מה אומרים הכוכבים

מה צפוי לקארין כהן, איזו הדרכה קיבל מושיק גלאמין והאם קובי מימון עשוי לרדת מהבמות?  ריגלנו אחרי שיחות הווצאפ של הסלבס עם המדריכים הרוחניים שלהם וגילינו מה צפוי לקרות להם בשנה העברית החדשה.

רוני התשואל, מנטורית ומדריכה רוחנית מהמוכרות והעסוקות בתחום מעבירה סדנאות ותקשורים למיטב סלבריטאי ארצנו. התשואל היא אשת רוח בולטת, כאשר את זמנה היא  מעבירה בין ישראל לאירופה וארצות הברית שם היא מעבירה סנדאות והרצאות על דרכים לחיות חיים מאושרים, בין האנשים שהתמזל מזלם לקבל הדרכות ועצות לחיים טובים יותר נמצא מושיק גלאמין. "מושיק עשה פריצת דרך חשובה בקריירה בשנה האחרונה" לדברי התשואל. ובכן

מה צפוי למושיק בשנה הקרובה?

"מושיק מתחיל להכיר את הגבר שבו לעומת הילד שהיה חיי באי ודאות והיה נוטה לקבל החלטות ממקום רומנטי. החלק הזה בו לא יעזוב אותו לעולם וטוב שכך, אך מה כן?  מושיק מתחיל להיות קשוב יותר למקום הפנימי שלו ופחות מייחס חשיבות להשפעות הסביבה שלא  בהכרח הולכות בכנה אחד עם היושרה הפנימית שלו."

"בשנה הקרובה הבאה עלינו לטובה אני מאחלת למושיק להמשיך לבדוק את עצמו פנימה  לפני שיתמסר לעסקאות חדשות, אני רוצה להזכיר לו שבעולם הרוחני אין דבר שנקרא עסקאות- יש שותפויות בין אנשים ואם אין שלום בניהם לא תהיה ברכה.  לפעמים מוטב להגיד  "לא" מתוך יושרה פנימית ועצם הפעולה מיד פותחת "כן" למשהו מדויק יותר עבורו".

מושיק גלאמין צילום יחצ

אבל מה עם אהבה?

"לגבי זוגיות, מה שאני מעדיפה לכנות מערכת יחסים,  כי אז אין ציפיות שנובעות מעצם שימוש במילה "זוגיות" ומה שהיא מביאה איתו. למושיק  יש לב רחב, לפעמים לא יודע גבולות ואז שבע  מהר. הוא היה רוצה לשתות את כל העולם ולפעמים מרגיש שאין מספיק זמן להספיק את כל זה. לא תמיד בן הזוג שלצידך יכול להכיל את הקצב. בן הזוג הקודם למשל היה מושלם לזה. מושיק לומד להבין שכל אחד בונה תפיסה על השני על בסיס  מה שחיי  בתוכנו, זאת הצורה שתקבע את הדינמיקה  ולא האדם שנמצא מולך. העצה שלי  למושיק היא להסכים להאט מעט את הקצב ולהיות פשוט נוכח."   שנה אופטימית ומלאת בשורות טובות צפויה לגלאמין, נשמח לראות אותו מוסיף להצליח ומתמסד לבחיר ליבו."

סלב נוסף, יש לומר נוספת היא השחקנית הבינלאומית שייבאנו הישר  מאירופה לסדרה "פאודה" לטישיה איידו, שנכנסה לנו ללב בסדרה "פאודה" בתפקיד הרופאה  הערבייה שהתאהבה בלוחם ישראלי.  גם איידו נמצאת בתהליך רק שנים אצל המנטורית התשואל ויחד עברו השניים תהליך ארוך, במסגרתו אף זכתה לטישיה לפריצה הגדולה בתחום המשחק.

"לטישיה היא אדם מאוד רוחני, יש לה יכולת עילאית לקבלת האחר " מספרת רוני. " זה משהו שהיא נולדה איתו והיא נושאת אותו אתה בכל סיטואציה. לטישיה למדה את שיטת ה-BE AND IT WILL BE” אותה  מעבירה התשואל. והיא מפנימה אותה  בכל דרך בחייה. הוכחה לכך היא שהיום בשונה מהעבר, דברים מגיעים לאיידו ביתר קלות ובדיוק."

לטישיה צילום יחצ

 

"לטישיה מיועדת לכבוש את עולם הקולנוע מכל הזוויות, ראשית כשחקנית אבל גם כבימאית, יחסי אנוש מעולים הם מה שמניע אותה, נפילות יגיעו בעיקר  כשבמהלך הדרך תתקל באנשים שלא דוברים את השפה הפנימית שלה, אבל גם אז מהר מאוד היא תתאושש ותמשיך קדימה. בכדי למנוע  התעוררות מאוחרת, אני רוצה לומר לה שבשנה הבאה היא תצטרך לוותר קצת על הצורך לדעת ועלייה לאפשר  לזרימה  של דברים שקורים באופן טבעי. איידו חייה רוב הזמן כשהיא לגמרי קשובה ליושרה הפנימית שבה, מה שבא לידי ביטוי בבחירת התפקידים שלה."

"אני רוצה להציע ללטישיה לסמוך על עצמה יותר, לחזק את הביטחון בעזרת הכוח הפנימי שלה ואמונה שכל מה שצריך לקרות יקרה, כשהוא במקום המדויק שלו ובזמן המדויק שלו.  עליה לוותר  על הצורך לדעת מה יהיה בכל רגע ולדעת לחבק את הרגע מתוך שלווה וידיעה שכך הרגע הזה צריך להיות ובעיקר עליה להאמין שההצלחה שלה תגיע  מהר יותר ממה שהיא מתארת לעצמה  לכן אני מציעה לה לחזק את הבטיחון בכוח עליון ולדעת פנימה שהכל מדויק עבורה ושהיא יכולה לוותר על לדעת מה יהיה ולחבק את הרגע מתוך שלווה וידיעה שכך הרגע הזה צריך להיות, מתוך הביטחון הזה ההצלחה שלה בעולם  תגיע יותר מהר.  בדבר הזוגיות, לטישיה נמצאת בזוגיות טובה עם הרבה הכלה ופרגון בעזרת הקרבה שלה לעצמה והרומנטיקה שהיא חווה בקשר היא תסייע לבן הזוג שלה להגיע לעוצמות חדשות ולהפתח לרוח."
שילה מזרחי מתקשרת ומדריכה רוחנית גם כן זכתה לקבל הכרה בביצה המקומית כשהיא  נחשבת היום למורת דרך עבור  רבים מסלבריטאי ארצנו. שילה בחרה לעסוק  בשנה של מי שהייתה עד לאחרונה אחת הדוגמניות העסוקות בארץ, אך נטשה אותנו עבור קריירה בינלאומית בלוס אנג'לס – קארין כהן.

"קארין יקירתי בהחלט עוברת שינוי בשנה הקרובה" מציינת שילה. "היום בשונה מבעבר אני רואה מולי נשמה שבטוחה בעצמה, כזו שהשתשפשה מספיק בכדי לקבל על עצמה את התואר נמרה, קארין לומדת במהרה את הצעדים והמהלכים הנחוצים על מנת לאחוז במטרה ולתקוף.  בשנה הקרובה קארין תוסיף ותלמד מהלכים חדשים שיאפשרו לה להתקדם הן מבחינת קריירה והן מבחינה אישית ביבשת החדשה, אני ממליצה להמשיך להקשיב לעצמך, האינסטינקטים שלך תמיד היו טובים יותר כשלא היו החלטות שלנקחו בעצות הסביבה."

צילום דביר כחלון למעצב עידן כהן

והאביר  על הסוס הלבן?

"קארין תחווה הרפתקאות בשנה הקרובה אך שום דבר  שיהפוך לרציני מידי, ברמה הזוגית אני מרגישה הילוך איטי שקורה במתכוון, מה שעשוי לערער את כהן לתקופת זמן קצרה,  אני רוצה לחזור לעניין הנמרה ולהזכיר לקארין שהיא ולא אחרת אחראית על המטרות שלה ובשינוי מקום החשיבה שלה היא עשויה למצוא  את התשובות לכל החששות והפחדים."

"אני רוצה להמליץ לקארין להמנע ממחשבות הססניות, כשעולות מחשבות טורדניות שמערערות אותך החליפי אותן במחשבה חיובית, חשבי על כל הדברים שחלמת לעשות והגשמת לצד מה שעוד תגשימי בעתיד, בהצלחה!"

מי שעוד זכתה להדרכה משילה היא הכוכבת העולה נופר בוקר, רק לפני שנתיים סיימה את לימודי המשחק בבית הספר בית צבי וכבר זוכה לתפקידים רבים על הבמות ולשבחי המבקרים, תפקיד בולט  שזוכה לתשואות הוא התפקיד בהצגה "MAN I FEEL LIKE A WOMAN"  הצגה אותה יצרה יחד עם חבריה לספסל הלימודים אורי, שריאל, יוליה, טטיאנה וגלי. שיחד מרכיבים את אנסמבל בובצ'קה.

"בשנים האחרונות חוותה נופר שברון לב" מספרת שילה, אבל חכו, זה הולך ומשתפר. היא אמנם חוותה פרידה או אכזבה, מה שהוביל אותה להתכנסות פנימית. אבל נראה שבשנה שחלפה היא מצאה ערכת כלים להתמודדות ונקיטת מהלכים להתקדם קדימה.  מרגיש לי שיש שינוי מגורים כזה או אחר בשנה שתבוא עלינו לטובה. שינוי ניכר גם בעבודה הפנימית ועשייה אישית, מה שיביא לעבודה וחשיפה רחבה יותר.  הכרות חדשה עם גורם מפתח בתחום המשחק תשפיע בצורה חיובית על הקריירה ותזכה את נופר בתפקיד גדול."

נופר בוקר צילום מאשה מחלינובסקי

"בנוסף, אני ממש יכולה להרגיש שמוסיקה היא תרפיה עבורך, יש מוסיקה שגורמת לך להיות יצירתית יותר, לנוע, לחשוב וליצור בצורה קלילה יותר וללא קושי. המון תהליכים טובים ומבורכים צפויים לבוקר בשנה הקרובה,  תהליכים פנימיים, עשייה מרובה, שלא בהכרח תתאים את הקצב שלו נופר מצפה אבל בהחלט  יושבים על הקצב הנכון עבורה. הצעות שקשורות בתאטרון קרובות מתמיד, הצעות שעשויים להיות אתגר עבורה אבל אני ממליצה לה להיענות לאתגר, היא תצלח אותו בגבורה. שנה טובה ובהצלחה!"

ובונוס קטן, רות פולדי, גם היא  מדריכה רוחנית ומתקשרת  ואחראית לתהליכים רבים וגילויים מרעישים בעולם הסלב.  ביקשנו מרות לבחור סלב מקומי שהיא לא מכירה, ואתגרנו אותה ללא בהדרכה עבורו ללא כל מידע מוקדם.  רות בחרה בקובי מימון.

"קובי ממשיך להצליח על אף כל מיני מחשבות על העתיד שצצות לו מידי פעם,  בשנים הקרובות קובי יכנס לתחום חדש ושונה ממה שהיה רגיל אליו עד כה, גם שם הוא  מוסיף להיות זהיר בעקבות אי אלו מחשבות שגורמות לו לחששות קלים, אני ממש יכולה להרגיש שאין לו ממה לחשוש, התוצאה של הפרוקיט החדש יגיע מהר יותר ממה שהוא מצפה, הבמה תכיל את קובי עוד המון שנים.  הצורך לדרך חדשה  ושונה תצוץ כבר בתקופה הקרובה, קשה לראות האם מדובר  בעסקים או בנתיבים חדשים עוד קשה לומר,  הפרויקטים כן יהיו  בתחום הבידור." מסכמת פולדי.
invatation_270315_1440x550


27 הערות

להשאיר תגובה