חיפה עבורי הינה  אחת הערים היפות בישראל. להתארח בה אפשר גם גבוה על הר הכרמל, ובהחלט אפשר לאהוב גם חופשה על מורדות הכרמל, במלון בוטיק מקסים ושמו "גארדן הוטל", המתאים לאירוח אנשי עסקים במהלך השבוע, או לחופשה משפחתית באווירה אינטימית וייחודית, המקובלת במלונות היוקרה והבוטיק בעולם.

מיקום המלון הינו אטרקטיבי ביותר: בכניסה הדרומית של חיפה, בין מורדות הר הכרמל לבין הים, לצד מרכז הקונגרסים הבין לאומי, בקרבת הפארק הטכנולוגי מת"ם, שהינו מחוז ההיי-טק הדינמי של חיפה, קרוב לחוף הים, לקניונים נבחרים, מרכזי ספורט ומסעדות. קרבתו לתחנת הרכבת והכבישים המהירים הסמוכים למלון, כמו כביש המנהרות החדש וכבישים מס.  2 ו – 4, מאפשרת לאורחים נגישות הגעה מכל חלקי הארץ.

המלון הצעיר, בן שנה וחצי בלבד, הטובל בירוק מכל כיוון, בולט בעיצובו אלגנטי והמסוגנן המספק נוחות, שלווה וחווית שירות ברמה גבוהה. הוא נבנה על ידי משפחת עדי החיפאית, אשר בבעלותה מזה 10 שנים גם אולם "גן הקונגרסים" הצמוד למלון, וזאת גם כדי לתת בין היתר מענה למשפחות העורכות שבת חתן, שבת בר מצווה ואירועים משפחתיים, המשולבים עם שהייה של סופשבוע במלון היוקרתי. במלון קיים גם בית כנסת הכולל שני ספרי תורה, עזרת גברים ועזרת נשים.

מלון גרדן חיפה 1

במלון 31 חדרי אירוח מרווחים המעוצבים בגווני אדמה, המעניקים תחושה רוגע טבעי. החדרים מותאמים לזוגות ולמשפחות, עם נוף לים, מרפסות וגינות פרטיות, וגם אפשרות לחדר המותאם לאורחים עם מוגבלויות. כל חדר מצויד בטלוויזיה בכבלים עם חיבור למחשב נייד, מקרר קטן, שולחן עבודה וכסאות, כספת, מייבש שיער ועמדת קפה ותה. המיטות מפוארות עם מזרן אורטופדי ומצעים משובחים, ובמרבית החדרים ספה נפתחת למיטה המיועדת לשני ילדים או מבוגר שלישי נוסף, וחדר רחצה מרווח עם אמבטיה.

בולטת במלון היא "הסוויטה הלבנה": סוויטת ירח דבש שהינה בגודל 55 מטרים ומעוצבת בצבעים לבנים רומנטיים, עם מיטה עגולה וייחודית, מכונת אספרסו וחדר רחצה בסגנון רטרו. הג'קוזי העגול הנמצא במרכז הסוויטה מוצב מול מראה בעלת יכולת להפוך לטלוויזיה.

לרשות האורחים עומדים בין היתר ספא מפנק, הכולל סאונה יבשה וסאונה רטובה, מקלחת זרמים וחדרי טיפולים ליחידים ולזוגות. במסעדת הגורמה של המלון "ביסטרו 29" ניתן להזמין מגוון רב של משקאות ומאכלים במהלך היום, עד שעות הערב המאוחרות. תפריט המסעדה מציע סלטים, כריכים, פסטות וקינוחים בהגשה אישית, וכמו כן ניתן להזמין מראש ארוחות צהריים וערב מלאות. בערבים מציע הבר מבחר משקאות קלים, בירות, יינות, קוקטיילים ועוד.

מלון גרדן חיפה 4

במלון ניתן לקיים גם אירועים משפחתיים אינטימיים ואירועי חברה: בגן אירועים ניתן לארח 400 איש, חדרי הישיבות והאולמות מתאימים לכנסים ואירועים עד 1000 איש.  

קרבתו של המלון לחברות ההיי-טק הרבות הממוקמות בקרבתו, הפכה את המלון לפופולארי בקרב אנשי העסקים הגודשים אותו, כמו גם לספורטאים רבים המתארחים בו, בשל קרבתו של המלון לאיצטדיון סמי עופר.

המלון שם דגש מיוחד על שירות לאנשי עסקים: אינטרנט אלחוטי חינם מכל איזורי המלון, בכל חדר קיימת פינת עבודה וחיבור לאינטרנט, חדרי ישיבות המותאמים לכינוס של עד כ- 70 אורחים, שירותי משרד הכוללים בין השאר צילום מסמכים, פקס, השאלת מחשב נייד, עמדת מחשב עם אינטרנט מהיר ועוד. ואילו לקבוצות אנשי עסקים המגיעות מחו"ל לעבודה במרכז ההיי-טק הצמוד, ההנאה היא צרופה: מלון בוטיק יוקרתי עם קירבה למקום העבודה, לים ולמרכזי הקניות. לא צריך לבקש יותר.

http://heb.gardenhotel.co.il/   – רחוב קדושי יאסי 2, חיפה

 

תגובות

להשאיר תגובה