אלפי אנשים השתתפו בשבוע שעבר בעצרת הזדהות עם אנשי תעשיית המוזיקה ובמה אליהם הצטרפו מוזיקאים. ישי לוי בראיון מיוחד "אני פה בשביל הלהקה שמלווה אותי" ואילו הזמרת דקלה מספרת על 'הארה' שלה בעקבות משבר הקורונה, "התקופה הזאת הביאה לבחון מחדש את עצמי". 

בשבוע שעבר התקיימה עצרת מחאה והזדהות עם האנשים 'מאחורי הקלעים' של תעשיית המוזיקה אלו שבזכותם כל מופע מתקיים, ",אני פה כדי להודות ל 15 האנשים שמרכיבים את הלהקה שלי ואת אנשי הבמה שנשארים עד השעות הקטנות של הלילה". זוהי תקופה לא קלה עבור הזמרים אך אחת וכמה וכמה עבור מי שמלווים אותם אותם אנשים 'שקופים' שהעבר הזה הוקדש עבורם

לעצרת ההזדהות הגיעו כ 3000 אלפים אנשים שכל פעם הכרוז היה צריך להזכיר להם לשמור מרחק ולחבוש מסכות. יו"ר איגוד המפיקים יוני פיינגולד סיפר על הקושי ועל חשיבות התרבות ולאחר מכן הזמין את ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי. "עיריית תל אביב-יפו מחויבת לאנשי התרבות והאמנות באשר הם במדינת ישראל. האחריות מוטלת בראש ובראשונה על ממשלת ישראל ואני קורא מכאן – אל תשכחו את התרבות. אני פונה לשר התרבות החדש – אתגר גדול לפניך. בוא נשלב ידיים – הזמן קצר והמלאכה מרובה!", אמר חולדאי.

תגובות

להשאיר תגובה