מקום ראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס: "האדם הבא שתפגוש בגן עדן" -מיץ' אלבום

כשאנני היתה ילדה, היא נפצעה בתאונה בלונה פארק. חייה אמנם ניצלו אך ידה השמאלית נקטעה וחוברה חזרה לגופה בניתוח קשה. האדם שהציל את חייה היה אדי, לוחם לשעבר בן שמונים ושלוש, איש התחזוקה של הפארק, ששילם על כך בחייו. מאז השתנו חייה של אנני לבלי הכר. אמה, חדורת רגשי אשם, ניתקה אותה מהעולם שהכירה ובשל כך סבלה אנני מבדידות קשה ומהתעללויות. במשך כל חייה נאלצה לעמול קשה כדי לזכות בהכרה מצד הסובבים אותה. באחד הימים, והיא כבר אישה צעירה, פגשה שוב באהוב נעוריה, פאולו, והאמינה שסוף-סוף מצאה את האושר. אך ליל החתונה מסתיים בתאונה ואנני יוצאת למסע בגן עדן, שם היא נפגשת שוב עם חמשת האנשים המשמעותיים ביותר בחייה, שאחד מהם הוא אדי.

לפני חמש-עשרה שנה, כשיצא לאור ספרו האהוב של מיץ' אלבום חמשת האנשים שתפגוש בגן עדן, התאהבו כולם באדי, לוחם לשעבר שעבד כאיש תחזוקה בפארק שעשועים ונהרג כשהציל את חייה של אנני. במסע של אדי בגן עדן לימדו אותו חמישה אנשים שיש משמעות בחייו של כל אחד ואחד. האדם הבא שתפגוש בגן עדן הוא ספר יפהפה ונוגע ללב המהווה המשך לספר חמשת האנשים שתפגוש בגן עדן אך גם עומד בפני עצמו כסיפור סוחף ומלא השראה, סיפור המזכיר לנו את המשמעות שיש בחיי כל אדם ושכל סוף הוא גם התחלה; עלינו רק לפקוח את עינינו כדי לראות אותה.

מיץ' אלבום הוא סופר, תסריטאי, מחזאי וכותב טורים. שבעה מספריו כיכבו במקום הראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס, בהם ימי שלישי עם מורי, הספר הנמכר ביותר מסוגו בכל הזמנים! כל ספריו ראו אור בעברית בהוצאת מטר. ספריו של מיץ' אלבום תורגמו ל-45 שפות ונמכרו ביותר מ-35 מיליון עותקים. הוא ייסד את S.A.Y דטרויט, מַאֲגָד של תשעה ארגוני צדקה בעיר מגוריו. כמו כן הקים חנות קינוחים וקו מוצרי מזון ודברי מתיקה באינטרנט, ללא מטרות רווח, למימון תוכניות למען תושבים נזקקים בדטרויט. אלבום הוא תומך פעיל בבית יתומים בפורט או פרינס, האיטי. 

ספריו של מיץ' אלבום שראו אור בעברית בהוצאת מטר:

ימי שלישי עם מורי * חמשת האנשים שתפגוש בגן עדן * עוד יום אחד * אם רק נאמין *

שומר הזמן * שיחת הטלפון הראשונה מגן עדן * מיתרי הקסם של פרנקי פרסטו

תגובות

להשאיר תגובה