הטריבונה – חדשות עסקיות

לקוחות הבנק בינלאומי נהנו השבוע מכנס וירטואלי שאירחה מנכ"לית הבנק סמדר ברבר- צדיק, ללקוחות עסקיים גדולים, לעסקים קטנים וללקוחות פרטיים. בכנס כיכבו גידי גוב ואדיר מילר, הנמצאים לראשנה יחדיו על הבמה, כאשר השיח ביניהם היה משעשע וכלל סיפורים מאחורי הקלעים של "זהו זה", של אז ושל היום, וגידי שדיבר על מסעותיו בעולם עם הפרטנר השף אהרוני . הפתעת הערב היתה פריצתו לבמה של מוני מושונוב, שהצטרף לפאנל המשעשע.בכנס ציין הבנק את פרישתו לגימלאות של ראש החטיבה העיסקית אילן בצרי, וכניסתו לתפקיד של בנצי אדירי. מימין לשמאל: אדיר מילר, גידי גוב, בנצי אדירי , מוני מושונוב ואילן בצרי.

טניסאי העבר אנדי רם נבחר לפרזנטור חברת MORAZ צמחי מרפא. רם הגיע למשרדי חברת מורז וחתם על הסכם שיתוף פעולה עם החברה שבבעלותו של דודי פלד היו"ר. רם צפוי להצטלם בחודש הקרוב לקמפיין רחב שיעלה בסושיאל ובנקודות המכירה. בהשקעה המוערכת במאות אלפי שקלים. קבוצת MORAZ  צמחי מרפא הפועלת בעולמות Wellbeing וה- Wellness , מתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים, לטיפול וטיפוח העור, ומחזיקה בליין רחב של תוספי תזונה. מאיה גרינברג , מנהלת השיווק: "אנדי מייצג איכות ומקצוענות ללא פשרות, לצד היותו בקונצנזוס של ההוויה הישראלית. דרך תפיסת עולמו האופטימית, שמחת החיים והעשייה האינטנסיבית למען הקהילה נצליח להנגיש את ערכי הקבוצה, לקהלי היעד המזוהים עם סגנון חיים זה."

ג'ובאני רוסו הפך בשנים האחרונות מכוכב כדורגל, לכוכב שכבש את מסך הטלוויזיה במספר סדרות, הספיק גם לזכות בהישרדות ועכשיו קטף קמפיין חדש למותג הטיפוח "PARTICLE", המשיקים את קרם הפנים החדש שלהם לגבר, הכולל 6 טיפולי פנים שונים לגבר במוצר אחד. לסט הצילומים הוא מגיע מחיפה מלווה באשתו מאיה. רגע אחרי שחגג את גיל 48 הוא מציג מראה צעיר מתמיד מה שדחף את חברת "פרטיקל" לבחור בו כפרזנטור של מוצרי האנטי אייג'ינג שלהם. פעילות החברה הייתה עד היום רק בארה"ב, עם מאות אלפי לקוחות. ההשראה של שני המייסדים, גיא פלקוביץ ואיל אברט, הגיעה מהחוייה האישית שלהם. שניהם, בשנות ה-40 לחייהם, חיפשו בחנויות פארם פתרונות אנטי אייג'ינג ומצאו רק עשרות מוצרים לנשים, אבל מעט מוצרים לגברים, ואז הבינו שהם חייבים לייצר מוצרים לגברים. בתמונה מימין לשמאל: איל אברט, ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה וגיא פלקוביץ.

למרכז הרפואי של לאומית שירותי בריאות בחולון, הגיע השבוע פרופסור רוני גמזו מנכ"ל ביה"ח איכילוב, ומי שכיהן עד לאחרונה כפרוייקטור הקורונה, כשהוא מלווה את אימו שהגיעה לקבלת חיסון נגד קורונה.

כוכב הרשת מישל טרוני התחדש לאחרונה בגרסת ה- Limited Edition של קטנוע הכביש הקיצוני קימקו AK550 שהושקה בימים אלו, לרגל 30 שנה לייבוא מותג קימקו בישראל. הגרסה הייחודית כוללת 30 יח' בלבד עם מספור של כל כלי מתוך ה- 30. את הקטנוע מסר למישל סמנכ"ל דו גלגלי בעופר אבניר קובי גילון, שחשף בפני מישל את העובדה שהכלי החדש בבעלותו קיבל את הספרה 1 מתוך 30. בתמונה מימין לשמאל: דניס צ'קרוב, מישל טרוני, תומר גלב וקובי גילון.

השחקנית המצליחה קים אור אזולאי הצטלמה בסופ"ש האחרון לקמפיין הסילבסטר של מותג האופנה הבינלאומי FILA. יום הצילומים נערך בבית פרטי בהרצליה. במסגרת הקמפיין קים נשאלה כיצד היא מסכמת את שנת 2020: זו היתה שנה מורכבת ולא פשוטה. בפן האישי התגייסתי לצה"ל, מצאתי זוגיות חדשה ואני מרגישה כי הקורונה חידדה לי את הדברים החשובים באמת. מבחינה מקצועית "פרשתי כנפיים", כאשר הנחתי לראשונה תוכנית בפריים טיים. הסדרה שבכיכובי מופצת ברחבי העולם והגיעה עד לאמירויות".

רשת קלאב הוטל הודיעה השבוע כי לאחר שלמדה לעומק את התקנות החדשות בדבר ביטול האיים הירוקים, לצד היתר למלונות להמשיך לפעול, החליטה שקלאב הוטל אילת ישאר פתוח כמו בסגר השני, וקוראת ליתר המלונות באילת לבוא בעקבותיה. בעקבות ביטול מתווה "האיים הירוקים", ניתן יהיה להגיע מעתה לאילת, ללא צורך בביצוע בדיקות קורונה, אשר הקשו על אורחים להגיע, והורידו דרמטית את התיירות הנכנסת לעיר. יחד עם זאת על השוהים בבתי המלון יחולו הכללים, כאילו הם מצויים בביתם, והם יוכלו לצאת מהמלון עד למרחק של 1000 מטרים לאחת המטרות המותרות בדין כמו פעילות ספורט יחידנית, רכישת מוצרים הכרחיים, רכישת ציוד סלולרי וכדומה. ד"ר רוני פיבקו, יו"ר קלאב הוטל: "אנו קוראים לכל המלונות בעיר אילת ליישם את אותו המתווה שאנו מפעילים בהצלחה לאורך כל השנה האחרונה, למען פרנסת תושבי העיר ורווחת האורחים". בעקבות קלאב הוטל, גם רשת ישרוטל החלה לפעול באותו מתווה, ופתחה את מלון ישרוטל טאואר בתל אביב.

מים ביאליק השחקנית היהודייה אמריקאית, שהתפרסמה כאיימי בסדרה "המפץ הגדול", והייתה מועמדת לפרס "אמי" בשנים 2012, 2013 ו-2014, פרסמה לאחרונה בפייסבוק שלה שהתחדשה לאחרונה בנעלי בית של חברת דפנה מבית "טבע נאות" מדגם "גל סופט" עשויות קטיפה. מים ביאליק בת משפחתו של חיים נחמן ביאליק, פעילה למען ישראל, ובביקורה כאן בשנת 2018, נפגשה גם עם הנשיא ראובן ריבלין.

מאסטרו ניר קברטי, המנהל המוסיקלי של הסינפונייטה הישראלית באר שבע, שחי בסנטה ברברה בקליפורניה, הצליח לתפוס טיסה והגיע החודש לבאר שבע. אחרי שבועיים של בידוד, יצא יחד עם חבריו לתזמורת לצילומים לסדרה המקוונת של התזמורת "מייד אין ב"ש" ברחבי העיר. באחד מימי הצילומים נתפס בעדשת המצלמה יחד עם צוות ההפקה של הפרויקט מתהלך ברחוב סמילנסקי, לבוש טיפ טופ עם שרביט מנצחים ביד. קברטי צולם לקליפ שפותח את הקונצרט "אמריקאי בבאר שבע" שישודר ביום חמישי, 7 בינואר. אומר קברטי: "אנחנו לא ניתן למוסיקה להפסיק. הפרויקט שלנו משלב בין המקומות, האישים והסיפורים ההיסטוריים של באר שבע. זהו המחווה שלנו לעיר".

עמותת "חמניות" הפועלת למען ילדים ובני נוער שאיבדו את אחד מהוריהם, יוצאת בקמפיין גיוס המונים, במטרה לגייס 300,000 שקלים שיממנו את פעילותה ויאפשרו לה להעניק תמיכה בעוד כ-1,200 ילדים ונערים הממתינים להשתלב בפעילות העמותה. מידי שנה הופכים אלפי ילדים ובני נוער בישראל ליתומים מאם או אב, והם מתמודדים עם אתגרים רגשיים ונפשיים גדולים עמותת חמניות מציעה לילדים אלה רשת תמיכה מחזקת בדגש על צמיחה מהאובדן. עמותת חמניות הוקמה לפני כ-4 שנים על ידי הדר קס, שאיבדה את אביה איש העסקים אמיר קס ז"ל (שניהל את קרן מרקסטון) בתאונת דרכים כשהייתה בת 14, והחליטה להקים מסגרת שתציע תמיכה לילדים שחוו אובדן הורי בגילאים צעירים.

רשת עצמל'ה ממשיכה לצמוח ופותחת סניף חדש בראשון לציון בהשקעה כוללת של כ-1 מיליון ₪. הסניף החדש של עצמל'ה, הממוקם ברחוב ילדי טהרן 6 בראשון לציון, יחליף את הסניף הקיים בקניון סינימה סיטי ראשון לציון, ויציע מגוון רחב של ריהוט, אביזרים וטקסטיל לחדרי ילדים נוער ותינוקות. הסניף החדש, הינו אחד מבין 13 סניפי הרשת, ומשתרע על פני כ-450 ₪ מ"ר. בימים בהם הקניונים נסגרים ונפתחים לעיתים קרובות, החליטה הרשת למקם את הסניף החדש ברחוב הפתוח, בניגוד לסניף הקודם שהיה ממוקם בתוך הקניון, ובכך לאפשר לצרכנים להגיע לחנות הרחוב, גם כאשר הקניונים נשארים סגורים. בתמונה: אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת עצמל'ה.

ועידת החקלאות של ישראל לשנת 2020 העניקה פרס מפעל חיים לאון ברזילי  אשר נפטר מסיבוכיו של נגיף הקורונה באוקטובר האחרון. הפרס הוענק למשפחתו. און ז"ל הוביל מפעלים וארגונים שונים במשך עשרות שנים והיה דמות מפתח בקידום החקלאות הישראלית. און היה מנכ"ל מילואות במשך 8 שנים ולפני כן מילא מגוון תפקידים משמעותיים רובם בתחום החקלאות. און הצעיד קדימה את החקלאות בגליל המערבי בפרט, ובישראל בכלל. בתמונה: חיים אלוש מייסד ומנכ"ל קבוצת משוב עם בניו של און ברזילי.

חברת 'צמח תערובות' וחברת 'אחזקות קיבוץ חצרים', השלימו רכישה משותפת של 50% ממניות חברת 'פרוג'קט בר', שלה שני שותפים מייסדים: אמנון כהן-בר ושמעון פרטוש. בתפקיד מנכ"ל 'פרוג'קט בר' ימשיך לכהן אמנון בר-פלד וליו"ר החברה מונה עומר לביא, מנכ"ל 'צמח תערובות'. ההשקעה הינה מהלך אסטרטגי הנועד להעמיק את הפעילות של 'צמח תערובות' בשרשרת הערך של ענף הרפת. בשנתיים האחרונות התקיימה חשיבה רבה על עתיד הענף. החיבור מעניק יכולות ועוצמות עשייה ופיתוח בתחום ענף החלב, ובנוסף פיתחה החברה תוסף מזון להעלאת רכיב השומן בחלב. בתמונה: עומר לביא מנכ"ל 'צמח תערובות'

חברת הפיתוח הישראלית Geomatrix העוסקת בפיתוח ועיצוב מוצרים בתחומי הרפואה, הביולוגיה וההיי טק, מצרפת לשורותיה את עורכת הדין רעות גולדמן לתפקיד המשנה למנכ"ל. גולדמן בעלת תואר שני במשפטים, אשר צפויה להיכנס לתפקיד בימים הקרובים, מגיעה מתחום הפיתוח העסקי והאסטרטגי והנה בעלת ידע בהובלת פרויקטים עתירי משתתפים. בין היתר כיהנה כחברת ועד מנהל בבית חולים שניידר, ובנוסף כיהנה במשך 10 שנים כחברה בוועדת הלסינקי של בית החולים בילינסון, הוועדה האמונה על אישורי מחקרים, טיפולים ותרופות ניסיוניות.

כוכבת הילדים נעמה סופר על, משיקה בשבוע הבא סרט ילדים חדש בכיכובה. בסרט ישתתפו גם יובל שם טוב, טל מוסרי, חני נחמיאס, אופק שם טוב (הבן של) ועוד. בשל הסגר הסרט יעלה לצפייה בהוט וביס. נעמה הייתה אמורה לערוך השקה לסרט, אך המצב אינו מאפשר זאת, וכעת היא מחפשת טיסה לחזור לארה"ב, לבעלה ולילדיה.

נסטיה יוניקו דוגמנית בת 28 נבחרה להוביל את הקולקציה של מעצבת האופנה הצעירה בת ה-19 מדימונה, שילת אליאב. השתיים נפגשו בסטודיו של הצלם אבי ולדמן. נסטיה הדוגמנית ספרה לשילת נסטיה שהיא החלה לימודי ביולוגיה ופילוסופיה באוניברסיטה הפתוחה, אבל חולמת מגיל צעיר על עיצוב, ומעצבת גם לעצמה מידי פעם. שילת הבטיחה לסייע .

רביב ברוקמאייר מנכ"ל קבוצת ויסוצקי, הודיע השבוע על מינויה של מיכל לוי,  לסמנכ"לית יחידות תה קולינריה ופיתוח עסקי בחברה. במסגרת תפקידה תנהל לוי את הפעילות העסקית והשיווקית של חטיבות התה והקולינריה, ואת החדשנות בקבוצה. מיכל לוי, נ+2, בוגרת תואר MBA מנהל עסקים, שימשה כמנהלת חטיבת קולינריה וחברת הנהלת בקבוצת ויסוצקי בשנתיים האחרונות. בעבר לוי מילאה מספר תפקידי ניהול שיווק ופיתוח עסקי, בין היתר שימשה כמנהלת פעילות טבעול בה הובילה את המותג לצמיחה, סמנכ"לית שיווק בחטיבה הבינ"ל באסם-נסטלה ומגוון תפקידי שיווק בחברת שטראוס.

מיתר, משרד עורכי הדין מהגדולים בארץ, החל בשיתוף פעולה עם עמותת Helpi, פלטפורמה דיגיטלית הפועלת בשיתוף משרד הרווחה, ומאפשרת לעובדי חברות וארגונים, להתנדב באופן נקודתי ולתרום לקהילה ללא התחייבות לטווח הארוך. הצוות המשפטי במיתר מונה למעלה מ-400 עורכי דין ו-66 מתמחים יוכלו במסגרת שיתוף הפעולה עם Helpi לתרום לקהילה באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית החדשנית של העמותה. דנה יגור וליויאן סגל, עומדים בראש ועדת התרומות ה"פרו בונו" והמעורבות החברתית של משרד מיתר. בתמונה: דנה יגור.

בשבוע שעבר חגג דודו כהן מעפולה, את יום הולדתו ה-38 בתל אביב, בביתו של החבר הטוב איש העסקים תמיר ויצמן, במסיבה מצומצמת לחברים בלבד, על פי ההנחיות. כוכב הריאליטי שהספיק לכבוש את המסך באח הגדול, גולסטאר, ובקרוב מאד צפוי לצאת לצילומי הישרדות, עשה את כל הדרך מעפולה לתל אביב כדי לחגוג עם החברים הטובים: מעיין אשכנזי, בן זיני, שי מיקה ובן הזוג מאור ויצמן, עומרי בן נתן, טיילור מלכוב, לירן דנינו, קסניה טרנטול ובן הזוג כרמי עמר, פאני בוזגלו, איציק זוהר ובנו מיכאל, טום קשתי, דורון מירן, איש העסקים תמיר ויצמן ועוד.

החברה הישראלית  A2Z Smart Technologies corp.אשר נסחרת בבורסת בקנדה וגם בארה"ב לפי שווי של כ-30 מיליון דולר, השלימה גיוס של כ-27 מיליון שקל. בין המשקיעים חברת כלל ביטוח, קבוצת יוחננוף ומספר גופים פיננסים מובילים. החברה עלתה לרדאר לאחרונה, לאחר שהשלימה פיילוט מוצלח ברשת יוחננוף עם מוצר הדגל: עגלות חכמות אשר מבטלות את התורים בחנויות ובמרכולים. מדובר במוצר ישראלי כחול לבן פורץ דרך, ובכוונת החברה לצאת עם המוצר לארה"ב ומדינות נוספות בקרוב. חברת A2Z אשר הוקמה ע"י היזם בן צור יוסף, מתמחה גם בפיתוח כלים רובוטיים וכן בטכנולוגיה  FTICS התומכת במניעת שריפות ברכבים בעת תאונות דרכים. בתמונה: היזם בן צור יוסף.

תגובות

להשאיר תגובה