ביום שלישי  האחרון השיק פאר טסי את אלבומו החדש והשלישי- "מה נשים רוצות" ב"אמפי פארק" בקיסריה (פעם שלישית) ואירח במופע את עדן בן זקן (בהופעתה הראשונה על הבמה הנכספת).

המופע החל בסביבות 21:45 כשעל הבמה עמדה תזמורת עשירה שנתנה קטע פתיח אינסטרומנטלי כשבמרכז ניצבת הנבלאית לי קורן. כעבור 5 דקות, כשהאולם נתמלא עד אפס מקום, עלה טסי, לבוש חליפה לבנה, לבמה ופתח דווקא בשיר שקט מאלבומו הקודם – "בואי ניפגש".

לאחר תשואות הקהל וצעקת "ערב טוב קיסריה" המסורתית, ביצע טסי את "כמה דמעות" מהאלבום החדש ונתוודה בפני הקהל: "אני מתרגש מאד. זו פעם שלישית שלי בקיסריה, ואני נזכר שכשילד, הברזתי הרבה מבית הספר ונהגתי להגיע לפה ולתפוס לי פיסת חול בקיסריה ואמרתי לעצמי שיבוא יום ואני אופיע פה גם, ובכל פעם שזה מתגשם אני מודה ל-ה'. תודה לכם שבאתם והגשמתם לי חלום".

לאחר הגילוי הנאות, טסי החל במסכת להיטים משלושת אלבומיו שהחלה ב"ג'ינסים קרועים", "דפיקות הלב", "תוציא תוציא", "בחלומות שלי", "מה נשים רוצות" (שיר הנושא מהאלבום החדש שלווה בסרטון מיוחד שצולם בחוף פולג בו נשאלו נשים שונות מה הן באמת רוצות), "החיים לימדוני", "כמו שיכור", "היי מאמא", "רוקד עם הכאב", "צאי אל העולם" ועוד כשמלווה אותו תזמורת עשירה מאד ותפאורה מושקעת. מה שקצת גרע באווירה, הייתה העובדה שבחלק מן השירים, נצטרפו לבמה רקדן ורקדנית שכביכול הציגו ריקוד אומנותי אך בחלק מהמקרים נתפסו לא בקונטקסט (מה שנקרא "תפסת מרובה לא תפסת").

טסי פינה את מקומו והציג את עדן בן זקן שהגיעה, כהרגלה, עם חיוך כובש ושמלה שחורה. בן זקן ביצעה את להיטיה המוכרים: "מנגינה", "שורף לי בעיניים", "מלכת השושנים" (איך לא?) ו"שיכורים מאהבה".

S     פאר טסי  עדן בן זקן יולי 2016 קיסריה

אחרי שבן זקן ירדה מהבמה, טסי החליף לבוש והגיע בגופיה אפורה אופנתית כשהוא מזמין לבמה את המעבד והמפיק מוסיקלי של אלבומיו,זוכה פרס אקו"ם – יעקב למאי, שחרג ממנהגו להישאר מאחורי הקלעים וליווה את טסי על פסנתר בשירתו את "דרך השלום", הלהיט שסלל לטסי את הדרך אל לב המיינסטרים הישראלי ושבר כל שיא אפשרי, בגרסה שהחלה סלואו ועברה לחפלה אנרגטית.

טסי המשיך לבצע להיטיו: "דינה דינה", "לבד, לבד, לבד", "משקה יקר" (ועשה פרסומת נוספת ל-Blu) כששיא הערב היה שפאר העלה לבמה את גולן בן שבת,פרדס חנאי כמותו, שהציע "במפתיע" נישואין לבחירת לבו, עליזה שהשיבה: "ברור" נחרץ, בעוד טסי מלווה אותם בבלדה "אם תחכי לי".

לאחר רצף שירים קצביים מזמין טסי לבמה שוב את בן זקן לביצוע הדואט החדש שלהם- "כל העיר שלנו" וחותם את המופע שוב עם "היי מאמא".

המעריצים של טסי שפיזזו לידי שרו את כל המילים בעל פה ונהנו עד מאד מהמופע, טסי השקיע במופע ראוותני ונוצץ ונתן פרפורמנס מעולה וביצועים מצוינים לשיריו, בן זקן, כהרגלה, נתנה את מאת האחוזים שלה והתזמורת והעיבודים המוסיקליים היו יוצאים מן הכלל. ככה משיקים אלבום.

 

46 הערות

להשאיר תגובה