אח – יא ראב!

התיאטרון הארצי ע"ר מיסודו של סמי לוי  חוגג 35 שנה להיווסדו וגאה להציג את המחזמר "סאלח שבתי". גרסת במה חדשה למבוגרים של המחזמר הישראלי המצליח בכל הזמנים שיביים לראשונה צדי צרפתי ואיציק כהן יככב בתפקיד סאלח שבתי כשלצידו נופר סלמאן | עומר דרור | עדי אלון | לירון ויגדור ועוד עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים  יחד על במה בהפקה מרהיבה, סוחפת, צבעונית ומרגשת

"סאלח שבתי" עלה לראשונה לאקרנים כסרט קולנוע ישראלי בכיכובו של חיים טופול. הוא זכה בפרס הסרט הזר הטוב ביותר בגלובוס הזהב ואף היה הסרט הישראלי הראשון שהיה מועמד לפרס האוסקר לסרט הזר. 

בשל הצלחתו העצומה, הפך "סאלח" למחזמר והפך להצלחה חסרת תקדים. מאז ועד היום, "סאלח שבתי" נחשב למחזמר הישראלי המצליח בכל הזמנים.

לאור הימים המאתגרים שאנו חווים בהם מילים רבות נזרקות ברחבי המדיות מלטפות ופוצעות, מאחדות ומפלגות בנו, כמדינה, כעם סיפור העלילה של "סאלח שבתי" מקבל משנה תוקף והופך רלוונטי מתמיד. 

סאלח שבתי, עולה לישראל בשנות ה- 50, מעט אחרי קום המדינה, מאחת מארצות ערב יחד עם משפחתו המורחבת, אשתו אתרוגה וחמשת ילדיו. עם הגיעו לישראל, נשלח סאלח למעברה. 

הוא מתרגל במהירות לחיי המקום ואף מגיע למעמד של מנהיג הקהילה, שנמצאת ליד קיבוץ אידיאולוגי. 

עם התקרבות מועד הבחירות, נציגים ממפלגות שונות מציעים לסאלח הצעות שונות ומבקשים בתמורה שיפעל כקבלן קולות וידרבן את כל אנשי המעברה להצביע עבורם. 

אבל סאלח הוא אדם ישר ותמים מטבעו, הוא מתמודד עם הבירוקרטיה הישראלית הצעירה ומנצל את חולשותיה הידועות ובסוף מנצח אותה וזוכה לדירת שיכון חדשה בישראל. 

"סאלח שבתי" החל מ-   24.6.2021 על במות היכלי תרבות בכל רחבי הארץ.בואו להנות מתרבות במיטבה!

מחירי כרטיס: 

מחיר מלא – 189 ₪

מחיר הנחות – 129 ₪

בויזה/ישראכרט/אמריקן /חבר/קרנות/אשמורת ובכל מועדוני הלקוחות.

מאת: אפרים קישון
לחנים: כלת פרס ישראל נורית הירש
פזמונים: חתן פרס ישראל  חיים חפר

עיבוד: אורן יעקובי 

כוריאוגרפיה: מיכל שי 

ניהול מוסיקלי ועיבודים: ליאור רונן 

תגובות

להשאיר תגובה