מי אני?

אני עינת שמל (קימרון), בת 25, גרה בישוב עץ אפרים ליד ראש העין מזה 20 שנה. אני בן אדם של שקט, לא של עיר.

מקצוע:

מנהלת פרויקטים ושיווק באינטרנט (פייסבוק, SEO)

התחלת לכתוב שירים בגיל ממש מוקדם, גיל 9, בזמן שכולם בגיל הזה משחקים בחוץ כבר אז בערה בך האהבה המוזיקלית?

בגיל 9 התחלתי לכתוב, מכיוון שהייתי ילדה ביישנית והכתיבה שימשה לי מפלט. בזמן שאנשים היו הולכים מכות בבית ספר, אני הייתי שופכת את שעל ליבי ביומן האישי שלי- הפסיכולוג הכי טוב. הכתיבה עזרה לי להתמודד עם הרבה דברים שילדה קטנה עוברת בבית- ספר. בגיל הזה, לא הייתה לי זיקה למוזיקה, למעשה, אף אחד לא ידע שאני שרה. אפילו ההורים שלי ידעו זאת רק בגיל 14 כי הייתי ילדה מופנמת, שבזכות המוזיקה, הביטחון העצמי שלי עלה והיום אני בן אדם שונה לגמרי, חברותית ויודעת להביע את עצמי.

מה הייתה נקודת הפריצה שלך?

בשנת 2013 פרסמו עליי כתבה בעיתון פרואני מוכר שנקרא "CORREO" , שם הגעתי לקהל מאוד גדול וקיבלתי פידבקים חיוביים. אני תמיד שואפת קדימה ולא חושבת שיש איזושהי פסגה לכבוש, אני נהנת מכל מדרגה שאני מטפסת בה וכל יעד שאני משיגה זוהי הצלחה עבורי.

מה הוויתור הכי גדול שעשית בשביל הקריירה?

לא ויתרתי על שום דבר שבאמת חשוב לי ונמצא בראש סדר העדיפויות שלי. על מה את מתחרטת? אין משהו שאני מתחרטת עליו. לכל דבר שקורה יש סיבה כלשהי, ומוביל למשהו אחר, בין אם הוא שלילי- אני יודעת למצוא את הטוב.

את מאד מחוברת למוזיקה לטינית ואוהבת לבצע שירים דרום אמריקאיים מאיפה הגיע החיבור?

ההורים שלי מדרום אמריקה- אמא מארגנטינה ואבא מפרו ומשם מגיע החיבור לספרדית. התחלתי ליצור מוזיקה בספרדית לאחר שטיילתי בדרום אמריקה כחודשיים ושם ספגתי את התרבות הדרום האמריקאית המיוחדת שנתנה לי השראה. בשנת 2013 הוצאתי את הסינגל בספרדית CIELO PRIVADO שמשמעותו בעברית "שמיים פרטיים", אשר הושמע בתחנת הרדיו 100FM.

השיר החדש שלך מדבר על בעלך איך הוא הרגיש עם זה שאת כותבת שיר עליו ממקום מאד חשוף ?

בעלי לקח את זה למקום מאוד חיובי ומחמיא. את השיר כתבתי עליו מיד לאחר שקיבלתי את הצעת הנישואים המרגשת ממנו. השיר מדבר על זוגיות טובה ואיתנה, ועל הבחירה לשים את האגו בצד ולהתגבר על כל המכשולים. הוא נכתב בסודיות גמורה עד שנחשף, כשביצעתי אותו בהפתעה, בפני בעלי אור (כשם השיר) במהלך החתונה.

מאיפה את שואבת השראה לחומרים שלך?

בעיקר ממוזיקה שאני מקשיבה לה מחו"ל. באנגלית זה זמרות כמו Anouk, Alanis Morissette , Sara Bareilles ועוד רבות וטובות. ובספרדית, זה זמרים בסגנון של Gian Marco (זמר פרואני). וכמו כן, שואבת השראה מהאנשים הקרובים אליי וסיטואציות שונות בחיים.

האם הגיעו אלייך הצעות מאומנים אחרים שתכתבי להם או שזה משהו שהיית רוצה לעשות?

הגיעו הצעות מגוונות ואכן כתבתי והלחנתי לכמה אומנים. הייתי רוצה להמשיך לבצע שיתופי פעולה, זה פותח אופקים חדשים.

השיר שאת הכי אוהבת?

ואוו, יש המון! קשה לי להגיד רק אחד כי יש הרבה. בכל אופן, השיר My Immortal של להקת Evanescence כבר 10 שנים, עדיין מצליח לרגש אותי כל פעם מחדש.

תוכניות ריאלטי כמו הכוכב הבא או אקס פקטור היו אופציה מבחינתך?

אני אישית פחות מתחברת לתכניות מסוג זה. זה יכול להתאים לאנשים אחרים ואני הכי מפרגנת למי שבוחר בדרך הזאת, אך אני מאמינה בדרך אחרת שבה אני מנהלת את עצמי.

איפה את רואה את עצמך בעוד חמש שנים?

מתפרנסת בעיקר ממוזיקה. מופיעה הרבה בארץ ובחו"ל , מוציאה אלבום עם שירים מקוריים בעברית, אנגלית וספרדית ומגיעה לקהל חדש שהמוזיקה שלי נוגעת בו.

איפה אפשר לראות אותך בהופעה בקרוב?

בימים אלה ניתן לראות את הופעותיי לצד הגיטריסט יובל מורד, בברים שונים ברחבי הארץ, ביניהם בר תרל"ח בפתח- תקווה ויוד'לה בר בראשון- לציון. ב12/5 תתקיים הופעת יום הולדת משותפת ומלאת הפתעות בטוסקה- בר בתל- אביב שעליה ניתן יהיה לדעת פרטים בהמשך בעמוד האומן שלי בפייסבוק.

האם לדעתך ברדיו נותנים מספיק הזדמנות לאומנים חדשים?

לצערי, לא נותנים מספיק הזדמנויות לאומנים חדשים בתחנות הרדיו הפופולריות, ועם זאת לדעתי הפלטפורמה החזקה ביותר לאומנים חדשים נמצאת ברשתות החברתיות, שם יש הזדמנות לויראליות.

 

55 הערות

להשאיר תגובה