לומדת לנצח

ליאל מליניאק  מתל אביב (29) החלה את הדרך המוזיקלית שלה כבר בגיל 9. ״התחלתי ללמוד גיטרה וקלידים , והייתי שרה בעיקר לעצמי עם הזמן התחלתי לשיר בפניי משפחה וחברים וקיבלתי פידבקים ממש חיוביים שנתנו לי את האישור באמת ללכת ולפתח את זה ,למדתי פיתוח קול ופשוט לא הפסקתי לכתוב שירים , כל הזמן הייתי כותבת וכותבת. כמובן שגדלתי כבר הבנתי שזאת התשוקה והחלום שלי.אז התחלתי לעבוד על מוזיקה שלי , ללמוד ברימון , ולהופיע״. היא אומרת מייד.

המוסיקה – זה משהו שאמא שלך דחפה אותך אליה? מאיזה גיל זה התעורר אצלך?

״מאז ומתמיד אמא שלי הייתה מעריצה מספר 1 שלי, תמיד דחפה אותי לעשות את מה שאני אוהבת , לא אשכח שלפני שנפטרה בבית חולים היא לחשה לי שאם לא תצליח לעבור את המחלה הזאת היא מבקשת ממני להמשיך עם המוזיקה כל עוד זה החלום שלי , וזה משהו שכמובן הולך איתי עד היום״.

אמא שלך ז"ל נפטרה כשהיית חיילת, מוות בטרם עת. ספרי בבקשה ממה אמך נפטרה

אמא שלי דבי ז״ל , הייתה קצינת משטרה בכירה , משטרת ישראל הייתה כל עולמה , עברה המון כהיותה קצינה מגיל 21 .בדיוק כשהתגייסתי לצבא , אמא אושפזה ממחלת הצהבת , בצורה מוזרה מאוד עדיין לא הבינו למה זה לא עובר ותהליך ההחלמה כל כך מתעכב אחרי מספר חודשים גילו לה סרטן בכבד ומשם המצב התדרדר ולצערי איבדנו אותה בטרם עת״.

מה הרקע המשפחתי שלך? למה דווקא עכשיו את מוציאה את האלבום?ֿ

״לקח לי זמן לגבש את עצמי כמוזיקאית , להבין את הסגנון שלי ובאמת לראות מה הכי מייחד אותי כזמרת .עבדתי מאוד קשה על האלבום הזה והייתי נוכחת בכל התהליכים מרגע ההפקה ועד לצילומי הקליפים חשןב לי להיות מעורבת בהכל ולהיות מחוברת ונוכחת בכל חלק וחלק מהדרך.עכשיו עבורי זה הרגע המושלם אחרי שנים לא פשוטות , אחרי מות אמי .. ועכשיו אני באמת הכי שלמה ומחוברת שהייתי״.

מה הציפיות שלך מעולם המוסיקה?

״אם לומר את האמת, אין לי ציפיות.הכל תלוי אך ורק בי ליצור כמה שיותר תוכן , להוציא כמה שיותר שירים ולצבור משיר לשיר עוד ועוד קהל שיילך איתי להופעות ויתחבר לשירים שלי .זה הכי חשןב לי, פשוט להנות מהדרך״.

לא קל להתברג בעולם הזה, זה דורש התמדה, מרפקים ותחרות אינסופית. מה עמדתך בנושא?

נכון תעשיית המוזיקה היא קשוחה ולא קלה , אני לא מתעסקת במסביב , אני בן אדם מאוד מפרגן ולדעתי לכולם יש מקום בעולם הזה, אני מתמקדת במוזיקה שלי,בעשייה שלי ובקהל שלי ויודעת שעם התמדה ועבודה קשה הכל יקרה בזמן של״.

ב 28.6 את משיקה מופע ב "תמונע". המופע כבר "סולד אווט". מהיכן מגיע הקהל שלך?

״העולם היום מאוד דיגטלי הבנתי את זה מהר מאוד והתחלתי לעלות המון קאברים לרשתות החברתיות ראיתי שזה מעורר עניין ובאמת אנשים מאוד אוהבים את האינטרפטציה שלי לשירים מאוד מוכרים , לאט לאט התחילו לעקוב אחריי , וכשהרגשתי שזה הרגע הנכון התחלתי להוציא מוזיקה שלי וראיתי שאנשים מתחברים לסיפור ולאישיות שלי ואין דבר מרגש מזה״.

איפה את רואה את עצמך בעוד 3 שנים?

״כמובן שעדיין במוזיקה , עובדת קשה כמו תמיד , ממשיכה להוציא שירים וקליפים וכמובן הופעות הופעות הופעות וכמה שיותר אמן״

תגובות

להשאיר תגובה