הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל

השבוע הופיע הזמר והיוצר מיקי גבריאלוב בFRIENDS ראשון לציון, במופע "מיקי גבריאלוב זוכר את אריק איינשטיין" שהגיע לסולד אאוט וכלל את כל להיטיו האהובים. כך למעשה ממשיכה הרשת לממש את חזונו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, להביא ציונות תרבותית במחירים מסובסדים ושווים לכל כיס.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בשבוע שעבר חתם היכל התרבות מאיר ניצן בראשון לציון את עונת המנויים עם ההצגה "הבן של מושיקו הגדול" מבית תיאטרון הקאמרי. בתמונה ריטה שוקורון,מתי סרי ועמוס תמם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אורין ג'ולי, יובל המבולבל, טל מוסרי, זיו שילון וידוענים ומשפיני רשת נוספים,  יובילו  בהתנדבות, את קמפיין הקיץ של אל"י – האגודה להגנת הילד, הארגון היחידי בישראל שמטפל בכל ההיבטים של התעללות  נגד ילדים בתוך המשפחה  ופועל ללא לאות כדי להעלות את הנושא לסדר היום בארץ ובעולם. הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות ויקרא לילדים החווים התעללות או אם שומעים על התעללות להתקשר מיד  ולדווח.
הרעיון העומד מאחורי הקמפיין הוא חיבור הילדים לדמויות שהם אוהבים ומכירים, כדי שהם ירגישו בטוחים ואף יוכלו לשכנע ילדים אחרים שעוברים פגיעה או הזנחה, להתקשר ולדווח לגורמים הרלוונטיים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40 מטפלות של תיגבור מהחברה הערבית יצאו השבוע ליום כיף וגיבוש בצפון, כדי לחגוג את סיום קורס המטפלות לאזרחים ותיקים של חברת תיגבור. המשתתפות נהנו מחוויה מתגמלת שכללה שייט קיאקים ארוחת צהרים וטיול בטבע.קורס המטפלות התקיים בכפר מנדא שבצפון. במסגרתו רכשו המטפלות ידע רחב וכלים מקצועיים, שיטות ודרכים שונות לטיפול וסיוע לאוכלוסיית הקשישים בחברה הערבית. חלק מהמטופלים הקשישים הם בני משפחה של המטפלות דבר המגביר את האמון והביטחון בטיפול מיטבי בקשישים בנוסף להכשרה המקצועית שקיבלו המטפלות בקורס.

 

 

השבוע נפתח הסניף ה-16 בישראל של רשת KFC – רשת מזון העוף המהיר המפורסמת בעולם. הסניף החדש ממוקם בקניון המוביל עיר ימים בנתניה, ולטקס הפתיחה הגיעו המוני מעריצים  שחיכו זמן רב למותג האהוב בנתניה.כל אלו פגשו במקום את עומר זיידנר מנכ״ל KFC ישראל, ניצן אריאל – מנכ"ל מנכ"ל קניון עיר ימים , סיון הור מנהלת השיווק של KFC אשר נהנו מהעוף הטעים בעולם.

צביקה הדר ארז את אשתו ושני ילדיו הקטנים לחופשה בת יומיים במלון שטרקמן ארנה בנהריה. "כולם מוותרים על הכבוד הלאומי ואנחנו החלטנו לתת קונטרה", הצהיר הדר בסרטון שהעלה ברשתות החברתיות בדרך עם המשפחה לנהריה. לאחר שהתמקמו במלון יצאה משפחת הדר לשיט בסירת טורדנו בחוף אכזיב ולמחרת, לאחר ארוחת בוקר מפנקת במיוחד במלון שטרקמן, הם הרחיקו עד ראש הנקרה לטיול בנקרות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קסטרו צילמה קמפיין חדש לחגים אשר יעלה בקרוב עם הפרזנטורית המצליחה ביותר כיום, הזמרת והיוצרת אודיה, אליה הצטרפה מיה שנירר,בת ה- 17 (בתה של לאה שנירר) שזהו קמפיין האופנה הראשון שלה. הצילומים נערכו במלון jaffa ביפו.על סט הצילומים אודיה ומיה שנירר מובילות את הקמפיין עם עוד 10 דוגמנים ודוגמניות ביניהן מאי תגר ודניאלה חלפון, אשר דגמנו את פריטי הקולקציה החדשה לחג בקונספט מסקרן וחגיגי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הזמר יהודה אליאס הגיע יחד בת זוגתו השחקנית והזמרת חני נחמיאס למפעל החסד יד ביד לוד של הרב יעקב גלויברמן,כדי לארוז ילקוטים ומכשירי כתיבה לילדים שאין להם, לקראת שנת הלימודים הקרובה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בערב שני האחרון (24/7) כשברחובות ובכבישים געשה הארץ, התכנסו עשרות מיוצאי קהילת המודיעין ב"מרכז למורשת המודיעין" בגלילות לערב מור"ק חגיגי לרגל השקת ספרו של חבר הקהילה אפרים "זיגי" זינגר, שנפל בשבי הסורי במלחמת יום הכיפורים ו"בילה" מאחורי הסורגים בפאתי דמשק שמונה חודשים מייסרים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מלון פסטורל שבגליל העליון, אירח בסוף השבוע את כנס פתיחת השנה המסורתי של שופטי ועוזרי שופטי ליגת העל של ההתאחדות לכדורגל בישראל.בכנס השתתפו כ- 40 איש, ביניהם: השופטת ספיר ברמן, רועי ריינשרייבר, גל לייבוביץ, אוראל גרינפלד ואביעד שילוח.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מותג הספורט והלייף סטייל   SKECHERS ומעצבת האופנה האייקונית.  Diane von Furstenberg  (במסגרת השת"פ יושק בארץ ובעולם קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת לנשים Endless Kisses.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מנהלים בכירים בבנק מרכנתיל השתתפו בפאנל שארגנה הנהלת BIZCO לבעלי עסקים בנושא "כסף, עסקים, ואנשים שמחברים ביניהם" והציגו את נקודת מבטם המקצועית.

 

 

 

 

 

 

 

מנהלי חברת "עידית" מקבוצת מלונות דן חגגו במתחם טוסקנה על הגג פתיחת עונת הקיץ והשקת מנות טרנדיות שיוגשו במקומות העבודה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-1,300 ספורטאים יהודים שהשתתפו באירוע הספורט לנוער היהודי הגדול בעולם, JCC Maccabi Games ביקרו במוזיאון הספורט היהודי העולמי בכפר מכביה עם סיום תחרויות הספורט.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנשי התרבות גואל פינטו, מיכל בת-אדם, אלון אבוטבול, ששון גבאי, אסתי זקהיים ענת אביעד, דור סטרוגו ועובדיה חממה היו בין הקהל שהגיע למרכז מורשת יהדות בבל לרגל אירוע השקת הספר "50 סיפורי במה" מאת שושה גורן.את הבוקר פתחה המנכ"לית עליזה דיין חממה ועד מהרה השאירה את הבמה לשושה גורן- שהציגה ורקדה בחן בגיל שמונים פלוס (וכבר סבתא רבא!) ולמראיין גואל פינטו. מיכל בת-אדם ואלון אבוטבול קראו בחן קטעים מן הספר, שכתוב בשפה אותנטית.

 

 

 

 

 

 

 

אפרת יצחקי, מונתה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש של קבוצת פוקס. לאפרת מעל 20 שנות ניסיון בתפקידים שונים בתחום משאבי אנוש, ביניהם, סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי של חברת אבן קיסר, סמנכ"ל משאבי אנוש של שיכון ובינוי וסמנכ"ל משאבי אנוש של קימברלי – קלארק ישראל, מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני של קבוצת אסם – נסטלה ומנהלת משאבי אנוש של גלידות נסטלה.יצחקי, בת 50, בעלת תואר ראשון ותואר שני בפסיכולוגיה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רות לירון בנסימון, בת 39 +2, מונתה לסמנכ"לית המכירות של רשת מלונות "אסטרל" ותנהל את תחום ההזמנות והמכירות של כלל מלונות הרשת ושל המותג הנחשב לאחד הצומחים בישראל בתחום התיירות.בנסימון, בעלת ניסיון רב בתחום המלונאות ובתפקידים שונים מזה עשור ברשת אסטרל בתחום המכירות וההזמנות ומעל עשור ברשת ישרוטל בתפקידי ניהול סוכנים, תיירות פנים ושירות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אבי קמחזי (55) מונה בימים אלה למנכ"ל ASSA ABLOY (אסא אבלוי) בישראל, החברה המובילה בעולם לפתרונות נעילה וביטחון. במסגרת תפקידו יהיה אבי קמחזי אחראי על ניהול, הובלה ופיתוח כל הפעילות העסקית בישראל תחת שלושה מותגים: מולטילוק®, ASSA ABLOY ו – Yale®.

תגובות

להשאיר תגובה