השיא של עידן עמדי

"עכשיו כולם רוקדים" הוא הסינגל החדש של עידן עמדי מתוך אלבומו הרביעי שבדרך. את השיר, כרגיל, כתב והלחין עמדי והפעם הוא נושא אותנו אל מחוזות המזרח וארחיב ואומר "התפילה" בשיר על אנשים, בילויים ושמחה. השיר החדש, כשאר השירים מהאלבום הנוכחי העתידי, תופס את האוזן משמיעה ראשונה וכשקולו החם של עמדי עטור מלודיה מתוקה – התוצאה חייבת להיות מוצלחת ומבריקה!

השבוע עוד הפתעה חיכתה לאוזנינו: עוד הפתעה מבית היוצר של עוז זהבי, שבשנה האחרונה הוציא סינגל בכורה והפעם מבצע את שיר הנושא מהסרט בכיכובו – "לעבור את הקיר". השיר – "הולך ובא" נכתב על ידי רמה בורשטין והולחן על ידי רועי אדרי. זהבי מבצע שיר רגאסול (רגאי+סול) בקול מלטף ונעים לאוזן, ניכר כי זהבי בורך בכשרון מוסיקלי לא פחות מכשרון המשחק שלו, ומה שאני אוהב בו אימתי שאני מאזין לו שר, זו הכנות המשתפכת מנשמתו אל כל שיר ושיר, מסובך או פשוט ככל שיהיה, שעליו לבצע.

"גמאייקה" הוא סינגל הבכורה של מוראל אייזנברג (26), יוצר וזמר צעיר המצליח להגיש לנו ראגיי קצבי וקיצי שכולו כיף, אופטימיות ואהבה. יש לו את הגרוב, יש לו את הכשרון ויש לו את היכולות הווקאליות המעולות. מה צריך יותר?

עוד שיר חדש שכולו פאן פאן פאן הוא "כמה חם, כמה יופי" של סדריק המגיע בעיתוי הנכון (ניחוחות אחרונים של קיץ) בזמן הנכון עם הוייב הנכון והסטייל הנכון. סדריק מצליח לשלב היטב בין ליריקה איכותית למלודיה עכשווית ועושה זאת בדרך המקורית והמעניינת שלו.


קחו בחור צעיר שלא יודע לשיר, תנו לו מיקרופון ותשכנעו אותו שהוא זמר תמורת סכום נאה שישלם לכם והרי קיבלתם את הסינגל החדש של מתן סבח – "רק את יודעת". מלבד שירה לא מדויקת וזיופים נוראיים, השיר מונוטוני וחוזרני יתר על המידה וזה אחד הרגעים בהם אני מתפלל שיבוא קוסם ויעלים את השיר.

1 תגובה

להשאיר תגובה