעים עמוקים. כמו כן, לקראת עונת האירועים מציע המותג את קולקציית הערב, הכוללת 25 דגמים ייחודיים המעוצבים בעבודת יד במראה גלאם מעוצב ייחודי.

JEUNESSE GLOBAL חברת האנטי אייג'ינג' והתזונה, משווקת מיום היווסדה את מוצריה באמצעות מפיצים. דני פלד המנכ"ל: "בזמנים כתיקונם, וגם בימים הלא רגילים שעוברים עלינו, אנו ממשיכים לתת שירות עד הבית לקהל לקוחותינו ומפיצנו, באמצעות משלוח המוצרים שלנו על ידי שליחים עד הבית". בימים אלו החברה השיקה את ליין האיפור NV אשר פותח בשיתוף המאפרת המקצועית יולנדה הלסטון בהשקעה של כ- מיליון דולר וכולל פריימר, ברונזר ומייקאפ ב- 4 גוונים המעניקים מראה מושלם ומקצועי בזמן קצר. על מנת לרכוש את מוצרי החברה, יש ליצור קשר בטלפון 09-8999766.

עיתון הילדים הותיק "אצבעוני" הקיים משנת 1952, מתגייס למען הילדים בבתים, ומספק תוכן איכותי לכל גיל. בימים אלו, עיתון אצבעוני מדוור בחינם סיפורים, כתבות, דפי פעילות ועוד לילדים. הדיוור נעשה פעמים בשבוע ומותאם לילדים מגיל 3 ועד גיל 13. בכל דיוור הילדות והילדים מקבלים אתגרי חשיבה מלהיבים  את עם שלל תשבצים, תפזורות, חידות, קטעי קריאה ועוד אתגרים רבים, בהתאמה לגילאים השונים. דפי הפעילות נשלחים באופן דיגיטלי, ומשלבים את מגוון העיתונים של מותג הילדים הוותיק בישראל, כולל עיתון צב צב לילדי הגן, עיתון דובון לכיתה א' המעודד את הילדים שלומדים לקרוא, עיתון משבצת הנחשב ללהיט בקרב כיתות ג' ומעלה, וכמובן מגזין אצבעוני לילדים בכיתות ב'-ה'. לקבלת דיוור אצבעוני חינם פעמיים בשבוע, בלינק המצורף: tp://lp6.me/sARbe

בעקבות המצב, שוק האיכרים של "ירק השדה" בלב השדות החקלאיים של רמת השרון, עבר לשרות און ליין או איסוף במקום ללא שהות, ומציע גם שרות של משלוחים עד הבית בכל רחבי גוש דן של עשרות סוגי ירקות, פרות, מוצרי בסיס, תבלינים הגדלים בשטחים של עוטף עזה. השק שייך לאלי כהן ובני בניו, ניר וגיא, משפחה וותיקה של חקלאים מעוטף עזה, המגדלת כבר עשרות שנים, גידולים חקלאיים שונים, וכעת מוכרת את התוצרת הטרייה יום יום בשוק האיכרים ברמת השרון. מדובר באחד משווקי האיכרים הגדולים והמעניינים ביותר, שקיבל את הכינוי 'אי ירוק בעיר, לתוצרת חקלאית מגוונת, טרייה, הישר מהשדה ללקוח, בלב השדות של רמת השרון. מידי בוקר אלי כהן קוטף תוצרת חקלאית טרייה בעוטף עזה, ומשנע אותה לרמת השרון. התוצרת הטרייה נמכרת במחירים אטרקטיביים במיוחד, ואליה מגיעים אלפי אנשים מכל רחבי הארץ. הזמנות בטלפון 050-8134444 ירק השדה רמת השרון ואתר הבית ירק השדה  https://www.hasade.co.il/

בכנס יועצי משכנתאות שקיים בנק מרכנתיל, במסגרת שיתוף פעולה עם התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל, השתתפו דודי מייזליק, ע. למנכ"ל ומנהל אגף המשכנתאות בבנק איתן אופיר, ע. בכיר למנכ"ל ומנהל אזור תל אביב והמרכז, בנושא מאפיינים למימון נדל"ן מקצועי. הרצאה זו התקיימה לבקשת היועצים, לאור העובדה שעסקאות מימון נדל"ן מסחרי הן בד"כ מורכבות יותר. בסיום הכנס אמר אופיר: "בכנסים כאלה אנו חושפים את הכלים והמוצרים שהבנק מציע, וזו גם הזדמנות מצוינת ללמוד את הצרכים של היועצים בעבודתם מול הבנק". בתמונה: איתן אופיר ע. בכיר למנכ"ל ומנהל אזור תל אביב והמרכז בבנק מרכנתיל.

ד"ר יוחאי ביטון, רופא שיניים העוסק באסתטיקה של הפנים, שיקום רקמות הפנים והצערת המראה, הצטרף  למרכז הרפואי החדש "היידוק" הממוקם במגדלי הארבעה  בתל אביב. ד"ר ביטון, בעל תואר במדעי הרפואה ותואר ד"ר לרפואת שיניים מטעם האוניברסיטה העברית וביה"ח הדסה עין כרם בירושלים, מפתח שיטות טיפוליות מותאמות אישית, ומשמש כמדריך רופאים בתחום אסטתיקת הפנים מטעם ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל. במרכז הרפואי החדש הוא יעסוק בתחום ההזרקות והטיפולים האסתטיים.

בימים אלה כאשר אלפים נאלצים להיות בבידוד בחדרים סגורים, חברת דייסון מציעה מסנן אויר חדשני Dyson Pure Hot+Cool ו- Dyson Pure Cool, המזהה את רמות זיהום האוויר בחדר, ומדווח עליו בזמן אמת לאפליקצייתDyson Link. הוא משמש כמסנן אוויר, מחמם ומאוורר. חשיבותו רבה לבריאותנו, שכן על פי ההערכות השונות, האוויר בבית מזוהם עד פי 5 מהאוויר שבחוץ, ואנחנו מבלים את רוב הזמן שלנו בחללים סגורים.

רגע לפני הסגר הספיק שחקן הכדורגלן אליניב ברדה, היום עוזר מאמן וסקאוט בהפועל באר שבע, לחגוג יום הולדת 3 לבנו לביא, במתחם השלג החדש של רשת היכל הקרח ice peaks בסינמה סיטי החדש שבבאר שבע. לאירוע הוזמנו בני משפחה וחברים שנהנו מפעילות חופשית במתחם המשתרע על שטח כולל של כ- 1500 מ"ר, וכולל משטח החלקה מפואר וחדשני, לצד חדר "משחקי השלג" המציע לקטנטנים בניית בובות שלג, עם דליים וכפות הפזורים במקום וסל לקליעת כדורי שלג.

"כפר המכביה" ממציא את עצמו בתקופת משבר: כפי שפורסם לאחרונה, חברות גדולות במשק המעסיקות מאות ואלפי עובדים, איפשרו לעובדים בכירים שלא להגיע למקום העבודה, אלא לעבוד מהבית. כפר המכביה מציע השכרת חדרים כמתחמי עבודה עסקיים עם סביבת עבודה שקטה ופרטנית ברמה גבוהה מאוד בחדרי פרימיום,  הכולל גם שירותים עסקיים, רום סרוויס, ארוחת צהריים ואירוח פגישות במועדון הטרקלין, מועדון ספא וכושר והכל החל ממחיר של 300 ₪ ליום.

בצל משבר הקורונה שפוקד את מדינת ישראל, מפעל הפיס והשלטון המקומי גיבשו בימים האחרונים תכנית סיוע מידית לרשויות המקומיות על סך עשרים מיליון ₪. היום אושרה התכנית על ידי דירקטוריון מפעל הפיס והיא תצא לפועל בימים הקרובים. במסגרת התכנית, הכסף שיועבר לרשויות המקומיות ישמש את אגפי הרווחה לצורך איתור ואספקת חבילות מזון ותרופות לאוכלוסיות בסיכון שעל פי הנחיות משרד הבריאות מתבקשים לשהות בביתם. כדי לתמוך את המהלך, יאפשר מפעל הפיס לעשרות אלפי הגימלאים שלו להמיר את שעות ההתנדבות שלהם בקהילה, בשעות התנדבות למען אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ואוכלוסיות נוספות בסיכון, שזקוקים היום יותר מתמיד לסיוע. יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "אנחנו רואים חשיבות עליונה באספקת מוצרים חיוניים כמו מזון ותרופות עבור אותם אנשים שאין מי שיעשה זאת עבורם".

השבוע ב"חתונה ממבט ראשון", זכינו להכיר כלה נוספת: מור לרמן, שנכנסה לחופה בשמלת סטרפלס של המעצב אריאל טולדנו, ולאחר מכן החליפה לשמלה נוספת של המעצב ברחבה. מור בחרה שתי השמלות: הראשונה בגזרת מחוך רך עדין והשניה מינמליסטית (פליין) עם חתכים גיאומטריים נקיים ושרוולים נשלפים. אריאל טולדנו  (33) בוגר "שנקר" בהצטיינות, מעצב שמלות כלה מזה כ-5 שנים. עם סיום לימודיו נסע אריאל לעבוד בבית האופנה “Balmain” בפריז, שם עיצב בין היתר לסלבריטאיות מובילות כמו ביונסה, ריהאנה, קים קרדשיאן, קיילי ג’אנר, ג'סטין ביבר, טיילור סוויפט ועוד.

רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ, הכריזה השבוע על הקמת מוקד ייעוץ טלפוני ייחודי לקהל הצרכנים: המומחים של א.ל.מ יסייעו למתעניינים בהתאמת המוצר על פי הגדרות הלקוח, יציעו מבצעים ייחודים ויסייעו בהתאמת אספקה מיידית לבית הלקוח. מנכ"ל רשת א.ל.מ, אורי להב ציין: "המציאות המשתנה והמאתגרת, מחייבת התאמת פתרונות חכמים ויעילים עבור קהל הלקוחות שלנו. הקמנו מוקד טלפוני חכם של מומחים אשר יסייעו באופן מהיר למתעניינים במידע על המוצרים הקיימים, רכישה ואספקה מיידית". המוקד החם יהיה פעיל בשעות 9:00-21:00.

בצל משבר הקרונה, אסף גולן מנכ"ל גן העיר תל אביב, אירח בגן העיר את חגיגות יום האישה 2020, באירוע שהפיקה מיכל פורטמן, משפיענית רשת ובעלת הבלוג מטריושקה. האירוע כלל הפנינג בשם "כל מה שאישה אוהבת", עם הפתעות, פינוקים ודוכנים שעמדו לרשות הנשים, שהגיעו וזכו ליהנות ביום המיוחד שלהן. פורטמן הצהירה :"למרות המצב, החלטנו שלא לוותר על לפנק ולהעצים את הנשים שלנו".

צחי טולדו מונה למנכ"ל Designit TLV, השלוחה הישראלית של חברת הייעוץ הבינלאומית לעיצוב חדשנות עסקית Designit. בתפקידו החדש יהיה טולדו אחראי על כל מערך העסקי של השלוחה הישראלית ועל צוות החברה המקומי, המונה כ- 40 עובדים.

תגובות

להשאיר תגובה