בוקר טוב חברים שלי,

אז קצת התלוננתם שהייתי וולגרי? יאללה, אתם הרי מתים על זה. להציץ לחדר המיטות שלי, לשמוע אותי גונח בקול, ולדעת מי בדיוק היה איתי מתי ולמה. ואם תגידו שלא- אני לא מאמין לכם- ואני בטוח שאתם גם לא מאמינים לעצמכם.

אז.. מוכנים לסיפור השבועי שלי? כי אני כבר מוכן.

שירים יד מי שלא היה בסאונה- הרמתם יד? זין! לא מאמין לכם. בטוח שהייתי, היינו, הייתם שם  וגם אתם יודעים בדיוק מה קורה שם בחדר החשוך, במיטות הגדולות שמאובזרות במסכים ענקיים שמקרינים פורנו מהסוג הכי מדליק ובסאונה הרטובה שמרטיבה לכם את כל הגוף, ואני מתכוון לכל הגוף.. כולל הכיפה.. ולא זו שעל הראש.

בכל מקרה, ברצלונה, ערב קיץ חמים, ואני מבקר בעיר לכמה ימים, המטרה סקס , קניות ועוד סקס. הרבה סקס. הגריינדר עבד שעות נוספות, אבל לא סיפק את הסחורה, אחרי הכל הספרדים חתיכים שחומים ומצויידים, והבחור מישראל בלי העורלה לא תמיד עושה להם את זה, אז בלית ברירה דילגתי באהבה לסאונה הקרובה לאזור הקניות כי מה יותר כיף מלשלב שתי אהבות ולהנות מהכל.

בכניסה כבר צויידתי בקונדום משומן במיוחד מגבת וכפכפים, מחלות אצל הספרדים הם כנראה על הרצפה ואני נזהר ונשמר אחרת מה? נכנסתי, התפשטתי, עברתי למצב מגבת ויצאתי לשוטט, מסביב עשרות גברים במעגל , מחפשים את הטרף הבא, מי שמוריד את המגבת ראשון וחושף את הגודל זוכה למבטים וצקצוקי לשון, בסאונה כולם ערומים, נוגעים לא נוגעים באיבר המדובלל שלפעמים מתייצב כתורן ומוכיח שהוא פה כדי להיכנס, ואם אתם ילדים טובים אולי תמצאו את עצמכם בחדר המשותף, שם תקפידו להשאיר את הדלת פתוחה כי הכי כיף לעשות סקס פומבי  ואז לצרף את השלישי הרביעי והשביעי. ושלא יהיה לכם ספק. זה בדיוק מה שקורה שם. וקרה. אחרת מה הטעם?!

אחרי מינגלינג קצר שכלל שחיה בעירום מלא כמובן לחימום האון וקרוזינג שוטף עיניים לבדוק את טיב הסחורה על המדפים(או על הדרגשי סאונה-אבל למי באמת אכפת) יצאתי לדרך. והיא לא הייתה ארוכה במיוחד, אחרי הכל הבחור הבלונדיני שנראה סבבה לטעמי הציץ בי, אני שיחקתי עם הלשון והוא הבין את הרמז המהיר והתקדם. מהר מאוד המגבת ירדה והוא אחריה על ארבע בנסיון לדוג את הנקניקיה החמה שרק חיכתה לסיבוב ראשון, כשאחד אחר ראה את מה שקורה הוא כבר הגיע, נגע מישש הריח ואז טעם ומהר מאוד מצאנו את עצמנו על מיטה ענקית כשמסביב עוד כמה גברים, צעירים, מבוגרים, נשואים, רווקים, שחורים לבנים וגם אסיאתים. כי הומואים הרי יש מכל הצבעים ואחרי הכל כולם פה למטרה אחת.  ולא כדי לשחק דוקים.או שכן, תלוי למי יש את הדוק(או הדיק..)הכי גדול..

המשחק המקדים שכלל שאיבות ואנחות עבר למשחק המתקדם יותר וכלל חומרי סיכוך, שלל אמצעי מניחה בגדלים ובטעמים ידיים שנשלחו לכל מיני מקומות והרבה זיעה נגמר אחרי כמעט שעה, מינוס מאות קלוריות שנשרפו כשהייתי למטה למעלה מעל ומתחת. עכשיו כשהקלוריות נשרפו, החלקים כבר נפתחו והפיות נפערו אפשר לחזור לאהבה השניה. ניחשתם? נכון, לרחוב שהומה באהובותי, זארה, ושאר חברותיה הספרדיות והשיקיות. בערב כבר יש מסיבה ואני חייב למצוא משהו לזרוק על עצמי, אחרת איך אזרק על מישהו אחר?

14 הערות

להשאיר תגובה