מה עשה ניר ברקת בהוסטל ירושלמי, באיזה תפקיד זכתה אסתר דיאמנט,מי אירח את שירי מיימון ושמעון בוסקילה, רכילות עסקית

תקווה חדשה לעסקים בירושלים. במסעדת קפית בגן הבוטני בירושלים הרימו כוסית לרגל בחירת הנהלה חדשה ללשכת המסחר בירושלים. נוכחו הנשיא הנבחר דרור אטרי, המנכ"ל החדש דודי צמח, אסתר דיאמנט-חיימוביץ, בעלת פורטל ביזטק, שנבחרה ליו"ר ועדת מדיה ותקשורת, ורואה החשבון של הלשכה החדשה ראובן יעקב. בפגישה הוצגה לנוכחים תוכנית עבודה רחבת יריעה, שהוכנה למען הקהילה העסקית בירושלים, הסובלת כרגע מירידה חמורה בפעילות העסקית, בשל המצב הבטחוני המורכב הקיים בעיר. בעיר ירושלים וסביבותיה קיימים עשרות אלפי עסקים המשוועים לעזרה מהשלטונות, להקל על מצבם הקשה, והם תולים רבות בהנהלה החדשה שנבחרה.

מלון נוף גנוסר שעל שפת הכנרת, נבחר זו השנה השניה לארח את כנס לימוד FSU 2015 לציבור לציבור רחב של יהודים דוברי רוסית. במהלך יום דיונים מרתק בהנחיית איש התקשורת, יואב קרקובסקי, בהשתתפות יצחק בוז'י הרצוג יו"ר האופוזיציה, שר התחבורה ישראל כץ, ח"כ אביגדור ליברמן ובהשתתפות מתיו ברונפמן יו"ר לימוד FSU ואהרון פרנקל נשיא לימוד FSU ועוד רבים נוספים. יצאו מאולם הכנסים כותרות מעניינות בנושאים אקטואליים שעל סדר היום.

כנס לימוד 2015 נוף גנוסר צ. ליאור לוי (1)

למרות המתיחות בירושלים,  הושק בשבוע שעבר בנוכחות ראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת, הוסטל אורבני מסוגנן ונגיש בשם: דה פוסט THE POST. ניר ברקת, ראש העיר בירך את 4 השותפים של ההוסטל ונתן להם ברכת הדרך, בכדי לממש את הפוטנציאל הגדול הטמון בעיר ושלדבריו עדיין לא מומש. עומר פיקהולץ משותפי המלון מסר כי המלון החדש נבנה מתוך מטרה לתת מענה לכל סוגי התיירים ולכן מציע חדרים משותפים (4, 6, 8 או 12 מיטות)  וכן חדרים פרטיים , חדרים לזוגות או חדרים למשפחות.
עומדים מימין: רמי אוחנה בעלים משותפים, רפי צלוק, ניר ברקת, עומר פיקהולץ, עידו צוק
צילום: נואמי בראון שראייר

השותפים בהוסטל החדש שנפתח הערב בירושלים ברחוב יפו וראש העיר מר ניר ברקת צילום צילוםנואמי בראון שראייר

מי שזכו לראשונה לקבל הצצה מאחורי הקלעים של בית ה"אח הגדול", רגע לפני שהדיירים צועדים להם על השטיח האדום ונכנסים לבית, הם מנכ"ל קבוצת אלמוג, יקי אמסלם ומחלקת השיווק של החברה, שקיבלו סיור מרתק ונפגשו עם מגיש התכנית – ארז טל. החבורה סיירה בקונטרול, חדרי העריכה והשידור ונפגשה עם כל "המושכים בחוטים" שהופכים אולפן טלוויזיה לבית הכי נצפה בישראל. הסיבה לכבוד שקיבל אמסלם היא שקבוצת אלמוג שהוא עומד בראשה, תעניק לראשונה לדייר האחרון שיעזוב את הבית, דירת מגורים בשווי 1.4 מיליון ₪ באחד משני הפרויקטים של החברה במודיעין או בבאר יעקב.

9b540a59-8e4a-4813-bb73-045b4c6679fe

 גיא אדירן, מנכ"ל מלון דן פנורמה אילת אירח את שירי מימון, שמעון בוסקילה ולהקת אתניקס לסופ"ש מוסיקלי מיוחד במלון. אדירן, מנכ"ל המלון קיבל את פניהם של שירי מימון ושמעון בוסקילה עם הגיעם למלון ביום חמישי בערב, ערך להם סיור אישי במלון וליווה אותה לסוויטות המפוארות בהן הם התארחו והתארגנו לקראת ההופעה.

שמעון בוסקילה גיא אדירן ושירי מימון צילום גלעד מזרחי (5)

עו"ד מורן סמון מונתה לתפקיד יו"ר הועדה הארצית לטיפול בתלונות שווא בלשכת עורכי הדין. בתפקידה זה, פועלת סמון לצמצום ומיגור תופעת תלונות השווא במשטרה, באמצעות שינוי חקיקה ומסע הסברה נרחב שמתוכנן בימים אלו. עו"ד מורן סמון הינה בעלת משרד העוסק בדיני משפחה וירושה זה למעלה מ – 10 שנים, ומפתחת שיטת D-mvp, בעלת 5 שלבים, לניהול הליך הגירושין בשיטות חדשניות, עם מינימום נזקים לצדדים.

מורן סמון פרופיל

 

חברת התעופה אמריקן איירלינס הודיעה כי "טל תעופה" מונתה לנציגה הרשמית החדשה שלה בישראל. בנוסף, טל תעופה משמשת כנציגתה של אמריקן איירלינס במספר מדינות ברחבי אירופה. נציגי הנהלת אמריקן איירלינס הגיעו לפתיחת הנציגות החדשה בה נכחו גם גדעון טהלר מנכ"ל טל תעופה, ניסים סגיס המנהל המסחרי של החברה ובכירים נוספים.

 

12360216_1088944951130459_8541923971202530231_n "השר גלעד ארדן הגיע אתמול להצגת "ונוס בפרווה" שהתקיימה בתאטרון הבימה. ההצגה הייתה להיט גדול בברודווי והשחקנית ששיחקה בהצגה זכתה בפרם טוני על משחקה.בישראל אגב, משחקת את התפקיד שחקנית תאטרון הבימה, ליאת אקטע".

צילום:רפי דלויה
צילום:רפי דלויה

אירמה ואבי מיכאלי אירחו ביום ראשון בביתם הפרטי שבסביון ל-' 'sit down dinner – 24 איש ביניהם חברים אישיים ומספר חברי ועד מנהל של אגודת ידידי שיבא. המפגש הינו נדבך נוסף בסדרת המפגשים הביתיים, שיזמה אגודת הידידים בהנהלת המנכ"לית ורד גרינבוים, ומטרתו הרחבת מעגלי הידידים באמצעות חברים אישיים של ידידים.

cfcc42da-cd59-444d-ba72-4141697db4e6

את המסיבה השנתית הכי נוצצת בג'נבה מארגנת מידי שנה רונית רפאל ביחד עם חברת התכשיטים "שופארד"
השנה הגיעה לארוע גם הלקוחה המפורסמת, השחקנית הצרפתיה, ג'ולייט בינוש שהיתה אורחת הכבוד.
ג'ולייט בינוש היממה את האורחים כשנכנסה לנשף לבושה בשמלה שחורה וחושפנית, ענודה בתכשיטים מהקולקציה החדשה של "שופארד".המסיבה השנתית של רונית רפאל בג'נבה היא כאמור בשיתוף חברת התכשיטים היוקרתית "שופארד" ולמסיבה הזו מגיעים כל השמנה והסלתה של העיר. אנשי עסקים, דיפלומטים ולקוחות.
השנה קוד הלבוש היה שחור-לבן וכל האורחים התייצבו בצבעים האלגנטים.
במהלך הערב סיפרה רונית רפאל על הישגי החברה בעולם ובישרה על התרחבות נוספת באירופה וארה"ב לקראת השנה החדשה.

רונית  רפאל וגולייט  בינוש     1

 

המותג השוויצרי PHILIP STEINהנחשב לאחד ממותגי השעונים הבולטים והיוקרתיים בעולם, חובר לשיתוף פעולה עם קבוצת הכדורסל מכבי חיפה. PHILIP STEIN מתמחה בשיפור איכות החיים בעזרת טכנולוגיית התדר הטבעי (NFT), ואף חבר לאחרונה לקבוצת הבייסבול האגדית "הניו יורק יאנקיז" בסדרת שעונים ייחודית, שעוצבה ברוח הקבוצה.

philip sthin_שחקני מכבי חיפה עם שעוני המותג (7)

חברת מרום אפ.ג'י.פי בשיתוף מועדון השגרירים וחברת סקאל לים ערכו אמש אירוע בחנות הדיפלומטים של סקאל לים בנוכחות עשרות  שגרירים ודיפלומטים בין השאר כיבדו בנוכחותם ראש הטכס לשעבר  השגריר יצחק אל דן וכן שגרירי נפאל ,סרילנקה , זמביה ,מולדובה , אתיופיה ועוד רבים אחרים.לראשונה הוצגו בחנות ממתקים עם מינרלים מים המלח: סוכריות ג'לי בין, חטיפי מרציפן עם מילוי פירות וכן מסטיקים בטעמים שונים, בשילוב מחית פרי , ללא צבעי מאכל מלאכותיים ובתוספת ויטמינים. בנוסף הוצג ליין הפרימיום של מלח גורמה מים המלח המיוצר באמצעים טבעיים באיכות מעולה ללא כימיקלים המכילים 21 מינרלים. המלח מגיע בתוספות  ייחודיות כמו קליפת תפוז בניחוח ארומתי עז, זיתי קלמטה, יין בורדו, עגבניות מיובשות ועוד. האירוע נמשך לאורכו של היום ובשיאו הרמת כוסית ונשיאת דברים לקראת השנה האזרחית החדשה.

IMG-20151221-WA0021

 ב-4 בינואר 2016 יתקיים בסינמטק תל אביב אירוע התרמה לפסטיבל הקולנוע הגאה. במרכז האירוע תתקיים הקרנת טרום בכורה לסרט זוכה פרס האריה הקווירי בפסטיבל ונציה והמוביל במרוץ ההימורים לאוסקר, "הנערה הדנית". הנערה הדנית הנו יצירתו המדוברת של הבמאי טום הופר (עלובי החיים, נאום המלך) ובכיכובו של זוכה פרס האוסקר אדי רדמיין (התיאוריה של הכל), המגולל את סיפורה האמיתי של לילי אלבה,  האדם הראשון שעבר ניתוח לשינוי מין. ההקרנה תתקיים באדיבות מפיצי הסרט בארץ, חברת "גלובוסמקס" וסרטי יוניברסל וכאמור בנוכחות הסופר דיויד אברסהוף מחבר רב המכר הנערה הדנית.

dafdb9f8-0a4e-42d8-9c46-49230473316c

יום ראשון שעות הערב המוקדמות באיחור קל של שעה וחצי בגלל פקקים, הגיעו בכירי רשת הצעצועים עידן 2000 מחוזקים בפרזנטור טל מוסרי למתחם מול 7 בשדרות לחגוג 25. לא מדובר ב 25 שנות פעילות אלא בחגיגת פתיחת הסניף ה 25 של הרשת ששם אותה מזמן על המפה וכעת היא אחת מהגדולות בתחום. בזמן שמבזקים מהצפון מטרידים את שלוות הציבור, קול של פיצוץ שנשמע באירוע הקפיץ את החוגגים. חזרה לשגרה מדובר ברעש שהגיע מהרמקול של הדיג'יי לכולם שלום. היו שם: ציון חזן ושי סבג הבעלים של הרשת, בני גרינאפל יועץ בכיר ומנהל פיתוח עסקי, נועה בן אבו סמנכ"לי השיווק, הזכיינים שלומי אלקיים, אייל בן אבו, אלירן סויסה, עידן ונטלי חזן וכמובן הפרזנטור טל מוסרי.

67a7494a-752c-496a-81e3-e285b88695e5

אלון וינטר (44) מונה בימים אלו למנכ"ל רשת מלונות "חוויה" (טבריה, נצרת עילית, אשקלון). וינטר בוגר לימודי ניהול ומלונאות בשלוחת אוניברסיטת בן גוריון, עוסק בענף התיירות\מלונאות.בראשית דרכו עבד בניהול מלון "אורכידאה" אילת, לאחר מכן כיהן כנציג הבעלים ומנהל מלון בחברת "מנו ספנות"  בהמשך שימש 3 שנים מנכ"ל אתר "חמת גדר" ומלון " ספא וילג' ". בשנתיים האחרונות שימש כמנכ"ל מלון אוריכדאה פלאזה תל אביב.

c21eee04-150d-4e73-a9bc-38a1492df085

עדי אגמון, סמנכ"לית השיווק של רשת "ריקושט", החלה בשנים האחרונות, בעקבות עבודתה בתחום המחנאות והספורט, להתאמן בשחייה וריצה בקבוצת NITRO  בניצוחם של ניר בדולח וארז חיון, כאשר במהלך החודשים האחרונים החלה באימונים לקראת אליפות ישראל בטריאתלון שהתקיימה לאחרונה באילת. עדי השתתפה בהרכב "שלשה" ושחתה למרחק של  750 מטר.יחד עם 2 השותפות שלה לתחרות זכתה השלשה של עדי במקום השני בתחרות מקצי השלשות!

d6b531e2-95c3-497f-987b-5c5287b41cac

עובדי מנהלת אזור תל אביב והמרכז של בנק מרכנתיל, הממוקמת במתחם העסקים עזריאלי בחולון, יצאו השבוע ליום פעילות התנדבותית במסגרות הרווחה העירוניות לילדים בחולון.הבנקאים של מרכנתיל בקרו בשלושה אתרים בהם שוהים הילדים: בצהרון "חסדאי" ביקרו  מנהלת האשראי האזורי, גלית לופטנר ביחד עם צוות עובדים. בצהרון זה בו נמצאים ילדים בגילאי 3-6 פגשו העובדים קבוצה של ילדים מלווה בצוות חם ואוהב.  אל מועדונית גאונים הגיע מנהל האזור, תומר פרג עם צוות העובדים אשר פגשו קבוצה של ילדי בית ספר יסודי המגיעים למקום מדי יום בסיום יום הלימודים בביה"ס . גם למעון היום הרב תכליתי בג'סי כהן יצאו הבנקאים של מנהלת האזור ובשיתוף מחלקת הרווחה בעירית חולון וויצ"ו חילקו מתנות ושחקו עם הילדים.בכל מקום בו בקרו עובדי מרכנתיל הם חגגו ושימחו את הילדים בשירה, נגינה וריקודים וכמובן שמסרו לכל ילד שי מתוק מתנת הבנק.

ae0b9579-ba8e-43a6-93d3-3efcdbdf70f3

24 הערות

להשאיר תגובה