טרנד שהולך וצובר תאוצה בעולם ובישראל נכנס לאט לאט הם ספרי הצביעה למבוגרים. בצומת ספרים קיימות שתי סדרות: כל צבעי השקט (29.90 ₪ כל ספר בסדרה) וספרי הצביעה של ג'ואנה באספורד "היער הקסום"  (78 ₪ לכל ספר בסדרה).לספרי הצביעה אפקט מרגיע – קפיצה קטנה למחוזות ילדותנו – מומלץ לצבוע יחד עם בני המשפחה, לצבוע בשניים וגם לחוד. הנסיך הקטן מסידרת כל צבעי השקט – 29.90 שקלים. ניתן להשיג בצומת ספרים.

כל צבעי השקט - הנסיך הקטן- צילום יחצ

"עולם בלי סודות" –  הוא ספר בעריכת עו"ד יובל אלבשן, הדקן לפיתוח חברתי בקריה האקדמית אונו מוקדש לנושא הסודות וההשפעות שלהם על חיינו.לכולנו יש סודות כמוסים אותם אנו נושאים בכובד רב. גילוי עריות, התאבדות של קרוב משפחה, קורבן אלימות – לפעמים חשיפת הסודות מביאה לשחרור ופעמים אחרות דווקא החשיפה מביאה לקריסת כל חומות ההגנה שבנה אדם.הספר, בהוצאת הקריה אקדמית אונו מנסה לבחון מהן ההשפעות הפסיכולוגיות והנפשיות של סוד כמוס  שאדם אוצר בקרבו.

"מרכבות באיילון" הוא רומן פסיכו-ריאליסטי עכשווי של הסופרת לימור מויאל המביא אלינו את סיפור אהבתם המפתיע של תום, חייל בודד עולה חדש ודן, איש הייטק גרוש טרי. מפגש אקראי מתפתח לרומן סוחף, מותח, מרגש ומטלטל, על רקע האקלים התרבותי והמציאות הפוליטית בארץ. השינויים שעוברים הגיבורים במהלך הרומן, וההכרח להתמודד לא רק עם הסביבה אלא גם, ובעיקר, עם נפשם, הם מסע שלם של גילוי עצמי מעורר הזדהות, על הדברים שחשובים לנו בחיים, ועל גיבוש אישי וצמיחה מתוך נקודת משבר גדולה.

הספר מעורר הזדהות גורפת ומיועד לא רק לקהילה הגאה, אלא גם ובעיקר לנשים, הקוראות הנאמנות והמרכזיות של הז'אנר הספרותי הרומנטי. מאז צאתו באנגלית באמזון באפריל השנה, מככב הספר ברשימת רבי המכר בקטגוריה שלו ובימים אלה אף מתורגם לצרפתית ולשפות נוספות.

כריכת מרכבות באיילון קרדיט הוצאת גוונים סדרת חלונות

תארו לכם שהילד שלכם מקבל ספר שבו הכוכב הוא… הוא בעצמו! "בוקפייס" (bookface) משיקה המצאה ישראלית חדשה ומפעימה: ספרים אישיים, הכוללים 24 עמודים, וכולם עם פרצופיהם של הילד, האחים, ההורים ובני המשפחה.

מאחורי הרעיון, הורים ממוצעים, עם 2.3 ילדים בממוצע, בעלי משכורת ממוצעת ומשכנתא ממוצעת (אוקיי, קצת יותר מממוצעת), שמכינים בארוחת הערב פסטה עם רסק עגבניות ממוצע וצופים בתוכניות ממוצעות בטלוויזיה שהחליטו ליצור ספרים לילדים כולל סיפורים מקסימים ואיורים יפהפיים, עם מוסר השכל, רגישות, בינה, לימוד וכיף, ועם הרבה גאווה: הילד שלכם הולך להיות מאושר!

מחירי השקה: 59 שקלים לכריכה רכה (במקום 79 שקלים); 99 שקלים לכריכה קשה (במקום 119 שקל).

להזמנות : Bookface.co.il

unnamed (8)

תגובות

להשאיר תגובה