לראשונה בישראל: סופרמרקט ענק המתמחה במזון לחיות מחמד

לאחר צמיחה משמעותית במכירות המזון לבעלי החיים בישראל שבאה לידי ביטוי במגוון חנויות און ליין, בימים אלו מושק בהרצליה מתחם קניות חדש המשתרע על שטח של 700 מטרים ומציע חוויית קניה משודרגת עם דגש על מזון מותאם לחברים הטובים ביותר של האדם

Pet-Best (פט-בסט), סופרמרקט ענק אשר מושק בימים אלו בהרצליה, מציג קונספט חדש ובידול בחוויית הלקוח. לצד עיצוב חנות מושקע שמרגיש כאילו הגענו לאחת הסוואנות של אפריקה, כולל הסופר מרקט את המותגים הבינלאומיים הבולטים בקטגוריות המזון לכלבים, חתולים, זוחלים ומכרסמים, עם מגוון רחב של מוצרים משלימים בקטגוריות טיפוח, אילוף, ופנאי לבעלי חיים בהן: Nature Protection, Petex, Advance, Instinct, go!, Now, Blue Valley, ועוד.

מיקומה האסטרטגי של החנות אשר ממוקמת על ציר תחבורה מרכזי (הרצליה, צומת כפר שמריהו) הופך אותה לנקודה מרכזית ונגישה המשתלבת בסידורי היומיום, כולל חניה צמודה.

Pet-Best הינו חלק מקבוצת גג לחיות אשר פועלת קרוב ל 20 שנה, ביבוא ושיווק של מגוון מותגים בתחום, ומפעילה מרכז ארצי למכירת ציוד לבעלי חיים ברעננה, הנחשב לגדול בישראל.

קטגוריות המזון לחיות לבדה מגלגלת על פי הערכות קרוב למיליארד שח' בשנה, כאשר בשנים האחרונות חלה מידי שנה צמיחה משמעותית של בין 4-7%. בנוסף למזון, סל הקניות לחיית מחמד כולל גם פריטים נוספים בהם: קוסמטיקה, פנאי, היגיינה, אילוף, מיטות ומזרנים ומשטחי מרבץ, כלי אוכל, מלונות מנשאים מזון רפואי ועוד. על פני נתוני החברה ההוצאה החודשית הממוצעת על חיית המחמד עמדה בשנת 2019 על 292 שח'.

הצמיחה בתחום הביאה לפריחת אתרי און –ליין למכירת ציוד לבעלי חיים, אך הסופרמרקט החדש Pet-Best מייצג גישה שונה של השקעה בחוויית קנייה פיזית משודרגת, עם עגלות קניה, מיזוג אוויר, וסחורה מסודרת ומתויגת באופן נגיש. זאת, כחוויה משלימה לאתר המכירה מקוונת של Pet-Best אשר מציע הזמנות מוצרים און-ליין תוך קבלת יעוץ מקצועי והפעלת מערך משלוחים רחב כמעט לכל חלקי הארץ, תוך מספר שעות ובחינם.

"בשנים האחרונות, הלך והתרחב תחום הציוד והמזון לבעלי חיים במונחי מגוון ובמונחי היקף. לצד המוצרים הבסיסיים ישנם הרבה פתרונות ייעודיים לבעיות וצרכים ספציפיים, מה שמצריך חנות פיזית אשר מציגה את מכלול הפתרונות והמותגים, ואליה יכולים הצרכנים להגיע ולהתייעץ, לקבלת התאמה מדויקת ופתרון עדכני העונה על כל צורך. אתרי און ליין ללא חנות פיזית לגשת אליה לשאלות לא נותנים מענה שלם לתפיסתנו", מספר גדי עידן, מבעלי הקבוצה, "אנחנו בקבוצת גג לחיות מאמינים כי על מנת לייצר אמינות בתחום חשוב להציע שירות בשלושה ערוצים במקביל: חנויות פיזיות, מוקד טלפוני מקצועי, ואתר און ליין מגוון עם שירות משלוחים מהיר מאחוריו".

Pet-Best, המעפילים 3, הרצליה- כפר שמריהו, משלוחים חינם בפריסה ארצית

www.petbest.co.il

טלפון: 3647*

תגובות

להשאיר תגובה