נניח שהייתם רואים את ניקול ראידמן ומישל הבת שלה בפרסומת למשהו, האם זה היה גורם לכם לקנות את המוצר או להתייחס אליו בטראשיות הראויה לדמויות? 

בשבועות האחרונים מנהלת ניקול ראידמן משא ומתן עם חברת כבלים אחת, כשעל הפרק השתתפות בקמפיין חוצות יחד עם הבת שלה, מישל שאמורה להיות הפנים של המותג לפחות לתקופה הקרובה, ראידמן הרי לא עושה את זה בשביל הכסף, או לפחות זה מה שהיא תגיד בראיונות הבאים בשלל אתרי רכילות, אז למה בעצם היא צריכה לחשוף את הבת שלה שסובלת גם ככה מאובר חשיפה בעמוד האינסטגרם שהוקם עבורה על ידי האמא שחובבת פרסום והמוניות, התשובה בעיקר לא ברורה.

ראידמן עצמה צודקת, היא לא גנבה מאף אחד ולא חייבת שום דבר לאף אחד, פרט לבת שלה שכנראה בשלב מסויים תעמוד על שלה ותדרוש שמספיק ודי ושהיא אולי פחות אוהבת את הצילומים החיטיטים בחיים האישיים והצעקנות שלא מתבקשת ועד אז, תששיכו ללייק לה. אחרי הכל מה יותר מהמם מעוד פיסה של תשומת לב בדמות חיבוק וירטואלי אוהב?

תגובות

להשאיר תגובה