למשך כמה ימים נהרו בשבוע שעבר רקדני ואמני קהילת ההיפ הופ המקומית למרכז סוזן דלל שם במסגרת פסטיבל תל אביב דאנס התקיימו במרכז תחרויות ריקודי ראווה וסדנאות של כמה מטובי אמני ההיפ הופ הבינלאומיים בניהם הנרי מקסימיליאן (לינק)  שעבד עם מייקל ג'קסון, וויל סמית', ועוד מפורסמים 

לצידו הופיעו 'אורב' רקדן היפ הופ וברייקדאנס עם ניסיון של למעלה מ 20 שנה. וגם אולוי – מצמרת סצינת הריקוד האורבני הבינלאומי היישר לרחבת סוזן דלל. צפו בלקט של סצנות ריקוד מרהיבות

הנרי לינק הוא מייסד אליט פורס (Elite Force) וחבר בצוות המפורסם. הצוות זורם בתנועה אחידה מבלי לפספס צליל או פעימה ומביא את הקהל לאקסטזה עם הסגנון החופשי של כל אחד מחבריו. הסוד להגשה ההדוקה של אליט פורס נזקף לזכותו של כוריאוגרף ההיפ-הופ הראשון, אמיליו אוסטין ג'וניור המוכר בשם בודהה סטרץ'. הנרי "לינק" מקמילן וג'מאל "לוס ג'וינט" (Loose Joint) בראון מהווים את היסוד הבסיסי לפילוסופיה של הצוות. מאז 1992, אליט פורס הצליחו להישאר עקביים ועדכנים. ולמרות ששיתפו פעולה עם אמנים רבים, עדיין שמרו על סגנונם הייחודי. 

במסגרת התוכנית יתקיים מופע מיוחד של הכוריאוגרף אולוי מחוף השנהב, אחד האמנים המרכזיים בנוף הבינלאומי של ריקודים אורבניים כיום. אולוי יציג את המופע עטור הפרסים 'שחור' ביום רביעי 10/8 ברחבת ה'תדר', הכניסה חופשית. 

אמנים נוספים שהשתתפו הם : 'מוזס גוזס' (Moses Joses) – מיסד קבוצת הפרש פרויטס (Fresh Fruits) מפרנקפורט ; 'קריסי נהנה' (Chrissy Nana) רקדנית האוס מובילה בסצנת היפ הופ מגרמניה; 'בי ג'י פיגו' (Bj piggo)- מפיק מוזיקלי, די'גי באירועי היפ-הופ בכל רחבי העולם, יחד עם אמנים מישראל: הגר ויצמן – רקדנית ודיג'י ישראלית ודמות מפתח בקהילת ריקודי הרחוב בישראל; רון כהן – רקדן וכוראוגרף  החוליה המקשרת בין קבוצות היפהופ השונות בארץ, האמנים הבינלאומיים ומנחה אירוע הגא'ם.  

תל אביב דאנס הינו פסטיבל שנתי, המתקיים במרכז סוזן דלל מאז 1999 ומציג להקות מחול וכוריאוגרפים מקומיים ובינלאומיים. הפסטיבל מהווה אבן שואבת ליוצרים בינלאומיים, זאת לצד קידומם של יוצרים מקומיים ותיקים וחדשים, בהם יוצרי ורקדני הסולו של תכנית 3|2|1 שהמרכז מקדם זו השנה השנייה.

תגובות

להשאיר תגובה