עופר לוי חוזר

השבוע נפתח עם הפתעה מיוחדת ומצמררת : שיר חדש של עופר לוי, קאנון המוסיקה הישראלית והזמר המזרחי בישראל.  "שקט ושלווה" הוא השיר שאת מילותיו כתב אופיר כהן, הלחין עופר לוי לפזמון עפ"י מוטיב טורקי ועיבד והפיק מוסיקלית יחד עם ציקי זנתי, יד ימינו.

לוי ממשיך בקו שהקהל שלו אוהב: הרומנטיקן חסר התקנה, זה שמצליח לרגש, להיות ג'נטלמן, להפתיע כל פעם מחדש ולהוכיח שוב כי הוא ניחן באחד הקולות הטובים והגדולים במוסיקה הישראלית וכי אין שני לו.

 

המלצות  סינגלים:

טוני ריי ועמג'ה – "היו לי בחורות"

מילים: אסף קוברסקי, לחן: טוני ריי

זמר הרגאיי הישראלי הותיק, טוני ריי, משחרר סינגל חדש ומשעשע בדרך לקאמבק שהוא עושה בימים אלה עם העבודה על אלבומו החדש ומשחרר סינגל הומוריסטי ולא עושה חשבון לנשים בחייו: "היו לי בחורות,  היו לי בחורות, הייתי פאפי פאפי מבוקר עד חצות, היו לי בחורות, היו לי בחורות, בוא לכאן מתוקי, לך מכאן אידיוט".

http://www.linktone.co.il/linkton.php?lt_id=VGxScmVrNUVWVEJPUkdjOStL&br_id=
אברהם טל – "הימים עוברים"

מילים ולחן: אברהם טל

אברהם טל בסינגל חדש מאלבומו החדש (הרביעי במספר) שבדרך: אחד השירים הרומנטיים ביותר של טל, המצליח לפרוט על מיתרי הלב, לרקום שיר פולק מלודי, משומן היטב ומזכיר את שירי האהבה המתוקים של הסבנטיז.

עלמה זהר – "ילד יפה"

מילים ולחן: ג'ון לנון, תרגום: יעקב רוטבליט ועלמה זהר

עלמה זהר בביצוע עברי יפהפה לשירו של לנון – Beautiful Boy : מרגש, נוגע ללב, ומרטיט.

http://www.linktone.co.il/linkton.php?lt_id=Vm0xMFUxSXhWWGhWYmtwT1ZsWndUMVp0ZUdGWFZscHlWbXQwVlUxWVFsbFplazVyVlVaV1ZVMUVhejA9Kw==&br_id=

44 הערות

להשאיר תגובה