באיזה תחרות שופטת בטי רוקאווי, מה עשה אסי עזר בחנות ג'אד'טים, מה עשו איציק כרסנטי ושי חי יחד ומה השיקו בורדינון. הטריבונה- רכילות עסקית 

השבוע, הושקה קולקציית אביב קיץ 2016 של חברת ורדינון. פרזנטציית החלומות בהפקתו של נדב אליהו ב"חצר גולדמן", התקיימה בחלל המסעדה, שהפך לחדר שינה גדול.. פרופסור יורם יובל מנחה "שיחת נפש", הרצה על חלומות, ואיך הם מתקשרים למצעים, כשהקולקציה החדשה והמפנקת הוצגה לראווה. נכחו: אוסנת רוזנברג המנכ"לית, שלמה זוהר יושב ראש קבוצת נעמן, רז שוורץ ממלא מקום מנכ"ל קבוצת נעמן, ושרון הרמתי מנהלת השיווק של ורדינון .בצילום: פרופסור יורם יובל עם אוסנת רוזנברג מנכ"לית ורדינון

מס. 1 - ורדינון (1)

מאות משתתפים בתוכם קמעונאים, משווקים ובכירי המשק התכנסו בתחילת השבוע במוזיאון ת"א לאומנות להכרזה על עשרות המוצרים החדשניים של השנה אותם בחר הקהל בישראל בטקס זוכי מוצר השנה לשנת 2016. בשנה זו נשבר שיא עולמי (מתוך 36 מדינות בהן פועלת התחרות) במספר ההגשות לתחרות הישראלית- עם מאות מוצרים שונים שהוגשו לשיפוט. אל הטקס השנתי של ערן יסעור ואתי עמיעד המארגנים, הגיעו בכירים רבים בתוכם אייל רביד (ויקטורי), ניצן לביא (סופר-פארם), רמי לוי, אבינעם ספיר (טבע ישראל), מוני ליימן (ליימן שליסל), שלום זיידלר (ויסוצקי),זאב קלימי (אלקטרה), אלי שגיב (לוריאל פריז), ראובן שליסל, רוני ויינשטיין (תה ויסוצקי), נורית הראל (ד"ר פישר), ארן אלסנר (טרה), ענת לוין (שילב), רונן שטיין (מנהל החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים ולשעבר מנכ"ל ישראכרט), תומר כהן (מנכ"ל קבוצת מאיר),  טלי אורן (מנכ"ל ניאופרם), ירון אנג'ל (מאפיית אנג'ל) , יובל דגים (מנכ"ל חוגלה קימברלי), דב קוטלר, ד"ר רון תומר (מנכ"ל אוניפארם וראש מטה כחול לבן בהתאחדות התעשיינים), עמר מסלאמני (מנכ"ל מסלמאני גרופ), חגית קמין (מנכ"לית רדיו 99fm) ועוד מאות משתתפים מתחום הצרכנות, השיווק והקמעונאות בישראל.

בצילום: ערן יסעור, ענת לוין מ"שילב" ורמי לוי

מס. 2 - רמי לוי

פרסומאית, שחקנית, מלכת יופי לשעבר ויזמית סדרתית, נפגשו על במה אחת לספר על מקורות ההשראה שלהן לנשים. זה קרה בשבוע שעבר ונוכחו בו כ – 100 יזמיות היי-טק כשעל הבמה השחקנית נלי תגר, חנה רדו סגן יו"ר קבוצת מקאן, מיכל ארזי נשיאת קלטורה ואילנה שושן, יזמת ופעילת להעצמת נשים ומלכת היופי לשעבר, שסיפרו איך הגשימו את התובנות שלהן, וכיצד לממש את החלום האישי. הערב נערך במתחם קסטיאל As-is בתל אביב על ידי ארגון "יזמיות", שהוקם על ידי יזמית ההיי-טק, הילה אוביל-ברנר שהנחתה את האירוע. כל הפעילות מתקיימת בהתנדבות, ולטובת האירוע נרתמו אלון קסטיאל, שאירח את האירוע במתחם העסק המשפחתי, קסטיאל As-is בתל אביב, מאפיית אבולעפיה שפינקה עם מאפים ו -Sky sushi  עם מבחר סושי עם יקב בראון ניצח על הגשת היין.

בצילום: השחקנית נלי תגר מובילת ארגון יזמיות, הילה אוביל-ברנר יזמת ההיי-טק, אפרת יודוביץ', סגן יו"ר קבוצת מקאן חנה רדו ואילנה שושן, יזמת ופעילה למען העצמת נשים ומלכת היופי לשעבר.

מס. 3 - ארוע ברסטיאל

בשבוע שעבר נערכה הפרימיירה החגיגית לשיתוף הפעולה של התיאטרון הלאומי הבימה ותיאטרון הקאמרי "אישה בורחת מבשורה" בעיבוד מיוחד לספרו עטור השבחים של דויד גרוסמן. את המחזה ביים חנן שניר ובו מככבים דרור קרן, אפרת בן צור, אמנון וולף ואחרים. הגיעו: דויד גרוסמן, רפי גינת, יגאל ודן שילון, שרי רז, משה דץ, אילנה דיין, ניסים משעל ורעייתו איימי, בן כספית, גילה אלמגור יעקב אגמון ועוד.

מס. 4 - הבימה פרמיירה של גרסמן

קניון עופר לב חדרה מקבוצת קניוני עופר, הקדיש גם הוא  את "יום המעשים הטובים" לפעילות למען הקהילה. במסגרת זו עובדי הנהלת הקניון שיפצו ושידרגו, החל משעות הבוקר, את המתנ"ס הקהילתי בשכונת גני אלון בעיר חדרה.  מנכ"ל הקניון בן דבש: "אנו מרגישים מחויבים למען הקהילה, בדגש על סיוע לשכבות חלשות באוכלוסייה ומעודדים יוזמות לפרויקטים חברתיים וקהילתיים בעיר חדרה". שיפוץ המתנ"ס כלל צביעה, ניקיון, הצבת ריהוט חדש, מתקני משחקים, ועוד. כמו כן, הוצבה ספרייה חדשה עמוסה בספרים ובצעצועים לשימושם של הילדים.

מס. 5 - בן דבש - מנכל קניוני עופר.

בעלי רשת גרג קפה, יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, הטיסו לעיר אילת את כל זכייני, עובדי וספקי הרשת, למלון אגמים, שנסגר ל – 3 ימים עמוסים, לרגל סיכום שנת 2015 והצגת תוכניות הרשת לשנת 2016, לצד סדנאות, הרצאות וימי עיון בנושא קפה וקולינריה. גולת הכותרת היה הזמר עומר אדם שעלה להופיע בערב הראשון ולאחר מכן נערכה מסיבה עד השעות הקטנות של הלילה עם די ג'יי מתחלפים, מהמובילים בארץ. עוד נהנו האורחים במסיבות בריכה, ארוחות עשירות וחגיגיות כיד המלך, סטנד אפ של הקומיקאי שחר חסון, שהתבדח על עבודת המלצרים ועל חוויותיו בבתי קפה בארץ ובחו"ל, הרצאה של עינב גלילי, הרצאה של ניב אברהמי ועוד. בחדרים המתינו לאורחים סלסלת ענק הכוללת  מגוון סוגי קפה, שוקולדים, חטיפים, יינות, כובעים, כפכפי אצבע  ועוד.

בצילום: בעלי רשת גרג קפה: יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, עם עינב גלילי.

מס. 6 - קפה גרג

גדי הורן (46), מונה לסמנכ"ל הכספים של רשת מלונות , שבבעלות הכשרת הישוב. בתפקידו הקודם כיהן כמנהל הכספים הראשי של קבוצת מאפיות , ולפני כן כמנהל מחלקת ההכנסות של פרטנר תקשורת. הורן יחליף בתפקידו את איתן גז. גדי הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל , ובעל תואר שני בכלכלת עסקים מאוניברסיטת בר אילן, והינו רו"ח מוסמך מטעם מועצת רואי החשבון.

מס. 7 - גדי הורן סמנכל כספים רשת מלונות רימונים.

כאשר קשה לרכוש דירה בישראל, מה הפלא שרבים רוצים לרכוש דירה מעבר לים כהשקעה שפויה. כמה מאות אנשים התייצבו בשישי האחרון באודיטוריום מופ"ת באזורי חן, להשתתף בכנס המשקיעים הרבעוני של קבוצת נדל"ן ארה"ב "ריאל לייף גרופ", הפועלת בישראל ובארה"ב. הם שמעו הרצאה מאלפת של הבעלים ירון קנדלקר, בן 26 בלבד, אך כבר מגלגל מיליונים בהשקעות בנדל"ן מניב בארה"ב. קנדלקר לימד את הנוכחים איך להשקיע נכון בנדל"ן, כיצד להפחית את הסיכונים באופן משמעותי בהשקעה בנדל"ן, ואיך משקיעים בנדל"ן ללא הון עצמי. טיפים יקרים מפז. אורח הכבוד שהגיע במיוחד לכנס מארה"ב, היישר מקליבלנד אוהיו, הוא רוב גילספי השותף האמריקאי של "ריאל לייף גרופ", אשר העביר לנוכחים הרצאה חשובה על טעויות שעושים משקיעים ישראלים בארה"ב, וכיצד ניתן למנוע אותם. באותו  מעמד השיק קנדלקר את הספר הראשון שלו הנקרא: "לכבוש את הפחד ולהרויח מנדל"ן".

בצילום מימין לשמאל: עדי קנר, רוב גילספי, ירון קנדלקר וערן קנדלקר, בעלי החברה עם האורח מארה"ב

מס. 8 - כנס נדלן - בלה

עולם הגדול מזה 20 שנה מתקיימת תחרות טרנס העולמית, אבל זו השנה הראשונה בה גם ישראל תהיה מיוצגת בטקס שיתקיים בברצלונה. הארוע בו תיבחר המועמדת הישראלית יתקיים ב-28.5 במועדון התיאטרון בשדרות ירושלים ביפו, בנוכחות סלב רבים. כ-50 מועמדות ניגשו למיון הראשון, ומתוכן נבחרו 14 ע"י חבר השופטים בראשותה של כוהנת הדוגמניות בטי רוקואיי. את הארוע הנערך בחסות המרכז הגאה של עיריית תל אביב, תנחה נטלי עטיה והבנות תצעדנה על המסלול עם שמלות כלה של גלית לוי. בטי רוקואיי הבלתי נלאית, מנסה להביא לטקס בישראל את קתלין ג'נר, וכבר יצרה קשר עם המפיק ריאן סיקרט האחראי על הקארדישיאנס. נאחל לך שתצליח.

בצילום:  בטי רוקואיי וחבר השופטים

מס. 9 - בטי מיס טרנס

אמש התקיים אירוע ההשקה של רשת iShare, שחקנית חדשה בזירת מוצרי Apple בישראל. אורון דנינו, בעלי הרשת אירח קולגות, לקוחות, אנשי עסקים אשר הגיעו להתרשם מהחנות החדשה במתחם רביעיית פלורנטין ולהתנסות במוצרי Apple החדישים. הגיעו: אסי עזר, אנחל בונני, עופר שכטר, אסף גרניט, קרן  מור, יובל שרף, לירז דרור ורבים אחרים.

בצילום: אורון דנינו ואסי עזר

מס. 10 - חנות אפל - אסי עזר

והם באמת לא נפרדים. בחמישי האחרון הגיע היישר מחיפה איציק כרסנטי פורש האח הגדול, לארוחת ערב אינטימית במסעדת מסה בתל אביב, עם חבריו שי חי, זוגתו תניה גרבר, ארבל  קינן ופרופ' דן ערבות עם אשתו טל, שהינו מנהל מחלקת השתלות וניתוחי לב באיכילוב, אבל גם חבר אישי מאד קרוב מזה שנים של כרסנטי קרלוס. הקבוצה פתחה שולחן והאוכל זרם כולל פינוקים ששלחו להם בעלי המסעדה. המטרה היתה סיעור מוחות וגיבוש טקטיקת פעילות סודית. בשבת שאחרי הגיעו שי חיה ותניה לסופשבוע בביתו של כרסנטי בחיפה, וזכו לאירוח כיד המלך. והוא לא תמיד שובר צלחות אצלו במטבח.

מס. 11 - כרסנטי והאח הגדול

נייט רובינסון וטרה סימונס ביקרו ב Black בקניון איילון והזמינו איך לא? מנת המבורגר מהמוגזמים בתפריט.רובינסון ממש מספר ימים בארץ וכבר ביקר ברשת ההמבורגרים המובילה בישראל- Black בסניף החדש בקניון איילון ר"ג וכמובן מיד תועד במצלמה עם האחמ"שית אנה במקום!

IMG-20160321-WA0034

ביום שישי, האחרון ה18.3.16 התקיים לראשונה מרוץ בבלי קניון G צמרת שלוקח חלק פעיל ומעורב בחיים הקהילתיים של השכונה, תמך במרוץ בו השתתפו תושבי שכונת בבלי תלמידי בית הספר, חלק מהגנים ובני משפחותיהם. המרוץ הינו יוזמה של תלמידת כיתה ד' מיקה רוטברט שפנתה אל מנהלת בית הספר בבלי ירושלמי ובעזרת תמיכה של עסקים מקומיים וביניהם  קניון G צמרת,  הגשימו את החזון. את המרוץ הנחה יואב צוקר ולקחו בו חלק חלק גם תושבי השכונה המוכרים: שרת המשפטים איילת שקד שהגיעה עם ילדיה ורצה במקצה 1200 מטר וסיימה בזמן של 9:55 ואף העלתה פוסט בפייסבוק,עורך הדין בועז קניג שרץ במקצה 1500 מטר וסיים בזמן של 7:04 , אנשי התקשורת אורלי וילנאי וגיא מרוז, הדוגמנית שירז טל שבאה לרוץ וליהנות.במקצה הנשים ל3 ק"מ זכתה – מריה זוטוב שסיימה את המרוץ בזמן של 13:08 במקצה הגברים ל3 ק"מ זכה טל שאולי שסיים את המרוץ  בזמן של 10:29

3c70a0ed-2818-43c1-8b5c-bf211b0c4bed

תגובות

להשאיר תגובה