הטריבונה – רכילות עסקית

עומרי כספי שהוא פרזנטור של תלמה כבר עשור, צילם קמפיין חדש למותג, עם שחקניות חיזוק מהממות במיוחד: אשתו שני ובתו שריי בת השנתיים וחצי. הקמפיין צולם בהשראת השינויים שעברו על עומרי בשנים האחרונות, החזרה שלו לישראל והקמת המשפחה. הסרט מציג אותו בין היתר, חוזר הביתה מאימון, הישר אל חיק המשפחה.

בשבוע שעבר חגג שייע פייגנבוים את יום הולדתו ה-72 במסעדת מסה MESSA בתל אביב, באירוע שאירח ליין ה"טכנו בוטיק" בהפקת יניב אמריו ואורן אלזם. המאמן של גולסטאר שייע חגג והגיעו לברך במזל טוב ולחגוג לו: איציק זוהר עם בת זוגו לאורה ובנו מיכאל, דוד רביבו, דין מירושניקוב, טום קשתי, רון שובל, דורון מירן, צחי אשכנזי, אביגיל שרעבי, יריב נתי ועוד. בתמונה: פייגנבוים עם משפחתו.

השבוע נערכה בבית ציוני אמריקה ההשקה החגיגית של הדרמה המשובחת החדשה של HOT "הנספח". באירוע נכח כוכב ויוצר הסדרה אלי בן דוד ("בובה של לילה", "אנחנו במפה") ולצדו אשתו אלינור, נספחת התרבות של ישראל בצרפת, עומר דרור, חנה אזולאי הספרי, דנה סמו (ובעלה יובל סמו), אוהד קנולר, הכוכבת הצרפתייה אלואיז גודה וגבי עמרני. לאירוע הגיע שגריר צרפת בישראל אריק דנון עם בת זוגתו. בתמונה מימין: דרי שי, טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT וחיים סלוצקי.

בהמשך להצלחתה של "סדרת הדקים" של חברת "בלדי", שכללה מינוט סטייק, שווארמה פרגית ושניצל ומאפשרת פתרון חכם לארוחה מהירה ומזינה, בימים אלה משיקה "בלדי" יחד עם שף הבית קוקי אבוטבול מוצר חדש- Carpaccio Premium- קרפצ'יו עגל מנתח בקר דרום אמריקאי פרוס דק. את המוצר החדש משיקה "בלדי" בקליפ בכיכובם של ליאור נרקיס וילדיו, עם ביצוע חדשני לשיר האהוב "שיר ישן" של אתניקס בו המילים "רק דקה..כן עוד דקה.." מתייחסות להכנת קרפצ'יו דק כמו במסעדה, תוך דקה אחת בלבד. תמיר דהבני מנהל הקמפיין: "אנחנו ב"בלדי" שמחים להביא בפעם הראשונה גירסה להכנה ביתית ומהירה של אחד המאכלים האהובים על הישראלים – קרפצ'יו עגל, ולהמשיך ולהעניק לחובבי הבשר את חווית המסעדה גם בבית."

גלעד הלוי יו"ר דירקטוריון יקבי כרמל, נדב ארנס מנכ"ל יקבי כרמל, יוסי אדרי סמנכ"ל השיווק והמכירות ביקב ורן אסא מנהל השיווק, השיקו השבוע באירוע חגיגי ועתיר כוכבים את "SPARKLING MOJO", היין המבעבע החדש של יקבי כרמל. לאירוע שהתקיים במטרופוליטן שבתל אביב, הגיעו אושיות מעולם האלכוהול והיין, אנשי עסקים מהתחום, חברי הנהלה של יקבי כרמל וכן סלבריטאים ומובילי דעה בהם השחקן והמנחה גל אמיתי, וחברי להקת התקווה 6, אשר הפתיעו את הנוכחים בהופעה אקוסטית.

לרגל יום המיחזור של ישראל שחל השבוע, השיק אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, תחת הכותרת "צמצום פסולת", מיצג סביבתי המורכב כ-500 אריזות ממוצרי החברה, על מנת להעלות את המודעות לחשיבות המחזור ושמירה על איכות הסיבה. לצורך כך חברה לוריאל ישראל לאמנית הקיימות נירית לבב-פקר, המתמחה במיצגים סביבתיים מחומרים ממוחזרים. לבב-פקר יצרה דמות של אישה מכ-500 אריזות של מוצרי החברה, ממגוון 19 המותגים המשווקים על ידי לוריאל בישראל.

כ- 200 בכירי טיב טעם, בראשם חגי שלום מבעלי ומנכ"ל קבוצת טיב טעם, עלו לירושלים, לרגל חגיגות סוף שנת 2019 ופתיחת 2020. בין המוזמנים נכחו חברי הדירקטוריון, וחגי שלום הציג את חן כהן חגי בתו, שהצטרפה בימים אלו כדריקטוריון בחברה. החגיגות החלו במלון אוריינט בארוחת שף חגיגית. לאחר מכן, הוזמנו האורחים למערת צדקיהו, להופעה פרטית של הזמרת ריטה.

חיים חורש, מנכ"ל מתחם חוצות המפרץ OUTLET, הנמצא בבעלות קבוצת מליסרון ואשטרום נכסים, השיק בניין חדש בהשקעה של 80 מיליון ₪, המשתרע על שטח של 10,000 מ"ר, ובכך יהפוך למתחם הפתוח והאאוטלט הגדול ביותר בישראל. בניין זה יישא את שמו של מוטי סלע ז"ל מנכ"ל אשטרום נכסים בעבר, שהיה שותף לפיתוח ושדרוג המתחם.

מותג שעוני היוקרה אומגה השיק את השעון החדש של ג'יימס בונד באירוע חגיגי שנערך השבוע בניו יורק. ההשקה כללה את פרימיירת הסרט החדש של ג'יימס בונד, בנוכחות השחקן דניאל קרייג, ותערוכה של כל שעוני ג'יימס בונד במשך 25 שנה.

חברת "סגל בייבי" השיקה השבוע באולם הארועים "אנגלו ונינה" ביפו, את קולקציית הריהוט לתינוקות 2020 עם מיתוג עדכני, חדשנות מוצרית ושיתוף פעולה מסקרן עם הסטייליסטית ליאת אשורי, שמירה על התקנים המחמירים המעניקים סביבת שינה בטוחה. רוני סגל מנכ"ל חברת "סגל בייבי", הדגיש שזהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בתחום ריהוט התינוקות והאינטרפרטציה של אשורי, הרגילה להלביש ידוענים מהשורה הראשונה. ליאת אשורי: "אני עוסקת באופנה וסטיילינג כבר 2 עשורים, ולכן היה לי טבעי להתחבר גם לעיצוב חדרי תינוקות ולחברת "סגל בייבי". לאור העובדה שהפכתי לאמא, רציתי להגשים את כל הפנטזיות שלי, ולהוסיף גם סטייל לאיכות. לכן יצרנו קשת רחבה ומגוונת של חדרים בסטיילינג שונה, כך שכל אמא תמצא את עצמה מתחברת לפחות לאחד הסגנונות". בתמונה: רוני סגל, רלי לוי, אמירה בוזגלו, ליאת אשורי, אווה לימסוב ויהודית לרר-לפלר

השבוע השתתפה קבוצת חמת, בראשות רועי רגרמן מנכ"ל הקבוצה, בפעם הראשונה בתחרות העיצוב הבינלאומית BOY (best of year) award מטעם המגזין הנחשב Interior Design בניו יורק ארה"ב, ואף זכתה במקום הראשון בתואר מוצר השנה. התחרות שהתקיימה זו השנה ה- 14 מהווה מדד המצוינות של מעצבי פנים, אדריכלים וחברות עיצוב מהגדולות בעולם, תוך שהיא מציגה את המתרחש בעולם העיצוב ומכתירה את המובילים ביותר. בטקס ההכרזה נכחו מעל ל- 1,000 איש מעולם העיצוב. קבוצת חמת זכתה במקום הראשון בתואר מוצר השנה בכל ארה"ב, בקטגורית ברזי מטבח, עם ברז המטבח הייחודי והחדשני LAZY אותו עיצב המעצב האיטלקי רונן ג'וזף, תוך שהיא מנצחת מותגים מובילים בקטגוריה ביניהם: Dornbracht,  Brizo ו- Kholer. בתמונה: בן אליקר מנהל מכירות האוזר , פיטר קורץ מנהל שיווק בינלאומי קבוצת חמת, רועי רגרמן מנכ"ל קבוצת חמת ופיטר ריילי מנכ"ל האוזר.

בחנות הדגל של המותג מייקל קורס בקניון רמת אביב השיקו באירוע חגיגי את השעון החכם MK ACCESS SMARTWACH שנחת לראשונה בישראל, ואת קולקציית HOLIDAY 2020 של המותג. בין האורחים שהגיעו: דור אירני, ערן סילניקוב  מנהל מותג מייקל קורס ישראל, יאנה שולמן מנהלת שיווק מייקל קורס ישראל,  דנה פרידר אשר משתפת פעולה עם המותג MICHAEL KORS, פרזנטוריות FACTORY54 דורית רבליס ומאי תגר, אתי קובו, דפנה לוסטיג, משי קליינשטיין, רוני דואני, יובל שרף, ספיר נרקיס, מאיה בוסקילה, נועם פרוסט ועוד רבים אחרים. בתמונה מימין: דור אירני, דנה פרידר וערן סילניקוב מנהל מותג מייקל קורס בישראל.

הדוגמן הבינלאומי שון בלאיש, שהינו גם מנחה בערוץ האוכל ובערוץ הטיולים, התארח השבוע במלון היוקרה DAVID TOWER נתניה, ונהנה מהבילוי בסוויטה המלכותית ומשלל פינוקים כולל טיפול בספא היוקרתי של המלון, המשתרע על פני שטח של 1000 מ"ר, אל מול נוף פנורמי עוצר נשימה לחוף ימה של נתניה. זהו מלון הספא העירוני מסדרת היוקרה BY SOFITEL MGALLERY של רשת המלונות הבינלאומית Accor. לאחרונה זכה מלון DAVID TOWER באות המצוינות מאתר התיירות היוקרתי והגדול ביותר בעולם 'tripadvisor , שהכריז כי מלון היוקרה מרשת המלונות ACCOR הוא הזוכה באות המצוינות לשנת 2019.

Arcaffe בייקרי משתפת פעולה עם עמותת "גדולים מהחיים" בחג החנוכה הקרוב. במסגרת שיתוף הפעולה, ימכרו בכל סניפי ארקפה חבילת נרות חנוכה על סך 10 ₪, והכסף יינתן כתרומה לעמותת "גדולים מהחיים". ירון ירקוני בעלי רשת ארקפה: "עמותת גדולים מהחיים הינה אחת העמותות הגדולות בארץ לרווחת ילדים חולי סרטן. אנו בארקפה גאים לשתף פעולה עם עמותה זו, ולקחת חלק בתרומה למען ילדי העמותה. אנו רואים בתרומה זו חלק גדול מרווחת הילדים, ונמשיך גם בעתיד עם שיתופי פעולה כאלה".

אליק בלס, מנכ"ל משותף ב״לאפייט״ Lafayette Italy רשת נעליים והתיקים, המייבאת נעלי יוקרה ותיקים של מעצבי-על מאיטליה, משיק את קולקציית החורף של הרשת ב- 8 סניפי הרשת ברחבי הארץ (תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, נתניה, כפר סבא, קרית ביאליק, חיפה). במקביל מושקת ברשת הארצית גם קולקציית הקפסולה לחורף של מיכל אנסקי, הנושאת את שמה Michaella by Lafayette Italy, וכיום היא כבר עובדת על הקולקציה לאביב קיץ 2020. "לאפייט״ הינה עסק משפחתי בן 81 שנה, ועובדים בו כיום: רפי בלס הבעלים, אליק ושלומי בלס מנכ"לים משותפים בחברה, אלינור בלס מנהלת השיווק ואליאנה בלס מנהלת פיתוח ארגוני.

קייט איגולקינה בת ה- 24 נבחרה לככב בצילומים לקמפיין חדש של רשת ליידי קומפורט לקולקציית אביב 2020. קייט המגיעה אלינו היישר ממוסקבה, בעלת תואר בממשל וניהול מוניציפאלי, היא אם חד הורית לילדה בת שנתיים, וגם כוכבת רשת. איגולקינה הספיקה לדגמן עבור חברות איפור בינלאומיות,ובמקביל היא מסייעת ביצירת קשרים בין יזמים ישראלים למשקיעים רוסים.

"טוליפ אנטרטיינמנט", המפיצה הבלעדית של סרטי וורנר ויוניברסל בישראל, קיימה השבוע הקרנת בכורה לסרט החדש "הארייט: הדרך לחופש", אשר ייצא בבתי הקולנוע החל מה-30.1.2020. סינתיה אריבו, השחקנית שמגלמת את הארייט בסרט, מועמדת לגלובוס הזהב 2020 על משחקה בסרט. בין הבכירים שהגיעו ליהנות מהסרט ראשונים: פרופ׳ רון שפירא נשיא המרכז האקדמי פרס ורעייתו קרן, אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, יאיר ברבי מנכ״ל סאן דור מקבוצת אל על ורעייתי אופירה, שי כהן סמנכ״ל ומנהל חטיבת מרפאות ביקורופא ועוד. בתמונה: רון שפירא.

מאות מומחים לחדשנות בבריאות, מנהלי חממות טכנולוגיות וקרנות הון סיכון, אנשי אקדמיה ובכירי קופות ובתי החולים בישראל, השתתפו בשבוע שעבר בוועידה השנתית לבריאות דיגיטלית dHealth2019 שהתקיימה במתחם הכנסים לאגו, בהפקת אנשים ומחשבים ובהנחיית יהודה קונפורטס העורך הראשי של הקבוצה. מבין הבכירים שבאו לדבר על החידושים החמים בטכנולוגיות המחר בבריאות, ד"ר דוד מוסינזון, סמנכ"ל רפואה של קופת חולים מאוחדת, ד"ר מיכל רוזן צבי, דירקטורית עולמית למידע רפואי במעבדות המחקר של יבמ, אסף פרקר מנהל תחום טכנולוגיות אגף בריאות דיגיטלית במשרד הבריאות, שמרת שורץ מנהלת בכירה לפיתוח עסקי ברשות החדשנות, אופיר קדוש מנהל מערכות מידע מכבי שירותי בריאות, ועדי זמיר מנכ"לית חברת pink of view. את רגע השיא של הוועידה סיפקה ההכרזה על הזוכים בתחרות הסטארט-אפים dHealth2019 אליה ניגשו השנה למעלה מ-30 חברות. אל המקום הראשון הגיעה חברת Myor, שאימצה גישה חדשנית לעור כ-חלון לגופינו, ופיתחה כלי מבוסס בינה מלאכותית המאפשר לאבחן מגוון מצבים כמו אסטמה של העור ואלרגיה לבוטנים. את הפרס קיבל עידן כץ מנכ"ל החברה. אל המקום השני הגיעה חברת uLabs שפיתחה מכשיר אישי לבדיקת דם, שבו הרופאים יוכלו להיעזר כבר במעמד הבדיקה. את הפרס קיבל מישה פקניאב-הלוי, מנכ"ל החברה. שתי חברות הסטארט אפ זכו בחבילת ליווי עסקי בשווי מאות אלפי שקלים בחממת eHealth Ventures ובאקסלרטור יבמ-אלפא זון. בתמונה מימין לשמאל: דוד גורדון, אופיר שחף, יוסי לובטון, ד"ר שמיר ליבוביץ, אורלי סורוקין, דורון יצחקי, עידן כץ, תומר שור ומישה פקניאב-הלוי.

חברת מורז המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים פרא-רפואיים, הזמינה את מפציה לסיור עסקי במזרח הרחוק, במסגרתה ביקרו בתערוכת קוסמופרוף, מהגדולות בעולם לתעשיית היופי והקוסמטיקה שהתקיימה בהונג קונג, שם הציגו מורז את מגוון מוצרי החברה לכ- 90 אלף מבקרים. לאחר ההצלחה בתערוכה, נחתו בהאנוי שבוויטנאם שם קיימו אירוע ל- 100 לקוחות החברה והשותפים המקומיים, ובנוכחות נדב אשכר שגריר ישראל בווייטנאם. עוד נכחו באירוע: דודי פלד יו"ר ובעלים של מורז, עופר מור מנכ"ל מורז , נחשון להב מנהל סחר אסייתי של חברת מורז ועוד. בתמונה מימין לשמאל: עופר מור מנכ"ל מורז, האן נגוין אחראית סחר אסייתי, נדב אשכר שגריר ישראל בווייטנאם, דודי פלד יו"ר חברת מורז, נחשון להב מנהל סחר אסייתי, והואנג ואן נהן מהסחר האסייתי.

השבוע נחתמה עסקה משמעותית בענף הרכב בישראל: קבוצת קרסו מוטורס רכשה את חברת הליסינג קל אוטו בעסקה שתרחיב את פעילות הליסיניג של קרסו. במסגרת העסקה רכשה קבוצת קרסו בראשות איציק וייץ מנכ"ל קרסו, ויואל קרסו יו"ר הקבוצה את השליטה בקבוצת קל אוטו, מידי מייסדיה אלה ושמואל קליין. קבוצת קל אוטו עוסקת בעיקר בתחום הליסינג, החברה מונה כ 500 עובדים ובבעלותה כ- 17,500 כלי רכב. מדובר באחת מעסקאות הרכישה המשמעותיות בענף בעשור האחרון, שתבסס את מעמדה של קבוצת קרסו כאחת משלוש קבוצות הרכב המובילות בישראל. בתמונה מימין לשמאל: מנכ"ל קבוצת קרסו איציק וייץ, יואל קרסו יו"ר קבוצת קרסו, בעלים קבוצת קל אוטו שמואל קליין, אלה קליין בעלים קבוצת קל אוטו קליין

איש העסקים אסף וייס ושותפו ערן זהבי נצפו במסיבה של ליין ה- rumors מאיביזה ב"אקספו" בגני התערוכה בתל אביב, יחד עם מנכ"ל ibbls יזהר אפרתי באירוע "דה טריפינג" של קבוצת "בלוסטון-לייב ניישן ישראל", שמשך כ-6000 בליינים. הגיעו לחגוג: גיא בסר ושי מור יוסף מבעלי קבוצת בלוסטון לייב ניישן ישראל, איש העסקים אסף וייס, מנכ"ל IBBLS יזהר אפרתי, תמיר כהן מנהל מותג ב-IBBLS, איש העסקים והכדורגלן ערן זהבי, משה עוז, הראל בלו, אילן פיבקו, ניר ויצמן, קסניה טרנטול, דנית גרינברג, שי מיקח יפרח, אירה דולפין, עידן יניב ועוד. בתמונה: איש העסקים אסף וייס, יזהר אפרתי מנכ"ל IBBLS, תמיר כהן מנהל מותג ב-IBBLS, ערן זהבי.

הטקס השנתי של ארגון Superbrands ישראל שהתקיים בשבוע שעבר במרכז פרס לשלום ולחדשנות, הוענקו אותות הצטיינות מיוחדים לבכירים שתרמו השנה תרומה אישית וחדשנית לקהילה וכן לחברת רב בריח, שזכתה באות התרומה לקהילה על שם פולה מוזס ז"ל לשנת 2019 על התמיכה של שנים בספורטאים אולימפיים, והתמדה ונחישות בהקניית מצוינות לנערים ונערות בספורט. בשנים האחרונות נרתמה החברה לסייע כלכלית לענפים השונים, בהם הענקת חסות למתעמלת האומנותית הבכירה של ישראל לינוי אשרם, שזכתה השנה בשש מדליות באליפות העולם ולטניסאית יוליה גלושקו. בנוסף, זוכים לתמיכה ענפי הספורט בטניס ובכדורסל. בתמונה: שמואל דונרשטיין והמתעמלת לינוי אשרם.

איש העסקים ומעצב האופנה המצליח אלעד בורנשטיין (29) בעל המותג "עידן כהן" המפעיל 22 נקודות מכירה ברחבי העולם, הודיע לאחרונה על פרישתו מהמותג הוותיק, ופתיחתו של תאגיד אופנה חדש ומבטיח בשם BRUNNEI אשר יכלול מותג הוט קוטור ובית ספר לאופנה. עיצוביהם של בורנשטיין וכהן קנו להם שם עולמי, והם הלבישו שלל כוכבות ביניהן את ניקי מינאז' וג'ניפר לופז, פאולה עבדול, שמלת מסיבת האוסקר של הדוגמנית שאנל אימאן. ובארץ בורנשטיין קנה לו שם כשהלביש בין היתר את נטע ברזילי, מירי בוהדנה, אירית רחמים ופנינה רוזנבלום. בגדיו של בורנשטיין מופיעים גם בקליפים של הזמרת עדן בן זקן, ואף הלביש את בר זומר ביום חתונתה.

משפחת לנדסברג, בעלי הענקית  "סנו", הגיעו בהרכב מלא לחגוג עם האב, אלכס לנדסברג את פתיחת התערוכה שלו "פנטזיה יפנית" בעזריאלי שרונה. בתערוכה המוצגת במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי PHOTO IS:RAEL, מציג לנדסברג מיצג מרשים של רחוב יפני מדומיין המתפרש על פני 13 מטר, שכולל תמונות אשר צילם במהלך ביקוריו הרבים ביפן, ומעניק למבקר חוויה של שיטוט שרחוב יפני. לנדסברג הגיע מלווה באשתו דיטי ושני בניו אורי ויובל, המכהן כמנכ"ל החברה. הגיעו לפרגן לו שגריר האו"ם לשעבר ואיש העסקים דני גילרמן ואשתו, אשת העסקים נילי קריב, עו"ד נחום פינברג, אשת התקשורת דליה מזור ועוד.

במסגרת התמיכה של אמריקן אקספרס בעסקים קטנים, הוכרז על שת״פ מעניין וייחודי עם קבוצת Nox המחזיקה בברים השווים ביותר בתל אביב, בהשקעה של חצי מיליון ₪, בו הם מציעים ללקוחות הכרטיס בירה ב-10 ₪ בחודש דצמבר. קבוצת Nox בבעלות עומר עוז ושלומי דיין ושותפים נוספים מובילה את חיי הלילה של תל אביב למעלה מעשור, מחזיקה בכ- 10 מקומות בילוי בישראל, מעסיקה מעל 450 עובדים, ונחשבת לקבוצת חיי הלילה הגדולה בישראל. בתמונה: עידו עלמני מנהל אמריקן אקספרס, ועומר עז בעלים מייסד ומנכ"ל קבוצת נוקס.

rpt

השבוע נפתחה ועידת הקניונים ורשתות המסחר בעיר הדרומית אילת, זו השנה ה- 14 בניצחונו של היו"ר דדי ריזל. את הוועידה הנחתה העיתונאית סיון קלינגבייל ובמהלכה התקיימו כ- 32 הרצאות מקצועיות ופאנלים. על החלק האומנותי: חנוך דאום, שפיטה, בן בן ברוך, רמי ורד, דודו ארז, PAPA-GROOVE ומופע משירי לאונרד כהן. בין הראשונים שהגיעו: ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, עופר ירום מנכ"ל אתר azrieli.com, סרג' דרעי מנכ"ל קבוצת רנואר, עמוס הורביץ מנכ"ל ובעלים WESHOS, דודי דבוש מנכ"ל מתחם שרונים, אבי בר אהרון מייסד עמותת MAKE A WISH, הראל ויזל יו"ר ובעלי רשת פוקס, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר, רביב ברוקמאייר מנכ"ל קבוצת גולף & קו, אבי שומר מנכ"ל צומת ספרים, אורן רווח מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, דן פילץ מנכ"ל דיזנגוף סנטר, שלום מוליוב מנכ"ל אדידס ישראל, יובל רוזנשטיין מנכ"ל בובי בראון, יוסי גביזון מנכ"ל ובעלים קבוצת קסטרו, יאיר כפרי מנכ"ל קרייזי ליין ועוד.

עמותת 'רחשי לב' המסייעת לילדים ונוער חולי סרטן ובני משפחותיהם, ערכה את מסיבת החנוכה המסורתית בבית החולים איכילוב, לילדים רבים המטופלים במחלקה האונקולוגית. בין המשתתפים הרבים שהגיעו לחזק ולשמח את הילדים היו גם הרב ישראל מאיר לאו, ראובן פינסקי מנכ"ל השירות לאומי אזרחי, מאיר שפיגלר מנכ"ל הביטוח הלאומי, הזמר אמיר דדון שהופיע בפני הילדים ואף העלה לבמה את איב בת ה-20 המטופלת מאז גיל 5, לשיר איתו שיר משותף, להקת "מפתח סול', חברי העמותה, תורמים ומכובדים נוספים.

האיחוד האירופי השיק קמפיין ראשון מסוגו בישראל ששמו Taste The Best ומטרתו לשכנע את הישראלים לצרוך בשר המיוצר באירופה. כחלק ממסע ההסברה נערכה סדנת שף ב"דן גורמה", אותה העבירו השף הראשי של שגרירות צרפת, דן אבולקר ביחד עם השף פרזנטור של הקמפיין, יוסי חנוכה. בסדנה נכחו עשרות שפים מובילים, שהגיעו על מנת לקבל כלים מקצועיים וידע רב אודות הבשר מאירופה. נכחו גם נציגי יצרני הבשר מאירופה, שהגיעו במיוחד על מנת להשתתף בתערוכת ישראפוד ובסדנה הזו. הקמפיין בישראל הוא תוצר של שיתוף פעולה בין מספר יצרני בשר אירופאים ובראשם איגוד מגדלי הבקר של צרפת INTERBEV ובין האיחוד האירופי, אשר חברו יחדיו לטובת הקמפיין בישראל. השף שנבחר כפרזנטור לקמפיין הוא השף יוסי חנוכה שזכה לאחרונה בתחרות בישול בינ"ל כחבר נבחרת ישראל, בשתי מדליות זהב ומדלית ארד.

איש העסקים רני צים, הבעלים של צים מרכזי קניות בע"מ, חברה ציבורית ובעלים של חברות פרטיות נוספות, השתתף בסדנת קוד הכסף של המנטור אלון אולמן. המנטור העלה את צים לבמה, וראיין אותו על דרכו להצלחה, וגם שיתף את משתתפי הסדנא בתובנה שלו, שבכל שלב אדם יכול להעשיר את עצמו בידע נוסף, וזו הדרך הנכונה ביותר להגדיל הכנסות, לצמוח ולהגיע לחופש כלכלי.

קבוצת אמסלם תיירות ונופש, בבעלות יעקב ואליעזר אמסלם, קיימה השבוע את המפגש השנתי להענקת אותות הצטיינות ל- 15 הסוכנים העסקיים המצטיינים של החברה. האירוע החגיגי התקיים במסעדת "בלה" בבית שערים, בחגיגה קולינרית איטלקית המלווה ביין משובח וזמן איכות לשיח ולגיבוש. חברת  אמסלם טורס, מציינת זו השנה הרביעית, את הסוכנים המצטיינים והמובילים ולערב זה יש ציפייה גדולה לאורך השנה בקרב העובדים. בתמונה: יעקב ואליעזר אמסלם עם המצטיינים.

דנה זרמון, פרזנטורית רשת ההלבשה התחתונה והפנאי "אינטימה", אירחה השבוע את החברות הקרובות למסיבת פיג'מות, במסגרתה נהנו מהקרנת הסרט הישראלי "בשורות טובות", בכיכובה של נלי תגר. האירוע נערך במתחם ה-VIP בסינמה סיטי גלילות, לשם הגיעו הבנות לבושות בפיג'מות ונהנו מסרט עם גלידות, מתוקים, פופקורן ושתיה. בין החברות שהגיעו למסיבה: בר זומר, דנית גרינברג, נטלי דדון, שביט ויזל ומור סילבר.

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה