את יום הולדתה ה-38 בחרה אילנית לוי-שדה לחגוג במלון הבוטיק החדש 'אדמונד' בראש פינה, עם האיש שלה אלירז שדה ועם עוד 2 זוגות חברים. השניים נהנו מסופ"ש זוגי מפנק כולל עוגת יום הולדת חגיגית שחיכתה לה בחדר, ועיסויים מפנקים בספא המלון. את הזוג ארח עומר פורת מנכ"ל המלון. בתמונה: אילנית לוי, עומר פורת ואלירז שדה.

נוי צברי מובילה שינוי תפיסתי, ומרצה על כך בכל הארץ, שכולם יכולים וכולן יכולות לעשות הכל. נוי הצטלמה לקולקציית החזיות של דלתא, לאחר שהחברה קיבלה את בקשתה דרך עמותת "דרימרס" לככב בשילוט חוצות, והתוצאה היפה והמרגשת עלתה על שלט איילון, תחת המסר DARE TO LOOK GOOD.

מיכל אנסקי משיקה בימים אלה את הקולקציה החדשה בעיצובה Michaella by Lafayette Italy.  בחודש פברואר השנה, בעודה בהריון מתקדם, הספיקה אנסקי לנסוע לוונציה ולעצב יחד עם מעצב העל האיטלקי ג'ילברטו פאוסטו, את קולקציית הנעלים והתיקים לקיץ הנוכחי. הקולקצייה מאופיינת בצבעוניות נועזת וגלאם, עם נעליים בגבהים שונים, משטוחות ועד סטילטו, עקבי סיכה לצד עקבים עבים, כפכפים מעוצבים, סנדלים בסטייל, נעליים שחורות קלאסיות המעוטרות באבני סוורובסקי ועוד. קולקציית Michaella by Lafayette Italy משווקת בסניפי לאפייט איטלי.

 

סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש ביקר בסוף השבוע בכפר קיש. הח"כ  קיבל סקירה על היישוב, ההיסטוריה והתוכניות לעתיד, ובמהלכה הציגו תושבי היישוב את התנגדותם להקמת קו העל (קו 400) המתוכנן להיות מוקם בסמוך להרחבה המתוכננת של היישוב, קו שלדברי התושבים יאיים על בריאותם, ויפגע פגיעה נופית קשה באוצרות הטבע שבנחל קמה. בסיור השתתפו גם ראש המועצה האזורית גליל תחתון ניצן פלג, ואיתם בירגר מנהל החברה הכלכלית של תנועת המושבים.

ויסוצקי מציעה לאמני הרחוב והלוליינים, אשר איבדו את עבודתם בעקבות משבר הקורונה, להשתלב במערך דיולי הטעימה של ויסוצקי בנק' המכירה. הלוליינים,  שיינדעל רובינשטיין (שני שייניניג) וירון דוידוביץ אשר גרים באבן יהודה, הופיעו וחשפו את הצרכנים למגוון חליטות התה הקר אשר ניתן להכין ממוצרי "הגן הקסום" של ויסוצקי.  כל זאת בדרך חווייתית ומיוחדת המשלבת לוליינות ומשחק, דבר שטרם נראה כמותו בנקודות המכירה בנתניה פולג, רעננה, ירושלים, מודיעין, חולון, ראש העין, חדרה, אשקלון, אשדוד ועכו.

קוראי מגזין התיירות המוביל בעולם Travel + Leisure דרגו את הוולדורף אסטוריה בירושלים, כמלון המוביל בישראל (מספר 3 בקטגוריה של 10 המלונות הטובים ביותר בצפון אפריקה ובמזרח התיכון בעיר). "קוראים רבים התלהבו על איכות השירות של הוולדורף. הם דואגים לאורחים כמו משפחה'", קובע המגזין לו 4.8 מיליון קוראים. בתמונה מימין: אבנר און מנכ״ל הוולדורף  אסטוריה בירושלים.

חברת פופקולנד הנמצאת ביישוב דלתון בצפון בבעלות מעוז רעם, מפנקת את הקהל הישראלי בליין טעים של חטיפי ”פופקורנס“ ייחודיים ביניהם קרמל מלוח, גבינה, גריל, בצל ומלח ים. המוצרים לא מטוגנים (בשונה מכל פופקורן שאתם מכירים), ללא גלוטן, ללא שומן טראנס, ללא חומרים משמרים ומכילים סיבים תזונתיים. את חטיפי הפופקורנס אפשר למצוא באלפי נקודות מכירה ברחבי הארץ החל ממרכולים, קיוסקים וברשתות השיווק הגדולות. כמו כן, פופקולנד מייצרת למותגים פרטיים כמו לרשת ”שופרסל“ במדף green – ללא גלוטן, במגוון טעמים: קרמל, דבש חמאה וטבעי, ולרשת ”רמי לוי“ במגוון טעמים: קלאסי ומתוק. בתמונה: ליהיא גרינר מפקנת את ילדיה בערימת חטיפי פופקורנס.

לראשונה הפרזנטורית ודוגמנית העל המצליחה בר זומר, יוצאת בשיתוף פעולה יצירתי ומשיקה את קו מוצרי האיפור שיצרה BARBIZ בשיתוף רשת תכשיטי מגנוליה, אותה היא מייצגת כפרזנטורית הרשת. מוצר האיפור החדשני  Lip&cheek tint תחת מותג האיפור על שמה  BARBIZ, יימכר ב- 81 מסניפי הרשת. תומר רייזברג מנכ"ל מגנוליה אומר: "בר זומר הינה הפרזנטורית של מגנוליה מזה כשנה. אני חושב כי שיתוף הפעולה בינינו היה רק מתבקש".

 אופירה אסייג נבחרה לשמש כפרזנטורית של פרויקט SEA TOWER 5 של חברת רום כנרת בשכונת פארק הים על חוף ימה של בת-ים. הקמפיין בהשקעה כספית של כ-2 מיליון ₪. בשנים האחרונות אופירה אסייג הפכה לאשת הטלוויזיה המצליחה בישראל, עם תוכנית האירוח "אופירה וברקו" המשודרת בערוץ 12.  בקמפיין אסייג תציג סיטואציות מחיי היום יום שלה. הקמפיין הפרסומי בכיכובה יעלה בעיתונות, דיגיטל, רדיו ושילוט חוצות.

שף אסף גרניט, היועץ האסטרטגי של נעמן, הפתיע בשבוע שעבר עשרות נציגי וועדי עובדים ומנהלי רווחה ומשאבי אנוש בחברות המובילות במשק, ביניהן תנובה, בתי זיקוק, חברות היי טק ונציגי עיריות ומועצות שהגיעו למשרדי נעמן גרופ במסגרת תערוכת הוועדים לקראת ראש השנה. לאחר שהתרשמו מהחידושים והטרנדים בעולם הבישול והאירוח בישראל, וסיימו עם ענייני הביזנס שלשמם התכנסו, גילו האורחים שהאירוע זימן להם גם מפגש מרתק ולא פחות חשוב וגם טעים, עם השף המוערך. גרניט נתן הרצאה ייחודית על עסקי המסעדנות, ושיתף בחוויותיו האישיות. בהמשך הדגים והכין למשתתפים מנת טרטר טונה בווינגרט פטל על חלה שרופה, שגרפה שבחים רבים. בתמונה מימין לשמאל: גבי אזור מנהל רכש וסחר תחום בישול בנעמן גרופ ואסף גרניט.

כחלק מאסטרטגית המעורבות  הקהילתית שמוביל הבנק הבינלאומי, התקיימה השבוע  סדנא בנושא "קבלת החלטות" שהועברה באמצעות אפליקציית זום, לקבוצת נשים מעמותת "יוזמות עתיד". את הסדנא שעסקה בהקניית כלים לקבלת החלטות טובות יותר, העביר רז חיים צבי (ציקי) מנהל תחום משקיעים בקהילה בבנק הבינלאומי. עמותת יוזמות עתיד", אותה מלווה הבנק הבינלאומי , קמה במטרה לצמצם פערים חברתיים באמצעות העצמת נשים ומתן כלים, שיסייעו להן לפתח עסקים זעירים. הדגש הוא על יזמות נשים בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. העמותה מלווה נשים בעלות יוזמה, המעוניינות להפוך רעיון ראשוני או כישרון מקצועי לכדי עסק עצמאי, וממנו לאפשר להן לחיות בעצמאות כלכלית טובה יותר. בתמונה: רז חיים צבי, מנהל תחום משקיעים בקהילה בבנק הבינלאומי

ירדן הראל פרזנטורית Zer4u לקחה פסק זמן קצר מהחיתולים, לטובת ורדים וחמניות בצילומים לקראת חגם של הפרחים, ט״ו באב. על הסט סיפרה שהיא עדיין מופתעת בכלל מהתואר ״אמא״ שמאד מרגש אותה ובכל יום היא מגלה משהו חדש. תקופת הקורונה השאירה אותה בבית לזמן איכות משפחתי ועדיין היא מאד נזהרת לא משתתפת באירועים או מסיבות.

בשבוע שעבר התקיים במתקן הספורט ice peaks  בחולון טורניר הקיץ של התאחדות הישראלית להוקי קרח. הטורניר התקיים ללא קהל והתחלק לשתי קטגוריות: ילדים ובוגרים. המשחקים בטורניר התקיימו בשיטת ליגה ובסיום משחקי הגמר, התחרו לפי דירוג הניצחונות של הקבוצות מקום ראשון נגד מקום שני מקום שלישי נגד מקום רביעי. זיו רדומסקי מנכ"ל ההתאחדות אמר שהרעיון לקיים טורניר הגיע, לאחר הפסקת פעילות הליגה באופן מידי בעקבות הקורונה.

מהאי לסט הצילומים – יש חיים אחרי "הישרדות VIP" ואחרי הכנסת: חברת הכנסת לשעבר, נאוה בוקר קוטפת תפקיד ראשון בעולם הדוגמנות. היא נבחרה לדגמן לראשונה על סט הצילומים של מותג האופנה החדש לנשים ולגברים SB FASHION של הדוגמן הבינלאומי שון בלאיש. המותג כולו תוצרת הארץ כחול לבן, וצילומי הקולקציה החדשה התקיימו במתחם האירועים "אמארה" בנס ציונה. נאוה נכנסה לתפקיד די מהר, והייתה מלווה בצוות של סטייליסטים, מאפרת צמודה, מעצב שיער. נאוה ענדה תכשיטים בשווי של כחצי מיליון ש"ח על סט הצילומים.

מזרחי טפחות מקיים זו השנה ה- 11 את פרויקט "שותפים מבחירה", במסגרתו כ- 140 אלף לקוחות הבנק מוזמנים להצביע עבור 3 עמותות מתוך רשימה רחבה של עמותות, כשלבסוף נבחרות 10 עמותות להן מעמיד הבנק תרומה בסכום כולל של כחצי מיליון ₪. השנה למיזם ישנה חשיבות גבוהה אף יותר בשל משבר הקורונה שיצר קושי הישרדותי לעמותות וארגונים חברתיים בכל רחבי הארץ. העמותות הזוכות השנה: איחוד הצלה, אלו"ט, בית השנטי, זכרון מנחם, כנפיים של קרמבו, מגדל אור, מתנת חיים, עזר מציון, עלם ופעמונים. השנה התנהל טקס מקוון במעמד יו"ר הבנק מר משה וידמן, ניסן לוי סמנכ"ל ומנהל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול, תמר סאפר מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה ונציגי העמותות. לצד טקס זה, הוזמן מר יעקב קמניצקי מנהל פיתוח המשאבים של "איחוד הצלה" שזכתה במקום הראשון בבחירת הלקוחות, למשרדיהם של ניסן לוי ותמר סאפר, תחת נהלי הקורונה כשכולם עוטים מסיכות שלא הוסרו גם לתיעוד המפגש בתמונה משותפת. בתמונה מימין לשמאל: ניסן לוי, יעקב קמניצקי ותמר סאפר.

הדוגמן דין אורן בן 21 מהרצליה התחיל לדגמן כבר בגיל 17, ומאז השתתף בתצוגות רבות של מיטב המעצבים: קסטרו שנקר, רנואר, משקפי רייבן , הודיס , גולף, מניה גינס ועוד. בסוף החודש הוא משתחרר מצה״ל, ואת הטיול של אחרי צבא לדרום אמריקה עם חברים, הוא נאלץ לדחות עד שהמצב יאפשר זאת. דין שכרגע הוא פנוי, מתאמן כל יום במכון הכושר שלו, ובשבוע שעבר דיגמן לאופנת סולו. עם סיום הצבא, הוא מתכנן לימודים, ובמקביל גם מחפש סוכנות דוגמנים חדשה שתייצג אותו.

עמותת שניר שנוסדה ע"י ניר שמול, פותחת זרוע חדשה במסגרת פעילות "המלאכים של שניר", תחת השם "מלאכים ועובדים" בניהולו של אבישי תנעמי. הזרוע כוללת קבוצת וואטסאפ ייעודית עבור אנשים שאיבדו את עבודתם עקב המשבר. הקבוצה שנפתחה לאחרונה כוללת כבר מעל 300 מחפשי עבודה, אנשי עסקים וחברות כח אדם המתווכות בין מעסיקים למחפשי עבודה.  מספר האנשים בקבוצה ממשיך לגדול מדי יום בעקבות פרוץ הגל השני, ובימים אלה, בעקבות הביקוש הרב, נפתחת קבוצת וואטסאפ נוספת.

במסגרת מאמץ מתמשך לתמוך במאבק בנגיף הקורונה, וכחלק מתכנית הסולידריות הגלובלית של לוריאל בכל העולם, תורם מותג LA ROCHE–POSAY לה רוש-פוזה, מבית לוריאל ישראל, אלפי יחידות אלכוג'ל  חינם ללא עלות, לצוותי בתי מרקחת ורופאי עור, שלוקחים חלק במאבק בהתפשטות הנגיף. לה רוש-פוזה, מותג הדרמו קוסמטיקה המוביל לעור רגיש המומלץ ביותר על ידי רופאי העור בעולם,  הסב את פסי הייצור במפעלים בצרפת במהלך תקופת הקורונה, במיוחד כדי לייצר מאות אלפי יחידות של הידרו ג'ל, הגירסה ההיפואלרגנית של לה רוש-פוזה לאלכוג'ל המוכר.

מגישת הטלוויזיה שלמור שטרוזמן התחדשה ברכב פיאט 500 קברליוט, מדובר בדגם פופ סטאר קברליוט הכי מפואר של פיאט  500 עם גג בד חשמלי שנפתח עד הסוף. הדגם כולל את כל המיכשורים החדשניים, הצבע הנבחר היה אדום פסטל  ומחיר הרכב 99,900 ₪ לפני הנחת סלבס.

חברת Sodexo on-site , המנהלת את מערך ההסעדה במשען באר שבע, גייסה את סמדי בומבה השפית התפעולית של החברה, לפנק את הדיירים בבקלאוות פרי יצירתה. את הבקלאוות חילקה סמדי לדיירים לצלילי מוסיקה שמחה, ולא שכחה בין לבין לרקוד ולהרקיד את הדיירים. אודי בן שימול, מנכ"ל SODEXO ON SITE, מסר: " תקופה זו חשוב לנו הרים את המורל של בני הגיל השלישי. מקווים שהצלחנו לשמח אותם ולהעלות חיוך על פניהם, על אף התקופה הלא קלה שלהם".

חברת שניר המתמחה בשיווק נדל"ן מסחרי ולמגורים, פותחת בימים אלה זרוע חדשה: מחלקת תכנון, עיצוב הום סטיילינג וייעוץ אמנותי למגורים ומיזם אמנות דיגיטלית למבואות  במגדלי יוקרה/בתי מלון ושטחים ציבוריים בבנייני משרדים. במסגרת זו מונתה לילך הניג שמול, בימים אלה כמנהלת המחלקה החדשה. לילך סטודנטית לתואר השלישי שלה באמנות בינתחומית וכותבת תזה מחקרית , בוגרת תואר שני בעיצוב משולב ובעלת תואר ראשון במנהל עסקים. שמול מביאה אתה ניסיון בתחום עם יכולות ניהול מו"מ גבוהות וקשרים עסקיים בתחום. כמו כן מונתה המעצבת מיכל מייזליש, כמעצבת הראשית במחלקה. מייזליש מעצבת פנים בעלת תואר ראשון B.Design מהמכון הטכנולוגי חולון HIT, הום סטייליסטית ובלוגרית.

גל אוחובסקי נפש בסוף השבוע בצפון, ולא ויתר על שייט צונן בקייקי כפר בלום. על אף מגבלות הקורונה, נהנה אוחובסקי מהשייט, ונתפס בעדשת המצלמה תופס גלים במפל.

השבוע נערכו צילומים עם היוצרים והזמרים הצעירים הישראלים עדן מאירי ושחר סאול, לקולקציית קפסולה חדשה של טומי הילפיגר ומותג הסטריט AAPE. עדן מאירי ושחר סאול עוסקים ביצירה ובמוסיקה שלהם בדרך מעוררת השראה. שניהם בעלי סטייל מדויק, קולי וצעיר, ומבטאים את החיבור בין הבועט לאייקוני. הצילומים נערכו באולפן הקלטות סביבתם המוזיקלית של הזמרים הישראלים, שזהו שיתוף הפעולה הראשון שלהם עם מותג אופנה בינלאומי מוביל. קולקציית הקפסולה מושקת בימים אלה בחנויות TOMMY HILFIGER ברשת פקטורי 54 ובאתר האון ליין.

מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח תורמת לביה"ח אלי"ן חבילות Xbox מונגשות. השבוע הגיע לבית החולים אלי"ן ירון גליצקי, אשר אחראי לפיתוח בקר ה-Xbox לאנשים עם מוגבלויות, כשבידיו 6 חבילות שנתרמו לילדי אלי"ן. כל חבילה מכילה Xbox, בקר שליטה מותאם, מחשב נייד, מנוי לחבילת משחקי Xbox, חבילת אופיס ומגוון צעצועים, משחקי יצירה והפתעות נוספות. גליצקי, שנמצא בישראל כעת, נפגש עם ד"ר מורית בארי מנכ"ל אלי"ן, ואריה מלמד-יקל מנהל החדשנות של אלי"ן. ביחד הם עברו ממיטת אשפוז אחת לאחרת ומבית לבית במשך יום שלם, כדי להתקין את המערכות לילדים, תוך שהם מתאימים את השלט ואת האחיזה האידיאלית לכל ילד, בעזרת מרפאה בעיסוק מקצועית מאלי"ן.

סטארט-אפ ישראלי, טכנולוגיה חדשנית, כחול לבן, מציעה  פלטפורמה להשאיר את העסקים עובדים. לאור חידוש ההגבלות על חדרי כושר, פעילויות ספורט וקבוצות הרזיה, משתתפים רבים צפויים שוב להקפיא את המנויים החודשיים שלהם. חברת Wis2Biz מציע פתרון חדשני לחברות הנסגרות – פלטפורמה המאפשרת להעביר את כל פעילות החברה לאונליין, ובכך משמרת את הלקוחות והעובדים ומספקת למנהלים שיטת ניהול חכמה ואפקטיבית. בזכות השימוש בפלטפורמה, הצליחו חברות רבות להישאר פעילות גם בתקופה הקורונה תוך שמירה על מקום עבודתם של אלפי עובדים. לדברי ליליה ליי שוורצמן, יזמית ומנכ"לית החברה: " אני מאמינה שבעזרת הפלטפורמה, עסקים יכולים לעבור את המשבר הזה בלי להפסיד לקוחות, ואפילו להוסיף לקוחות חדשים". בין לקוחותיה הבולטים של Wis2Biz: חברת ההרזיה המובילה בישראל חלי ממן ורשת סטודיו C .

השבוע נפתח באופן חגיגי 'בית היוצר-עלה אופקים', מרכז תעסוקתי-שיקומי פורץ דרך, שמטרתו להקנות לעובדים המועסקים בו אורח חיים יצרני, ובסופו של דבר גם השתלבות בקהילה ועצמאות כלכלית. המרכז הוקם בשיתוף עיריית אופקים, וצוות העובדים המסור של הכפר השיקומי "עלה נגב – נחלת ערן". הגיעו לכבד: אבי וורצמן מנכ"ל "עלה נגב נחלת ערן", איציק דנינו ראש עיריית אופקים, ומשה סוויל סמנכ"ל רגולציה "'עלה".

השבוע נערך בבית החולים הצרפתי שבנצרת אירוע לכבוד יום הבסטיליה, בהשתתפות  מר אריק דנון שגריר צרפת בישראל. השגריר נפגש עם ההנהלה וצוות העובדים, ושמע מהם על ההתמודדות עם האתגרים מולה עומדת מערכת הבריאות בארץ, אל מול מגפת הקורונה והשלכותיה. בטקס הביע השגריר תמיכה רבה בפועלו של בית החולים לאורך השנים, ובירך את העובדים על עבודתם המסורה. מנהל בית החולים ד"ר נאיל אליאס בירך והודה לשגריר על ביקורו ועל הקשר האמיץ שבין צרפת ובית החולים.

תגובות

להשאיר תגובה