מה עשה בוגי יעלון בשבוע הספר, מה קיבלה במתנה טיטי איינהו ואיזה משקפיים בחרה לעצמה מור סילבר. הטריבונה- רכילות עסקית 

אבמסגרת "חודש הספר העברי" בצה"ל יזמה "קרן ליאור" ע"ש ליאור וישינסקי ז"ל, מפגשים של סופרים ישראלים עם חיילי צה"ל. המפגש הראשון התקיים השבוע עם הסופר דויד גרוסמן ומפקדים בכירים של חיל מודיעין וראש אמ"ן אלוף הרצי הלוי. המפגש התקיים בצריף הנשיא השני יצחק בן צבי בירושלים, והנושא היה מורכבות החברה הישראלית.

מס. 1

חברת אלקון המובילה את בריאות העין בעולם יוצאת בקמפיין חדש והומוריסטי לסיסטיין בכיכובה של אשת התקשורת ורדה רזיאל ז'קונט הקמפיין שיעלה ברדיו "קול ישראל" וברדיו האזורי, באמצעות משרד הפרסום פור,  מציג את הפסיכולוגית ואשת התקשורת ורדה רזיאל ג'קונט, כאחת מתוך 30% מהנשים בגילה הסובלות מתופעת עין יבשה "לפידות מדיקל"  המייבאת לישראל את הטיפות לעין יבשה סיסטיין של אלקון, חברת בריאות העין המובילה בעולם, מעלה קמפיין רדיו מקומי למותג  באמצעות משרד הפרסום FOUR. ורדה רזיאל ז'קונט הפסיכולוגית ואשת התקשורת, נבחרה להוביל את קמפיין הרדיו סיסטיין של אלקון, חברת בריאות העין המובילה בעולם, תחת הסיסמא "העין יבשה? סיסטיין בבקשה!". הקמפיין יעלה ברדיו "קול ישראל" וברדיו המקומיאילן לפידות מנכ"ל לפידות מדיקל, יבואנית עדשות המגע של "אלקון" בישראל, מוסר:  "30% מהנשים בגיל המעבר ומעלה סובלות מיובש בעיניים.חלקן הגדול סובלות ולא מודעות לסיבה. אני בטוח שהבחירה בקמפיין הומורסטי לסיסטיין עם ורדה רזיאל ז'קונט תסייע לנו להגביר את המודעות לבעיה ולפתרון."

unnamed

אור גינסברג זוכה "משחקי השף" נפגש עם יונתן גרשון הבעלים של חברת "נפטון" מוצרי מזון ובנו עידן, בביתן שלהם בתערוכת "קולינארי" שנערכה השבוע. אור פגש גם את סרנדה דילבסקי מ"מאסטר שף" שהכינה עבור חברת "נפטון" מטעמים ותבשילים הודיים, שהפכו לטרנד קולינארי. אור החמיא לסרנדה, והשניים החליפו מתכונים.

מס. 2

השבוע נחנך הבוסתן העירוני הציבורי הראשון בישראל בפארק "גני יהושע". עיריית תל-אביב-יפו והנהלת הפארק נרתמו ליוזמה של העיתונאית ותושבת העיר, נחמה דואק. בין הפירות שניתן יהיה לקטוף בבוסתן בעתיד: תות עץ, שסק, אבוקדו, מנגו, פיג'ויה, אפרסמון, פסיפלורה, קלמנטינה ועוד. הכניסה לבוסתן חופשית (מול רחוב בני דן 8).

מס. 3

בבית החולים השיקומי "רעות" בתל אביב, נחנך השבוע בטקס חגיגי אגף מרפאות חוץ ואשפוז יום שיקומי במעמד שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, ובהשתתפות התורמים ד"ר מרים ושלדון אדלסון. עלות פרויקט בניית האגף 2 מיליון ₪, מתוכם תרמה משפחת אדלסון 1.25 מיליון ₪, והיתר מכספי עיזבונם של בני הזוג המנוחים אנה וארנולד שפיגלר. בטקס הסירו בני הזוג אדלסון יחד עם מנהל המרכז הרפואי ד"ר דב אלבוקרק, את הלוט משלט ההוקרה על תרומתם. השר ליצמן שיבח את העשייה שלנו והדגיש שבית החולים רעות הינו אחד הטובים ביותר והבטיח להמשיך לטפל בנושא הרחבת שירותי השיקום והוספת מיטות. מר שלדון אדלסון הוסיף: "זהו כבוד גדול עבורנו לתרום לרווחת המטופלים ב"רעות" ויש בכוונתנו להמשיך ולסייע בעתיד". בניית האגף כוללת הרחבה של מחלקת אשפוז יום שיקומי שהינה כבר היום הגדולה ביותר בישראל.

מס. 4

בסיומו של חודש מאתגר במיוחד, בו נמכרו 15 דירות בפרויקט משכנות אמנים בקריית מוצקין, ושנייה לפני שחברת הבנייה "שתית", בראשות המנכ"ל והבעלים שלום שיטרית, מתחילה בפרויקט היוקרתי של בניית מלון ביערות הכרמל, נפגשו כ-60 מעובדיה לסופ"ש של תענוגות באי היווני רודוס. שיטרית, מלווה ברעייתו אורנית, שהיא בעלת מלון "וילה כרמל", ארגנו לעובדים חופשה מפנקת במיוחד, אותה הם לא ישכחו עוד זמן רב.

מס. 5

באירוע חגיגי שנערך השבוע לרגל השקת סדרות טיפוח חדשות של המותגים לוריאל פריז וגרנייה המגנות מנזקי השמש, כמו גם דאודורנט הפועל עד 72 שעות של גרנייה, התקבצה הנהלת לוריאל ישראל עם כ-100 מוזמנים, במסעדה החדשה של השף ניר צוק  "מאפו" בתל-אביב. מי שגנב את ההצגה היה אלעד זוהר, החזאי בערוץ 2, שהרצה לאורחים על מזג האוויר, והקשר לנזקי השיער והעור. אלעד זוהר עדכן, שאכן צפויים עומסי חום כבדים מהרגיל בעיקר בחודשי יולי אוגוסט, ובעיקר תורגש רמת לחות גבוהה ועומסי חום כבדים במישור החוף. לא קל יהיה לנו בקיץ השנה.

מס. 6

בכירי רשת אירוקה חגגו השבוע את פתיחת חנות הקונספט בקניון רמת אביב, שתקרא: "קפסולת אירוקה", בה השקיעו 1.5 מיליון ₪. את האורחים קיבלו אבי כהן, מנכ"ל קבוצת אירוקה ולי אפיק סמנכ"ל קמעונאות, שניצלו את המעמד וחשפו את קולקציית המותג החדש של המעצב תומאס מאייר, אשר ישווק בלעדית בחנות זו. כמו כן נחשפו במייצג אופנתי הקולקציות החדשות של המותגים שיוצגו בחנות בקיץ 2016, ביניהם: גוצ'י, פרדה,  מייקל קורס, דולצ'ה גבנה, ווסצ'ה, טורי ברץ, ארמני, נינה ריצ'י, מרק ג'ייקובס, ג'ימי צ'ו, סלין ועוד. אבי כהן, מנכ"ל קבוצת אירוקה פתח את האירוע ואמר: "אנו נציג בחנות החדשה את הדבר הבא בתחום משקפי השמש, בדומה לחנויות בוטיק הקיימות בפריז, לונדון, מילאנו ובירות אופנה נוספות".  הגיעו לחנוך את חנות הקונספט הפשניסטה ואושיית האינסטגרם מור סילבר שפרגנה למוזמנים בסטיילינג אישי בחנות וסיפרה כי החל מהיום תעניק ביחד עם הסטייליסטים: ליאת אשורי, גדי אלימלך ודורין אטיאס, ייעוץ סטיילינג אישי ללקוחות אירוקה, וזאת דרך אפליקציית הסטייליסטים take a look.

מס. 7

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו אירחו בשבוע שעבר במעון ראש הממשלה בירושלים, את נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, שהוכתרה השבוע אלופת אירופה. הנבחרת זכתה השבוע בפעם הראשונה במדליית זהב, ותתחרה באולימפיאדה בריו בחודש הבא. ראש הממשלה בירך את המתעמלות ואמר להן: "הבאתן גאווה גדולה וכבוד למדינה. תמשיכו להצליח. אנחנו מאוד גאים בכן ואוהבים אתכן, ואתן צריכות להיות גאות במה שעשיתן".

מס. 8

ברכות למתעמל האולימפי אלכס שטילוב שזכה השבוע במדליית זהב, בגביע העולם בפורטוגל בתרגיל הקרקע. היתה זו התחרות האחרונה לפני המשחקים האולימפיים בריו, ואלכס הוכיח שהוא בהחלט בכושר טוב. בצילום אלכס על הפודיום, עם עמיתים הסיניים.

מס. 9

קרן אייסף, הקרן הבינלאומית לחינוך, מיסודם של אדמונד ספרא ז"ל, רעייתו לילי ונינה ווינר, ציינה בסוף השבוע 39 שנים להקמתה באירוע חגיגי במוזיאון תל אביב, בהשתתפות מאות אורחים, ביניהם בוגרים רבים של הקרן המפתחת מנהיגות אקדמית, ומעניקה מלגות לסטודנטים לצד פעילות חברתית וחינוכית ברחבי ישראל. לאירוע השנתי שכלל גם מופע חגיגי של אהוד בנאי, הגיעו במיוחד מניו-יורק האמן קרלוס בן נעים יו"ר הקרן הבינלאומית, ונינה ויינר נשיאת הקרן וממייסדיה. במהלך האירוע הכריז בן-נעים על תרומה גדולה לזכרו של המשפטן והבנקאי וולטר ויינר, בעלה של נשיאת הקרן ואחד ממייסדיה הראשונים של הקרן, אשר במשך שני עשורים ניהל את בנק ספרא, ונפטר לפני כחודש בביתו בניו יורק. את המלגה תרם בוגר הקרן, עורך הדין ישי בית-און. בין המשתתפים הרבים היו גם חברי הכנסת יוסי יונה ומירב בן ארי, פרופ' אמנון רובינשטיין, ח"כ לשעבר רפי אלול, מנכ"ל קרן אייסף תומר סמרקנדי ויו"ר קרן אייסף בישראל פרופסור אלי אברהם, שהעניק למשורר ארז ביטון את "אות אייסף" לתרומה מיוחדת לצמצום פערים חברתיים, וסיוע לאוכלוסיות מוחלשות בישראל.

מס. 10

איש העסקים והיהלומן, ישראל אור, בן זוגה בשנה האחרונה של מלכת היופי במיל' טיטי, הפתיע אותה עם מסיבת יום הולדת חגיגית במיוחד, בצהרי יום שישי  האחרון, לרגל יום הולדתה ה 25. האירוע שנערך ל-150 מוזמנים, סביב הברכה בקומה ה- 28, בפנטהאוז של ישראל אור המשתרע על 3 קומות, החל בשעות הצהריים המוקדמות וכלל בין היתר בר משקאות חופשי, סושי, מגשי פירות  ועוד. כמו כן נערכו הופעות של הזמרים סבלימינל ועומר אדם, מה שהשאיר את כולם ברחבת הריקודים עד שעות הערב המאוחרות. למרות שכולם ציפו שישראל ישלוף לטיטי טבעת, הוא הצליח להפתיע אותה בשנית עם שקית של חנות תכשיטי היוקרה אימפרס, משם שלף שעון של המותג "הובלו" בצבע לבן, משובץ ב- 126 יהלומים במשקל כולל של 0.87 קראט בשווי של 50,000 ₪. טיטי ענדה את השעון וסיפרה לחוגגים כי בחודש שעבר ראתה את השעון  בחלון הראווה, נדלקה עליו וחלמה לרכוש אותו. בן זוגה הגשים לה את החלום.

מס. 11

בפאנל פיננסי שעסק ב"עתיד הרגולציה לאן בישראל" של ועידת פיננס "מגנט" השבוע בסטוקה תל אביב, לקחו חלק בדיון בכירי האישים המובילים כיום בשוק ההון בתחומי הטכנולוגיה, התקשורת, המשפט ואופציות בינאריות. מבין המשתתפים, השתתפו יועץ התקשורת דודי מליץ, עו"ד ד"ר צבי גבאי, הממונה לשעבר על האכיפה ברשות לניירות ערך, וכיום שותף במשרד עורכי הדין ברנע ושות', צח דרוקר יו"ר איגוד זירות המסחר בישראל, וקובי גור מנכ"ל חברת  Leverate, המספקת פתרונות טכנולוגים בתחום הברוקראז'.

מס. 12

משה בוגי יעלון שר הבטחון לשעבר, שהגיע לשבוע הספר העברי בכיכר רבין, לחתום על ספרו "דרך ארוכה קצרה", פגש את רות דיין, בת 99, ועדיין חיונית ופעלתנית, שהגיעה לחתום בדוכן ליד, על ספרה "מכתבי אהבה".

מס. 13

50 הערות

להשאיר תגובה