רגע אחרי שהגיע לישראל, סבל מהחום והלחות ונהנה מגלי הערצה של טינאג'ריות שחלמו על סלפי עם הכוכב השבדי, מונס זלמרלב, זוכה אירוויון 2015 חגג את תל אביב. כל הפרטים 

זו הייתה חגיגה שלמה של 40 שעות שהסתכמה אמש במופע של הכוכב השבדי בבית השגריר השבדי בחסות איקאה, חברת הרהיטים שהחליטה לחגוג את הקטלוג החדש עם הופעה היישר מהבירה הנורדית בהפקה מקצועית מאוד.

מונס זלמרלב, שהגיע לארץ ערב קודם בעיקר דיבר על החום הישראלי, לא מהקהל, אלא יותר מהשמש היוקדת שקיבלה את פניו וגרמה לו להזיע כמו שהוא לא הזיע מימיו.

על הבמה המאולתרת הוא שר 4 שירים כולל שניים מהאלבום החדש שלו שיצא בימים אלה, שיר נוסף מהקדם השדבי שבו הוא לקח חלק בעבר ואת השיר שאיתו זכה באירווזיון כולל מחווה קטנה לשיר הישראלי שאותו הוא שר בהתחלה.

בסיום ההופעה ברח זלמרלב לחדר ההלבשה שם הוא בעיקר היה עסוק בלפשוט את החולצה המיוזעת ולנוח, בו בזמן שהמלווים שלו הסתובבו ליד האורחים וסיפרו כמה הם נהנו בים בזמן שהוא בילה עם המעריצים.

בסיום הערב, הם הלכו לאכול בפונדק דה לוקס בשוק הפשפשים ולקראת 1 בלילה הגיעו למועדון "בוטלג" במרכז תל אביב שהומלץ להם על ידי רותם סלופסקי ונועה פרייס, אורחות בבית השגריר שפתחו בשיחה עם הכוכב ומליוו והמליצו להם על המקום שם פתחו להם שולחן כמובן, כולל כניסה מהירה וחשבון ששולם במלואו, ובסיום הבילוי, הם ארזו את עצמם ולקראת השעה 02.00 הם הגיעו לשדה תעופה כדי להמשיך לשבדיה. לדברי הנגנים שלו במהלך ספטמבר הם עתידים לצאת לסיבוב הופעות שיכלול לא פחות מ-15 מדינות על מנת לקדם את האלבום של מאנס. שיהיה בהצלחה.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה