ה"אוויטה" בתל אביב  בר הגייז הפופולארי ביותר מסיים את פעילותו לאחר שנים עשר שנים. הבר שהיה פתוח מידי ערב והיווה מוקד מפגש לגייז מהארץ ולתיירים מרחבי העולם ייסגר בעוד חודש וחגיגות הסיום מתחילות

הבר החל את פעילותו בשנת 2004  ובכל שנה התחדש והפך למותג הגאה הבולט בישראל ומוקד לתיירות גאה מכל העולם.  אוויטה היוותה חלק בלתי נפרד מחיי הקהילה הגאה עם ערבי קונספט מוצלחים  מידי לילה   ולמשך שנים, תערוכות, שיתופי פעולה עם ארגוני הקהילה, אמנים והפקות שהיו אבני יסוד  בחיי הקהילה הגאה.  צוות האוויטה  השכיל להביא  לקהל הבליינים שהתקבץ מכל רחבי הארץ, פעילויות  אטרקטיביות.

"אוויטה"  הפכה לפורצת דרך בחיי הלילה  הגאים ובכלל,  אם ביצירת תכנים מובילים, מופעים של אומנים מובילים מהארץ ומהעולם,  תערוכות אומנות, ערבי דראג שהצמיחו את  "פאות קדושות" , ערבי אירוויזיון בכיכובם שך פיני זילבר ולהקת היורופאלש, ערבי מחווה לאומנים כגון: דנה אינטרנשיונל, ריטה, שירי מימון, צביקה פיק, חנה לסלאו, חני נחמיאס, מרגלית צנעני, ציפי שביט ועוד. מיקומו שנמצא  במרכז תל אביב על שדרות רוטשילד  זכה להכרה והיווה השראה לקהילה, אנשי תרבות ובכלל היה הראשון שהעמיד את הסצנה הגאה בראש סדר היום הציבורי והפך אותה ללגיטימית ומקובלת.  זאת על ידי   מגוון פעילויות הסברה, הרצאות וקירוב לבבות. במהלך השנים הפך המקום למותג  הזוכה להערכה והכרה מצד אומנים מובילים כשפתח את שעריו למופעי פריצה של זמרים בולטים, מופעי בכורה של נציגי האירוויזיון שחפצו בתמיכת הקהילה הגאה, חברי כנסת כדוגמת ציפי לבני, מירי רגב, זהבה גלאון ועוד, שזיהו את הפוטנציאל הקיים ופקדו אותו כשהם מצוידים במסרים  לקהילה הגאה על כל גווניה ובכלל.

ריטה באוויטה

אוויטה יזמה הפקות ענק חיצוניות , מסיבת הגאווה הגדולה שמתקיימת מידי שנה בפארק המים בשפיים. משאיות אוויטה לאורך המצעד והמופע המרכזי, סינגלים מובילים שהופקו על ידי האוויטה "מלכת השושנים" בביצועה של עדן בן זקן ששימש כהמנון הגאווה של המקום בשנת 2015 והפך ללהיט לאומי, והשיר "קצפת עם תות" בביצועו של דודו אהרון שנבחר  להמנון הגאווה הרשמי של אוויטה לשנת 2016.  כיום אחרי שניים עשר שנות פעילות  שלכל הדעות מדובר בהישג חסר תקדים.  חוזה השכירות הגיע לסיומו ובאוויטה מתכננים סיום בן חודש  גדוש בפעילויות פרידה  המהוות מחווה מצד  אושיות הסצנה לאוויטה. צוות המקום  מכריז על סגירתו. אך מתחייבים בפני קהל הבליינים הוותיקים של המקום שבקרוב צפויות הפתעות חדשות שירעידו את חיי הלילה של העיר.

תגובות

להשאיר תגובה