חברת התרופות מדיטרנד משיקה בימים אלה את סדרת פרסקינדולקול ג'ל, המיועדת להקלה מידית בכאבים ומתאימה לילדים מעל גיל חמש. הסדרה כוללת ג'ל קירור וספריי קירור עם אפקט קירור מתמשך אשר נשאר לאורך זמן, נעים למגע ונוח למריחה.

LANCÔME מותג הקוסמטיקה היוקרתי מציג את TEINT IDOLE ULTRA WEAR.המייק-אפ האהוב TEINT IDOLE ULTRA 24Hממציא את עצמו מחדש עם פורמולה המעניקה מראה אחידוזוהר, כיסוי מלא,תחושת נוחות ועמידות עד 24 שעות.22 גוונים להתאמה מושלמת לגוון העור.

סדרת צבעי השיער של המותג הבינלאומי JUST FOR MEN לשימוש ביתי תוך 10 דקות בלבד התוצאה: מראה שיער טבעי מוצרי הסדרה מתמקדים בשיער האפור, אינם משנים את גוון השיער הטבעי, אינם מכילים אמוניה, אינם מזיקים לשיער ונשארים כ- 6 שבועות, עד לצמיחתו המחודשת של השיער האפור.
M.A.C –AALIYAH קולקציית מחווה לאייקונית ה-R&B האהובה ולדור המעריצים שגדל עליה.אלאיה היא אחת למיליון- אייקון תרבות אשר עבודתה פורצת הדרך בתעשיית המוסיקה R&B ובעולם הקולנוע ממשיכה להעניק השראה לכולנו. כעת, קולקציית האיפור של M.A.C שנוצרה בהשראת אלאיה, מעניקה לאינספור מעריציה הזדמנות לחגוג את אהבתם למוזיקה ולסטייל אשר השפיעו על דור שלם. בסדרה ליפסטיק, ליפגלוס ופלטות.
מותג האופנה התוסס והעסיסי ג'וסי קוטור משיק בושם חדש לאישה: Oui Juicy Couture הבושם פותח בהשראת המעריצות, בנות הדור הצעיר של ג'וסי, ומציע להן מסע לגילוי עצמי, חוויה אישית מכוננת בלבישת הבושם.

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, משיק: Nature Sense-NUKבקבוק הזנה לחווייה הכי קרובה להנקה, עם פטמה ייחודית בעלת פתחים מרובים

לילי, מותג נייר הטואלט המוביל והאהוב יוצא בימים אלה בהשקה מחדש של המותג הכוללת נראות חדשה, שדרוג סדרת לילי Triple Comfort והשקת מוצר חדש: לילי Natural Care. המהלך ילווה בקמפיין תקשורתי בכל אמצעי המדיה, שבמסגרתו יציג המותג שפה תקשורתית חדשה תחת המשפט: "מרגיש נקי, מרגיש לילי".

השקה חדשנית ופורצת דרך למותג הקוסמטיקה AHAVA– מסכת זהב 24K ובוץ מינרלי. מסכת טיפוח לפנים, המשלבת שני אוצרות יופי ובריאות מימי קדם שהיו שמורים למעמדות האצולה והמלוכה: בוץ מינרלי מים המלח וזהב טהור 24 קראט.
שילוב אלמנטים אלה, יוצר טיפול אנטי-אייג'ינגיוקרתי המעצים את היופי הטבעי של העור ועוטף אותו ברכות טהורה, בעונג מלכות, מחליק, מזין את העור ומעניק לו חושניות וזוהר.

הבשמים של בריטני ספירס כבר רכשו לעצמם קהל עצום של מעריצות ברחבי העולם, שממשיכות לרכוש בנאמנות את הבשמים וליהנות מיצירה נוספת של אייקון התרבות.כעת משיקה בריטני בושם חדש, בניחוח נשי ומעצים –PREROGATIVE.הניחוח הוא אוריינטלי ועצי, בהתפרצות של פלפל ורוד, תמציות גוג'י ברי ונקטר אפרסקים. ליבו של הבושם מורכב מחבצלות קאלה אדומות ותמצית אספרסו, עם סיום חושני של זעפרן קרמי ואמברווד.

טמפו משיקה מארז חדש של בירת הלאגר האהובה "גולדסטאר" UNFILTERED:אריזת בסקט במחיר המשתלם ביותר ולראשונה עם בקבוקי 1/2 ליטר זכוכית של בירה גולדסטאר UNFILTERED

חברת כרמית משיקה:וופלים מסדרת "אגו" המצופים בשוקולד מריר מעולה. הוופלים ללא שומן טראנס וללא כולסטרול ומתאימים גם לקהל הטבעוני בסימון תו ויגן פרנדלי

טים טם – עוגיות הקרם וציפוי השוקולד, המשמשות גם כקשית שתיה שוקולדית למשקאות חמים משיקים טעם חדש טים טם – קרמל

מותג השוקולד השוויצרי "לינדט" משיק לרגל ראש השנה והחגים בונבוניירת לינדור במהדורה מוגבלת לינדור שוקולד-מנטה והוא ימכר במחיר מבצע.

מותג השוקולד השוויצרי "לינדט" מרחיב את סדרת Excellence ומשיק טעם חדש: Lindt Excellence fig intense – שוקולד מריר עם תאנים

סידס, יבואנית ומשווקת מובילה של מוצרי מזון ומשקאות משווקת מוצר חדש, סוכריות לקישוט קינוחים בצבעים מהטבע מבית היוצר של "אופנהיימר". הסוכריות המוצעות יהיו בשלל צבעים ומתאימות במיוחד לקישוט עוגיות, עוגות, כדורי שוקולד, וקינוחים אחרים.

חברת פעמית סטור משיקה לכבוד החג כיסוי מהודר לשמירה על הכיסא או הפיכתו לכלי מעוצב ומרשים מתאים במיוחד לאירועים משפחתיים, מהיום שומרים על הכיסאות מלכלוך.הכיסוי כיסא עשוי מבד עדין ונעים ,אינו נדבק מגיע עם סקוץ' סגירה בתחתית. מתאים לכיסאות עד גובה 100 ס"מ וברוחב 40-50 ס"מ.













