"לא! אל תיסעו לירושלים עכשיו" הפצירו בנו כל אותם מבוהלים. זה לא הזמן, זו לא התקופה ובטח שלא מבחירה. אז ידעתי בדיוק מה אני צריך לעשות. ארזתי כמה בגדים חמים וקראתי הפעם לאהבה מסוג אחר שלי, לבוא ולנסוע איתי לירושלים. רוח קרירה קיבלה את פנינו בחום בהגיענו אל העיר העתיקה והכול כך טעונה הזו. מדהים איך דווקא בה המבנים נראים כל כך שלווים ונינוחים, כאילו לא התכתשו בם מעולם.

unnamed (5)

הגענו אל מגדל לב העיר הממוקם ממש על יד המדרחוב התוסס ברחוב בן יהודה פינת קינג ג'ורג'. לא ידענו בדיוק למה לצפות מ – "הקומה ה21". מלון חדש ואקסקלוסיבי שאמור לספק לנו חוויה שטרם ידענו. עוד במעלית כשהקשנו את הקוד כדי להגיע למעלה, הבנו שאנחנו כנראה קצת יותר בלעדיים פה. "וואו, מה זה הדבר הזה?" זו המחשבה הראשונה שעולה כשנפתחת המעלית בקומה ה21. עוד לפני שהספקנו להתפעל מהעיצוב המסקרן והתאורה החושנית במסדרון שמענו קול קרוב מברך אותנו "ברוכים הבאים." מישהו שמע שהגענו לפני שהספקנו להניד עפעף. כמה צעדים והגענו למשרדו של אייל, מנהל המלון שקיבל את פנינו בכזו חינניות. הרגשנו שהגענו למקום עוטף ונעים ובכלל לא לעוד חופשה רגילה בבית מלון. "אל תרגישו מיוחדים" אמר אייל. "זה היחס שכולם מקבלים כאן"

הקומה ה21 מכילה 16 סוויטות מפוארות ומאובזרות בכל טוב. האדריכל ומעצב הפנים צביקה חורש, השקיע ממיטב כישרונו ויצר חללים שונים מאוד אחד מהשני. מה שמדליק זה, שהם בכל זאת משדרים בדיוק באותם תדרים. לא צריך להיות מבקר אומנות, בכדי להתרשם עד מאוד מהטעם המשובח בבחירת האובייקטים המדויקים בכל סוויטה. התחושה היא שניסו לרקום אווירה צעירה, אומנותית מאוד, תוססת ויחד עם זאת לא ויתרו לרגע על האלמנט היוקרתי שמשתקף בכל סוויטה בצורה שונה וייחודית.

לאחר שהתרשמנו מהסוויטות השונות ומהמסדרון המעוצב עם הציורים הזוהרים ופסלי הפלמינגו המבריקים, החשנו פעמינו לכיוון הסוויטה הנשיאותית שחיכתה לנו. 90 מטר שנפרשו לפנינו בשתי קומות מרהיבות. כבר ברגע הראשון מבחינים שהן מנוצלות בחוכמה. נהוג להתחיל מלתאר את הבפנים, אך בעיני גולת הכותרת נמצאת דווקא בחוץ. מעבר לחלונות האטומים לרעש, נגלה אחד הנופים הקסומים והמרתקים ביותר שאפשר לבקש. כמה פעמים לקחתם חדר עם נוף לים רק כי זה מרגיע ויפה? בקומה ה21 מציעים לכם ראות חדשה לגמרי ויחד עם זאת הכי עתיקה וקסומה שיכולה להיות. מבעד לחלונות ראינו את הר הבית, גשר המיתרים, מגדל דוד, כנסת ישראל ומרחוק אפילו מבצר הרודיון והר הזיתים. כשהשמש שקעה וחשכת הלילה התגברה, אמנם לא ראינו את כל האתרים הללו, אך ירושלים המוארת בלילה, מכשפת את האווירה בסוויטה ומלטשת את הרומנטיקה שבה.

unnamed (4)

כמו בכל סוויטה גם לנו חיכה טלסקופ משוכלל, בעזרתו יכולנו להשקיף אל המרחקים ולדמיין שאנחנו בסצנה מ "סיפור אהבה בלתי נשכח", רק שהיא בכלל נשואה ואני בכלל גיי. מה שזורק אותי דווקא לקומה העליונה, כפי שכבר הבנתם – אין אצלי סדר. אז טיפסנו על המדרגות הלבנות, כשבדרך ליוו אותנו ציורים מעוררי השראה. חדר האמבטיה היה אחד מחדרי האמבטיה הזוגיים והיפים ביותר שיצא לי לראות. ג'קוזי רחב ידיים שרק חיכה שנשתכשך בו (כל אחד לחוד) ולצידו חיכו 4 בקבוקים גדולים ומעוצבים של : קצף אמבט, קרם גוף, שמפו וקונדישנר. בשונה מבתי מלון אחרים שמספקים בקבוקונים קטנים שהם ממלאים מתוך מיכלים מסחריים, בקומה ה21 השקיעו באיכות התכשירים. כל האורחים מקבלים בקבוקים גדולים בניחוחות מלטפים שיכולים להספיק גם לחודש.

בדרך אל חדר השינה עברנו דרך חדר ילדים עם ספה נפתחת וארון. עשה לי חשק להיכנס להריון. כעבור כמה רגעים, החשק עבר ונחשף לפנינו חדר שינה מופתי שהיה מסודר בדיוק כפי שבמלון רוצים שתרגישו, כמו לקיסרים. שמונה כריות מסודרות לפי גדלים וצבעים ומרקמים ומה לא. חלוקי אמבט שעושים חשק גם הם נחו על המיטה הרחבה. אחר כך בלילה, גילינו גם כמה היא משדרגת את חווית השינה בנוחותה. במלון החכימו לבנות חלונות שקופים גם בחדר השינה, כך שניתן היה לראות חלק מהנוף למטה, גם מלמעלה.

כשירדנו שוב למטה חיכה לנו מטבח מאובזר עם מכונת אספרסו וקפסולות, שוקולדים מפתים וכל הציוד שרק אפשר היה לבקש. אנחנו אמנם לא הזדקקנו, אך משפחות יכולות להעביר שבועות שלמים ויהיה להם כמעט כל מה שיש בבית אמיתי. זו אחת התחושות החזקות בקומה ה21. למרות שהכול מאוד מדוקדק, הרגשנו שנכנסנו לסוג של בית ולא לעוד מלון. שולחן האוכל דמה לשולחן אבירים, סביבו הונחו כיסאות מעוטרים. הוא היה מאוד מרשים אבל אם קודם דיברתי על בית, אז השולחן ממצב את האזור היחיד בסוויטה בו מרגישים קצת "מוזיאון" מדי ופחות בית.

unnamed (3)

 

ציון לשבח ניתן גם לסלון עם הכריות המצוירות והספה הנוחה. כמו בכל הסוויטה גם בסלון גופי התאורה ייחודים ומשרים אווירה חמימה ומלכותית בו זמנית. גם הטלוויזיה גדולה ומפנקת. השירות בקומה ה21 לבבי ואישי מהרגע הראשון אל תוך הלילה. התוודענו לכך כשהיינו זקוקים לעזרה עם רשת האינטרנט. הבעיה אמנם לא נפתרה ב100% והסתפקנו ברשת האישית שלנו, אבל הדאגה והתמיכה היו הרבה יותר משמעותיים לנו מאשר איזו בעיה זמנית. תשומת לב קטנה נוספת לשירותים שמציעה הטלוויזיה הייתה משדרגת את שהותנו. אם בחרתם לספק שירותי כבלים, אל תמנעו מאיתנו להיכנס לVOD או להתחיל לראות את הסרט מההתחלה. השקעתם את הלב וכל כך הרבה מחשבה ודמיון, שעוד כמה שקלים, לא ינפצו את חשבון הבנק.

המלון מספק גם שירותים ייחודים נוספים בתשלום כמו: שף מקצועי לארוחה פרטית, איסוף משדה התעופה בלימוזינה, סיורים קולינריים בירושלים ועוד שירותים שמוכיחים שהמלון רוצה שתהיו בלעדיים בירושלים, לא עוד אורחים. הקומה ה21 מתאימה לזוגות, משפחות, אנשי עסקים ולסתם אנשים שמאסו בנוף התל אביבי המקובע ורוצים לנשום קצת אוויר הרים ולהתפנק בסוויטה שמייצרת חוויה תיירותית – תרבותית חדשה.

 

מניות
מאמר קודםתמיד יחד
המאמר הבאמסיבת פיג'מות
קראתם עד הסוף ונותרה בכם סקרנות? נשאר לכם חיוך? אולי בפעם הבאה אכתוב עליכם. עד אז, אני מזמין אתכם להמשיך לקרוא אותי. אולי תפגשו את עצמיכן בין המילים.

3 הערות

להשאיר תגובה