קבוצת אמסלם טורס החלה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם YAS Island אבו דאבי, באיחוד האמירויות. זהו שיתוף הפעולה הישראלי הרשמי הראשון, להעלאת המודעות ליעד אטרקטיבי וייחודי מסוגו המציג את האטרקציות המובילות בעולם, כדוגמת: עולם הפרארי, עולם המים, פורמולה 1 , גראנד פרי, פארק וורנר ברדרס ומגוון חוויות נוספות.

אקספיריאנס האב ( Experience hub), שמקדמת את YAS Island  אבו דאבי, חברה לקבוצת אמסלם טורס, כשחקנית דומיננטית ומובילה בענף התיירות והנסיעות בישראל, במטרה לחשוף את YAS Island לקהל הישראלי כיעד מוביל לבילוי ופנאי באיחוד האמירויות ולקידומו בקרב מגוון רחב של קהלי יעד כגון: זוגות, משפחות וצעירים. במסגרת תכנית המומחים הייחודית של YAS Island , יוגדרו סוכני הנסיעות בקבוצת אמסלם טורס, כשגרירים פעילים של האי ויוכלו לייעץ על אינספור האטרקציות הייחודיות בעולם המוצעות ביעד נחשק זה. כל סוכן שעובר הכשרה מקבל אישור מיוחד לקדם את האי הייחודי שמציע חוויה חד פעמית עם מגוון אטרקציות לכל גיל.

YAS Island אבו-דאבי, מוקף בים שקוף וצלול, כולל את מיטב אתרי התיירות לצד אטרקציות ופארקים הזוכים באופן תדיר בפרסים ובהכרה בינלאומית רבה, הודות לייחודיותם ולחדשנותם פורצת הדרך, כדוגמת עולם הפרארי אבו-דאבי, עולם המים של יאס, ועולם וורנר ברדרס אבו דאבי. אי זה ממוקם במרחק של 20 דקות מהדאון טאון באבו דאבי וכ- 50 דקות מדובאי.

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, מסר "קבוצת אמסלם טורס הנה קבוצה גלובאלית עם נוכחות של סניפים בארצות הברית, מקסיקו, אנגליה, הונג קונג, הודו ותורכיה. עם כינון היחסים עם איחוד האמירויות, קיבלנו החלטה אסטרטגית לפעול גם באזור זה והקמנו מחלקה ייעודית אשר תייצר שיתופי פעולה אסטרטגיים לרווחת לקוחותינו הנאמנים בארץ ובעולם. אנו צופים כי שיתוף פעולה זה ימצב את YAS Island כיעד מועדף של הנוסע הישראלי לאיחוד האמירויות, הודות לעולמות התוכן ולהיצע שופע ורחב שהוא מציע לחופשה מהנה ובלתי נשכחת למבוגרים ולצעירים כאחד".

ליאם פינדלי, מנהל בחברת Experience Hub מסר "אנו נרגשים לקראת שיתוף פעולה זה עם קבוצת אמסלם טורס הישראלית ומחכים בזרועות פתוחות לקהל הישראלי. ללא ספק המספרים מאז ספטמבר 2020 מלמדים על סקרנות רבה מצד הישראלים ונשמח לארח את הקהל הישראלי כפי שרק אנו יודעים. כידוע, בימים אלו מושק קו הטיסות הישירות לאבו דאבי, כך שזו לחלוטין תהיה זריקת עידוד לחיזוק הקשרים ולעתיד חדש ומהנה עם הציבור הישראלי. אנו בהחלט ממתינים לכך בציפייה רבה".

לכבוד חגיגות עשור של עולם הפרארי, הושקו לאחרונה שתי חוויות מרגשות בפארק: הליכת גג תוך תצפית על האי המרהיב וזיפ-ליין הכולל רכבת הרים ייחודית המספקת חוויה בלתי נשכחת לאורחים. האטרקציות מותאמות לטווח גילאים רחב כך שכל אחד יוכל למצוא את עצמו נלהב ומופתע.
בנוסף, אטרקציית CLYMB אבו דאבי, אשר שברה שני שיאי גינס בצניחה חופשית באולם סגור. צניחת רוח בתעלה לצד טיפוס על חומת טיפוס במציאות מדומה. וכמובן איך אפשר בלי להזכיר את פורמולה 1 אבו דאבי גראנד פרי המושך אליו מאות אלפי מטיילים לאורך כך השנה.

YAS Island אבו דאבי, מציע גם מגרשי גולף מכובדים, מרכז קניות איכותי לאוהבי שופינג ומספר רב של מסעדות וברים המלמדים על חיי לילה תוססים. באי יש 2,000 יחידות אירוח וסוויטות ב- 8 בתי מלון מפוארים הפרושים על שטח האי, כך שכל אחד יוכל למקסם את החופשה וליהנות מחוויה בלתי נשכחת בהתאם לצרכיו.

דוגמאות למחירים:
חופשה ל- 3 לילות הכוללת כניסה ל- 3 פארקים ( עולם הפרארי, עולם המים של YAS, וורנר ברדרס) + ארוחת בוקר, כניסה חופשית לחופי YAS במלון 3 כוכבים- 680 ₪ לאדם בחדר זוגי.
אותו הרכב במלון 5 כוכבים- 920 ₪ למשך כל השהות ( 3 לילות).

לפרטים נוספים ולהזמנות: *9817   [email protected]<mailto:[email protected]>

מניות
מאמר קודםחוזרים לשגרה 
המאמר הבאלזכרם

תגובות

להשאיר תגובה