התייבשתם? הרווחתם.

חברת  Claim It פתחה את סניפה הראשון מחוץ לאיחוד האירופאי בישראל, Claim It המאפשרת לנוסעים שטסו מאירופה לכל יעד בעולם ועם כל חברת תעופה או לנוסעים שטסו לאירופה באמצעות חברת תעופה אירופאית ושטיסתם התעכבה/ התבטלה לקבל פיצוי רטרואקטיבי בגובה של עד 600 אירו. הפיצוי אפשרי תודות לרגולציה באיחוד האירופי המחייבת את חברות התעופה לפצות את הנוסעים בסכומים קבועים עפ"י המרחק שטסו  – החל מ- 250 אירו פיצוי לטיסות הקצרות מ-1500 ק"מ ועד 600 אירו פיצוי (כ-2600 ₪) לטיסות שאורכן מעל 3500 ק"מ.

פרק הזמן שניתן לבקש את הפיצוי הוא בין שנתיים (בישראל לדוגמה) לשש שנים במדינות כמו בבריטניה וספרד. עפ"י הערכות החברה הסכום הניתן כרגע לדרישה ע"י הישראלים נאמד בכ-300 מיליון ₪.

חברת  Claim It מתמחה באיסוף פיצויים מחברות התעופה וזאת על בסיס  no cure no pay   לאמור אם אין תוצאה אין תשלום  החברה פועלת באירופה כבר למעלה משנתיים, וכבר הצליחה להשיג עבור לקוחותיה באירופה מיליוני יורו כפיצוי ועוד מיליונים רבים נמצאים בהליכי תביעה מול חברות התעופה.

את הבקשה מגישים באמצעות אתר החברה – שם יש למלא פרטים בסיסיים כגון שם חברת התעופה, תאריך ומספר טיסה וכו'. במידה ואכן יימצא שהנוסע חווה עיכוב בטיסה של מעל לשלוש שעות תיפתח תביעה כנגד חברת התעופה והחברה תנהל את כל ההליכים עד לקבלת הפיצוי, זאת ללא כל תמורה מצד המבקש.

במידה ויתקבל פיצוי הוא יועבר ללקוח בניכוי של 25% עמלה. כאמור, מבקש הפיצוי אינו צריך לנקוט בשום פעולה מעבר למילוי הפרטים באתר ואינו נדרש לשלם כלל עבור השירות.

החל משנת 2013 יש גידול חד במספר הישראלים הטסים לאירופה וזאת בשל הסכם "שמיים פתוחים" שנחתם באותה שנה עם האיחוד האירופי עפ"י נתונים מ-2015 ישנן מעל-700 טיסות שבועיות מישראל לאירופה  – עובדה המקנה פוטנציאל עסקי רב לפעילותה של Claim It  בישראל.

ראלף פיס – מנכ"ל החברה – "אנו גאים ומתרגשים להשיק את פעילות החברה כאן בישראל עם אתר בעברית, המושק היום, ושמאפשר גישה נוחה וקלה לישראלים. אנו מקווים להמשיך בהצלחה את מה שהתחלנו באירופה – השגת פיצוי הולם ללקוחותינו שנאלצו לחוות עיכובים או ביטולים של טיסות בדרכם ליעדם. הישראלים הנם צרכנים נבונים שמודעים לזכויותיהם. אין לי ספק שהקהל בישראל ידע לנצל את הזכויות המגיעות לו ולבקש את אשר מגיע לו".

www.claimit.co.il

תגובות

להשאיר תגובה