הטריבונה – חדשות עסקיות

 

השחקנית והמגישה יעל בר זוהר נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה. ביום הצילומים שנערך באולפני ברודקאסט בחולון, הגיע לבקר על הסט מנכ"ל רשת מגנוליה תומר רייזברג. רשת מגנוליה מונה כיום כ-85 סניפים בישראל וסניפים בקנדה, ופורטוגל. התכשיטים במגנוליה עשויים כסף סטרלינג 925, ו/או בשילוב אבני חן, ציפוי זהב, גולדפילד ועוד. בסניפים מוצגים כ -1500 עיצובים שונים, ומידי חודש נכנסים תכשיטים חדשים לרשת.

1

בכירי חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, בראשותו של עדי כהן מנכ"ל הקבוצה, חגגו את קבלת הזיכיון הבלעדי לשיווק  יינות יקב מדבר. האירוע נערך במסעדת קיוטו בהרצליה פיתוח, אליו הוזמנו מסעדנים, קמעונאים, בעלי ברים מרחבי הארץ ואספני/ חובבי יין. האירוע כלל קוקטייל חגיגי, טעימות וחשיפת היינות לחג הפסח.

מימין גיא וולף איציק וולף ועדי כהן צלם אסף לב (2) (Custom) (3)

דורית רבליס ואביטל לנגר, שתי דוגמניות ישראליות צעירות אשר סומנו כבר כדבר הבא בעולם האופנה הבינלאומי, מככבות בקמפיין החדש של מותג היופי ג'ייד. רגע לפני שיצאה לככב בתצוגות האופנה שבוע האופנה בפריס, הספיקה דורית רבליס (17) להצטלם יחד עם אביטל לנגר (17) לקמפיין חדש של מותג הביוטי ג'ייד, שיעלה לאוויר במהלך חודש מרץ, ולקראת חג הפסח לקידום הבשמים ICON MUSK OIL  ו – ICON VANILLA BLACK מהבשמים הנמכרים ביותר בישראל.

2

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו, שנבחרו זו עונה שלישית ברציפות כפרזנטורים של מותג הג'ינסים לי קופר, נצפו בסופ"ש האחרון מבלים במקום הכי חם בארץ – ים המלח, לצורך צילומי הקמפיין.

שיר אלמליח ומאור בוזגלו ללי קופר קיץ 2018 צילום אלכס ליפקין (3)

במושב הנעילה של "כנס שדרות" שהתקיים במכללת ספיר, קיבלה אשת העסקים ונשיאת מועדון הכדורגל הפועל באר שבע אלונה ברקת, את "אות היזם החברתי ע"ש מנחם בגין", על תרומה לחברה ועל פעילות חברתית המטפחת ערכים של שוויון, נתינה, אחריות הדדית ואהבת האדם. האות הוענק לברקת על השימוש שלה בספורט ככלי לשינוי חברתי ועל עשייה תוך התמקדות בקידום הפריפריה. תחת הנהגתה של ברקת זכתה הקבוצה לאיצטדיון חדש שבזכותו התחילו לפקוד את המשחקים גם משפחות – גברים נשים וילדים, מה שהוריד גם את כמות האלימות – מילולית ופיזית. הקבוצה מאמצת מספר בתי ספר לחינוך מיוחד, ומקיימת פעילויות לנוער בסיכון.

3

מנכ"ל אינטל העולמית בריאן קרזניץ, הפתיע אמש את עובדי אינטל ישראל, כשהגיע להיכל מנורה מבטחים לערב הוקרה לעובדים, לרגל השקת מעבדי הדור ה-8, שפותחו בהובלת מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל. קרזניץ אמר כי כשהוא חושב על ישראל, הוא חושב על חדשנות. העובדים נהנו מהופעה מושקעת של הזמרים עברי לידר ומוקי, יחד עם הופעות של כוכבי "ארץ נהדרת" רועי בר נתן ואסי כהן, שהופיע בדמות "שאולי". בתמונה (מימין לשמאל): גרגורי בריאנט סגן נשיא בכיר, קרין אייבשיץ סגל מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל; מקסין פסברג לשעבר מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיא אינטל העולמית, בריאן קרזניץ מנכ"ל אינטל העולמית,; רועי בר נתן ויניב גרטי מנכ"ל אינטל ישראל.

4

ערן ואלעד סייג הבעלים ומנכ"לים משותפים, פתחו את סדרת האירועים מבית סמגל באולם תצוגה של המטבחים בהרצליה. בין מובילי ענף העיצוב אדריכלים ומעצבי פנים הגיעו: שירי עוז, עדי סמט, דניאל חסון, ארז חייט, שלומי לוין, רחלי בן אבי, מיטל סלומון, ורד שני, ליאורה קרלשטיין, גילי רשף ועוד. האורחים נהנו מארוחה ארץ ישראלית של השף עומרי לוין ובמופע "תוצרת הארץ" של נעם רפפורט ואלי שמלץ.

29

עירית אורן גונדרס (סא"ל מיל.) יו"ר עמותת אור למשפחות, קיבלה את אות המופת על תרומתה לביטחון חברתי, השבוע בכנס שדרות. כיבדו בנוכחותם השרה מירי רגב, עוזי דיין נשיא כנס שדרות ומשה אדרי יו"ר אגודת הידידים של עמותת אור למשפחות. אות המופת על תרומה לביטחון חברתי הוענק לעמותת אור למשפחות ולעומדת בראשה עירית אורן גונדרס, על יצירת שגרת חיים בריאה עבור המשפחות השכולות ועידודה את בני המשפחה לבחור בחיים. בתמונה: מימין לשמאל: עוזי דיין, נשיא הכנס, עירית אורן גונדרס יו"ר עמותת אור למשפחות, משה אדרי יו"ר אגודת הידידים של העמותה והשרה מירי רגב.

5

הסטנדאפיסט אודי כגן ("ארץ נהדרת") הופיע בערב שישי האחרון, באירוע ההתרמה השנתי של מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בחיפה והצפון. את האירוע, שכל הכנסותיו הועברו לתמיכה בתושבי ותושבות הצפון, הנחתה גם השנה מגישת חדשות 10, טלי מורנו.

6

תחרות אולטרה צ'לאנג' רימונים –The Ultra Challenge– תחרות הסיבולת האולטימטיבית, יצאה אמש מחוף מלון רימונים גלי כנרת בטבריה, כש-15 המתחרים ביניהם משתתף אוסטרלי אשר הגיע במיוחד לקחת חלק בתחרות, זינקו בשעה 07:00 בבוקר לשחייה של 10 ק"מ בכנרת. לאחר מכן יעלו המתחרים על אופניהם וירכבו 145 ק"מ עד לצומת הלידו. לאחריה יגיעו המשתתפים למלון רימונים שלום ירושלים, וייהנו מקבלת פנים וארוחת ערב עשירה.

תחרות האתגר האולטימטיבית רימונים אולטרה צאלנג יצאה לדרך. צלם רון פלד (3)

ניקול ראידמן ושני ילדיה נבחרו כפרזנטורים של רשת גלי לקמפיין אביב קיץ 2018. במהלך חודש מרץ תעלה רשת גלי בקמפיין בכיכובם בעלות של כ-3 מיליון ₪. כל שכרם של ניקול וילדיה יועבר במלואו כתרומה אשר תתחלק בין בתי חולים ועמותות, התומכים בילדים חולים ונזקקים.

ניקול רייאדמן וילידה הפרזנטורים של רשת גלי לקיץ 2018 צילום אלכס ליפקין (1)

לקראת טקס פרסי הטלוויזיה שיערך ב 9 במרץ ארגנה, האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה מסיבת קוקטייל ב"סוקה מרקט" אליה הוזמנו כל המועמדים, ביותר מ-40 קטגוריות שונות. את הטקס תנחה איילת זורר והוא ייערך באולם הכנסים "אבניו" שבקרית שדה התעופה שעות הצהריים, ויועבר בשידור ישיר ב "קשת ערוץ 12" ובשידור חוזר בערב שישי. הגיעו: ליאת הר לב, בת חן סבג, אילנה דיין, שפרה קורנפלד, דפנה לוסטיג,  אוולין הגואל, איבגניה דודינה, שיילי שינדלר וגיא לרר, מוני מושונוב, גאלה קוגן, רון פלדמן, שני קליין, עידו מוסרי, מיכל ינאי, דניאל זדה יעקב, דניאל גד, דניאל מורשת, אסתר אסרסר, אורי לזרוביץ, יעל פולמן, לבנה פינקלשטיין, אביה מלכה, אילנית בן יעקב, אבי סינגולדה, יעל שרוני, אנשי התעשיה מפיקים, במאים, תסריטאים, מלהקים, סוכנים ועוד.

7

מטוס הדרימליינר הרביעי של אל על נחת השבוע בישראל. אלי דפס  יו"ר אל על, יונה יהב ראש עיריית חיפה, גונן אוסישקין מנכ"ל אל על ותמי מוזס בורוביץ   סגנית יו"ר הדירקטוריון, קיבלו  את המטוס החדש בנתב"ג את מטוס הדרימליינר הרביעי מבין 16 מטוסי הדרימליינר 787 החדשים של אל על. המטוס ייקרא על שם העיר "חיפה", ויחליף מטוס ג'מבו מדגם 747- 400 שייצא משירות בסוף הקיץ.

8

בסוף השבוע, כשעתיים אחרי סיומה של הפרימיירה להצגה "הרפתקאות הדוד אריה"  מאת ינץ לוי בהשתתפות טל מוסרי, דניאל סבג, נתי רביץ, נדיר אלדד, מתן שביט, הילה סורג'ון, אורי הוכמן, פיני קידרון, רוני סתיו, עמית זיתון, אוראל איזקיל, דניאל חסין, הגיעו שחקני ושחקניות  הבימה, עובדי התיאטרון ואורחים נוספים, לפואייה התיאטרון למסיבת פורים השנתית והצבעונית.

9

השבוע נערך אירוע לכבוד יום האישה, בשיתוף קהילות הבוגרים של תכניות העסקים והטכנולוגיה תגלית אקסל, ProWomen ו- Lead With. למעלה מ-150 נשים וגברים הגיעו למשרדי Microsoft ScaleUp בתל אביב, כדי לשמוע הרצאה מעוררת השראה של השחקנית נלי תגר. לאחריה התקיים פאנל בנושא שיויון הזדמנויות בעבודה בהשתתפות אורן חפץ סנמכ״ל לקוחות בינלאומיים וסטארטאפים גוגל ישראל, מהרטה ברוך-רון סגנית ראש עיריית תל אביב, גלית לוי מנהלת קשרי ממשל ורגולציה קבוצת קשרי חוץ אינטל ישראל, אלון אלישקוב הראל ראש צוות ומהנדס תוכנה Outbrain ועוד.

10

דודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ, השיק את קולקציית אביב-קיץ 2018 של ורדינון – מותג הלבשת הבית המוביל בישראל, השואב השראה עיצובית ועדכנית של בתי האופנה המובילים בעולם. הקולקציה החדשה מרעננת, מרגשת ומאפשרת לכל אחד לעצב את חללי הבית לפי טעמו. ניתן למצוא בה מבחר רחב של מצעי כותנה איכותיים, מצעי סאטן מפנקים, מצעי ג'רסי רכים ונעימים במיוחד וגם סדרה יוקרתית, בעלת בדים איכותיים כגון כותנה מצרית, פרקל, ג'קארד ושילובי תחרות ותיפורים מיוחדים. כהן ציין שגם השנה הקולקציה החדשה של ורדינון מאופיינת בבשורה אופנתית שהיא מביאה, ובסגנונות האקלקטיים המותאמים לטעמי הקהל הרחב, ולרגל חג האביב הודיע על השקת אתר מכירות on-line חדש ועכשווי, באמצעותו יוכל הצרכן הישראלי לרכוש ממיטב המוצרים של ורדינון מבלי לצאת מהבית. בתמונה בתמונה מימין לשמאל: ויקה יוסל מנהלת מחלקת עיצוב של ורדינון, דודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ, שרון הרמתי מנהלת שיווק בנעמן גרופ ויעל חננוביץ מנהלת הסחר והרכש בורדינון.

28

לקראת חג הפסח, השבוע השיק מותג היוקרה SONAR ITALY  את הקולקציה החדשה של מוצרי החשמל למטבח. אלעד סייג מנכ"ל סונאר הציג את ה Blast Chiller המקפיא המהיר הראשון מסוגו בארץ המביא בשורה בריאותית וחדשנית. השף עומרי לוין פינק את האורחים במטעמים שנעשו על הכיריים ווק אינדוקציה מהתקדמות בעולם

33

בסוף השבוע הצטלמה הטאלנטית והמנחה קורין גדעון, לקמפיין חדש של מותג עדשות המגע ALCON , המיובא ומשווק בישראל ע"י "קבוצת לפידות". זוהי השנה השנייה שקורין גדעון משמשת כפרזנטורית של המותג. העונה החליטו בחברה לצרף לקמפיין ההומוריסטי את ירדן ג'רבי, הג'ודוקא הישראלית עטורת הפרסים שפרשה לאחרונה. הקמפיין המתעד קרב ג'ודו בין השתיים, צולם באולם ג'ודו בהרצליה. על הסט נכחו גם בועז להב, סמנכ"ל השיווק של "קבוצת לפידות" ויפי אוטמזגין, מנהלת אזור מזרח אירופה וישראל של חברת ALCON .

Photo by: Eliran Avital

לרגל יום האשה הבינלאומי התכנסו כמה מהנשים הבכירות במשק למועדון ארוחת הבוקר של חברת הייעוץ הגלובאלית Tefen ישראל, לדיון על הנושאים הבוערים שמעסיקים כיום נשים. באירוע השתתפו כ- 80 נשים בכירות ומעוררות השראה וביניהן מלי ביצור פרנס מנכ"לית Tefen" ישראל", הרבנית וכלת פרס ישראל עדינה בר שלום, ח"כ עליזה לביא יו"ר הוועדה לקידום מעמד האשה ושוויון מגדרי, שרית ארבל מנכ"לית ויצו, עמליה אברמוב מנכ"לית Amdocs Opt1ima, מיכל רפאלי כדורי סמנכ"לית הרגולציה של YES ומנהלות בכירות נוספות מבנק לאומי, תנובה, יפאורה, נגב קרמיקה, רכבת ישראל, אלביט, משרד הכלכלה, אסותא, סודה סטרים, כלל ביטוח, תעש, הפניקס ועוד. המשרדים עוצבו עם נגיעה נשית במיוחד, וקושטו בבלונים בצבעים לבן וורוד. כל אחת מהאורחות קיבלה שי עציץ, שנשתלו בו משפטים מעצימים.

12

מיכל אלבז, יזמית, המייסדת, הבעלים ומנכ"לית אתר GUILTY וגליה תורן חן, היועצת האסטרטגית ועורכת התוכן של האתר, השיקו השבוע את פרויקט "קהילה זו השראה", פרויקט סרטוני השראה של נשים ישראליות פורצות דרך, לקראת יום האישה הבינלאומי. האירוע נערך בהשתתפות נשים המובילות את הפרויקט, בהן: מהרטה ברוך-רון, רונית זיגלשטיין, גלית דיאמנט, פופו נקיב, אשלי וקסמן, יעל יעקבי, כרמית חומש, מיכל שילאור ושירה אלישבע. הפרויקט הינו מיזם חברתי המהווה תרומה לקהילה הנשית, והוקם במטרה לעודד שוויון חברתי וקידום נשים בתעשייה בישראל. את המיזם מובילים סרטוני ההשראה של הנשים, אשר הקימו קהילות המשפיעות על חייהן של אלפי נשים. הסרטונים יעלו החל מהשבוע לאתר ולרשתות החברתיות, ויהיו זמינים לקהל הרחב במהלך כל השנה כמיזם חברתי וכתרומה לקהילה הנשית, במטרה לעודד שוויון חברתי וקידום נשים בתעשייה בישראל. האירוע נערך בבית אנדרומדה ביפו העתיקה וכלל ארוחת בוקר עשירה והופעת סטנד אפ.

13

רו"ח ננסי זכאכ אבו אלנסר, מנהלת תחום ביקורת פנימית במחוז חיפה והצפון של רשות האכיפה והגביה, ביקרה בשבוע שעבר במשכן הכנסת לסיור מודרך ומפגש עם חברי כנסת. ננסי סיפרה לח"כ אכרם חסון על הקשיים עימן מתמודדות נשים בחברה הערבית, ועניינה את ח"כ איילת נחמיאס, מומחית בתחום הממשל התאגידי שכהנה כדירקטורית בחברות מובילות, בכנס IIA בנושא הביקורת הפנימית שיערך ב 26 במארס לראשונה בצפון – בעיר נצרת, מבית "אנשים ומחשבים" ובחסות "אלפאנר- ריאן" לקידום תעסוקה במגזר הערבי. עוד פגשה ננסי את הגב' אווה מדז'יבוז' מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה, לה סיפרה כי תמהיל הדוברים בכנס הביקורת הפנימית יכלול ייצוג הולם של נשים דוברות – 40% מכלל הדוברים. בתמונה מימין לשמאל: ח"כ איילת נחמיאס ורבין, רו"ח ננסי זכאכ אבו אלנסר ואווה מדז'יבוז'.

14

השבוע התקיימה בתאטרון גבעתיים הפרימיירה "דונה פלור נשואה לשניים" של תאטרון באר שבע. זוהי דרמה קומית חושנית ומטורפת, מאת יואב שוטן ועירד רובינשטיין, על פי ספרו הנודע של ז'ורז' אמאדו בהשתתפותם של רעות אלוש (דונה פלור), רועי אסף (ואדיניו), מולי שולמן, אוולין הגואל, אור אדרי, אדוה עדני, מעיין תורג'מן, אורן כהן, תמר לוין, ענבר דנון, בן צ'רי ותמר מלאכי. באירוע נכחו אנשי תקשורת ותרבות ביניהם הסופרת והמחזאית אדיבה גפן, עודד בן עמי, אהוד ברק שהגיע יחד עם בת זוגתו נילי פריאל ורבים אחרים.

15

גלעד הלוי יו"ר דירקטוריון יקבי כרמל, נדב ארנס מבעלי יקבי כרמל ורן אסא מנהל השיווק של יקבי כרמל, השיקו לקראת חג הפסח בצירים חדשים לסדרות היין הנמכרות ביותר בשוק. האירוע נערך ב'אנגלו ונינה' תחת הקונספט 'יקבי כרמל – שפע של רגעי שמחה', וכלל שולחן אבירים ארוך עם ארוחה חגיגית בניצוחם של קייטרינג מחניודה. במסגרת האירוע אמר גלעד הלוי, יו"ר הדירקטוריון של יקבי כרמל: "יקבי כרמל הם העבר, ההווה והעתיד של מדינת ישראל, היקב האהוב והוותיק בישראל מאז ועד היום. בקבוקי היין של יקבי כרמל נמצאים על שולחנות כמעט כל בית ישראל במשך כל השנים ומחזקים את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות."

30

חוות צברי אורלי, חוות הסברסים הגדולה בישראל, בבעלותם של נועם ושחר בלום, ערכה אירוע השקה בקפה לואיז ברמת החייל, יחד עם מנכ"לית הרשת דפנה הכהן ושף הרשת קורי אוהד, ולהצגת פיתוח חדשני של אבקת סברס בעלת סגולות בריאותיות במיוחד, שניתן לצרוך אותה לשימוש בייתי. קורי השף הכין לרגל האירוע תפריט שלם על טהרת אבקת הסברס, שכלל סלטי בריאות, לבנה עם סברס, שייקים, מוזלי ועוד.

16

השבוע הצטלמה הדוגמנית האקזוטית טיה גלילי, זו העונה השנייה למותג בגדי החוף RICH BEACH, בבעלותה של מיטל אולנטוך. הקולקציה מציעה מגוון בגדי חוף מחמיאים במשחקי טקסטורות וצבעים קייצים, בנוסף גם קימונו, גלביות, אוברולים ושמלות חוף. בעלת המותג מיטל אולנטוך, יזמית ומעצבת, בעלת ניסיון וידע של כ-20 שנה בתחום האופנה והסטיילינג. ההשראה לעיצובים ולדגמים בקולקציה הם תרגום מסעותיה בעולם לאורך השנים בהן חוותה חוויות, הקשיבה לבקשות מיוחדות ויצרה עבור מאות נשים עולמות מלאי צבע, סטייל, אופנה, יופי והפכה את עולמן לטוב יותר.

17

השף אסף גרניט, היועץ הקולינארי והפרזנטור של רשת נעמן, כמעט והתבלבל כשגילה על סט צילומי הקמפיין החדש של החברה, כפילים בדמותו. אבל אסף באווירה הפורימית ששררה באולפן, התלוצץ ושאל: "מה זה, כל אחד שיש בידו כלים של נעמן, חושב שהוא אני? אסף יש רק אחד".

27

רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל'ה" המובילה בשוק חדרי הילדים מזה למעלה מ-20 שנים והמחזיקה 13 סניפים בכל רחבי הארץ, יוצאת במהלך שיווקי ואסטרטגי חדש ברוח התקופה בה הופכת זירת הדיגיטל לזירת המכירות המרכזית, ומשיקה אתר  E- COMMERCE חדש וחלוצי בתחום רהיטי הילדים בישראל, שיעניק חווית קנייה מיטבית לצרכן. אתר המכירות המקוון של הרשת יתפקד כסניף "לכל דבר ועניין" ויעניק לראשונה לצרכן חווית קנייה שלמה מתחילתה- החל משלב בחירת המוצר ועד לסופה- קבלת המוצר והרכבתו בבית הלקוח. בנוסף, באתר יוצעו כלל המבצעים הרשתיים השוטפים והוא יתפקד למעשה כסניף ה-14 במספר של הרשת. מלבד ההשקעה הכספית הגבוהה שהושקעה באתר (למעלה מ-300,000 ש"ח), השקיעה רשת עצמל'ה גם במיטב הטכנולוגיות ואתר הסחר האלקטרוני החדש, יציע ממשק מותאם למובייל באיכות הגבוהה ביותר, באופן שאין למתחריה של הרשת ובאופן שיאפשר לצרכן לבצע את הקניות באמצעות הטלפון הסלולארי שלו.

18

השחקן אלון דהן, המשתתף בימים אלה בהצגה" זאבים", היה בדרכו למזכרת בתיה, כשעצר במסעדת קיושי סושי בר בגבעת ברנר. שי אטיאס מבעלי המקום ואלון דהן הינם חברי ילדות מכיתה ד', כך שסוף סוף הייתה הזדמנות להיפגש שוב ולהעביר חוויות. אמנם המפגש היה קצר, אך דהן הספיק ליהנות ממנות הסושי שהתגעגע אליהן (עוד כשהיה מבקר את שי בסושי בר בזל המיתולוגית שהפעיל בתל אביב), וגם המוקפץ. וכך, כשהוא שבע וטוב לב, הצטרף לחבריו שכבר חיכו לו על במת ההצגה.

19

בחמישי האחרון,  לכבוד חג הפורים ולציון 70 שנה למדינה, התקיים אירוע חברתי מרגש בבית הרב קוק בירושלים. בשיתוף פעולה ייחודי בין "אשכולות", "בית הרב קוק" ומרכז סיור ולימוד ראשית ירושלים. כמאה נערים ונערות מתנועת הנוער עזרא, שיחזרו מנהג עתיק של הרב קוק: קבלת ומסירת משלוחי מנות. בבוקר חג הפורים, בית הרב קוק התמלא בכלייזמרים, עדליאדע ,ילדים מחופשים ומשלוחי מנות כפי שהיה נהוג בבית הרב קוק בשנות ה- 30 עוד טרם הקמת המדינה. האירוע התקיים במעמד הרב אריה שטרן הרב הראשי לירושלים, חברי מועצת העיר ירושלים איתי גוטלר, פלר חסן נחום ועופר ברקוביץ, ראשי בית הרב, הרב חיים פוגל הרב יוחנן פריד, הרב אברהם טייץ ויאיר דן, ראשי תנועת עזרא, בנות ובני נוער מהתנועה. בתמונה (מימין לשמאל): הרב אריה שטרן הרב הראשי לירושלים, איתי גוטלר חבר מועצת העיר ירושלים, אדיר וישניה מנכ״ל אשכולות, עפר ברקוביץ חבר מועצת העיר ירושלים והרב חיים פוגל יו״ר בית הרב קוק.

20

מלון קראון פלזה ים המלח  נכנס לכושר במהלך סוף השבוע האחרון, ואירח בפעם הראשונה את כנס הספורט והבריאות  FITNESS . במהלך הכנס הועברו למשתתפים אימוני ספורט והרצאות, עם מיטב המדריכים מישראל ומחו"ל, וביניהם אימון מיוחד של קפיצה על טרמפולינות עם המאסטר טריינר בעל השם העולמי, אלקו שולטנס מבלגיה וכן אימון ספינינג עם אחד המדריכים המובילים בעולם בתחום הסייקלינג, פראן אספרה מספרד. שף המלון דורון עמר הרכיב תפריט בריאותי ומזין הכולל מגוון גבינות דלות בשומן, מיצים טבעיים, מעדני בריאות, סלטים עשירים בסופר פוד'ס כמו קייל, נבטים, קינואה, זרעי צ'יה ועוד. אלון שאול מנכ"ל המלון, קפץ לבקר ועל הדרך לעשות קצת כושר. בתמונה: פראן אספרה, דיוויד רודריגז מארגן הכנס ואלון שאול מנכ"ל קראון פלזה.

21

למעלה מ-100 מעובדות עמותת שילה, העמותה לפיתוח שירותים לאזרח הותיק, הופתעו לקבל השבוע מארזים מפנקים של 'סבון' לרגל יום האשה. ציינה מנכ"לית העמותה, דניאלה אלרון. "יום האישה הוא הזמנה לעצור ולחשוב על הדרך הארוכה שסללו נשים עד היום, הזדמנות לעצור ולחשוב על עצמנו".

22

ביום חמישי האחרון חגגו בקניון עופר בפ"ת את פתיחתה החגיגית של חנות אי דיגיטל. לפתיחת החנות הגיעו מאות אנשים, ועוד הגיעו לפתיחה החגיגית איילת צרפתי רוזן מנכ"לית אי ידיגטל, מנכ"לית הקניון הגדול בפ"ת נעמי סימן טוב, נציגים מחברת סקי צבי יוכמן המנכ"ל, אמיר ארבן אחד מהשותפים בחברה ונציגים מאפל.

מימין איילת צרפתי רוזן עם נעמי סימן טוב (1)

השבוע התקיים אירוע של החטיבה העסקית של נספרסו, במהלכו הושקו תערובות קפה נדירות מנפאל וקלמינג'רו, במיצג מרשים של לאונג' קינוחים בהשראת תערובות הקפה החדשות. לכבוד ההשקה, החטיבה העסקית של נספרסו יצאה בשת"פ עם השף מאיר אדוני, והביאה לארץ את מסעדת NUR, הניו יורקית לשלושה ימים, במהלכם ניתן להזמין את כל המנות של מסעדת נור, וליהנות בסוף הארוחה מלאונג' הקינוחים של נספרסו, עם קינוחים שיצרה הקונדיטורית הבינלאומית מיכל בוטון. לאירוע הגיעו מפורסמים ואנשי עסקים שלא פספסו את ההזדמנות לטעום מתערובות הקפה הנדירות, ולחזות במיצג המדהים של החטיבה העסקית של נספרסו ביניהם: תומר הורוביץ סמנכ"ל החטיבה העסקית של נספרסו ישראל, מאיר אדוני, ציון ברוך, אסי ישראלוף, עדי הימלבלוי, יהודה עמר זוכה מאסטר שף והשחקן דין מירושניקוב.

24

אוה קמחי מנכ"לית ומבעלי חברת 'קמחי תאורה', החליטה להקדים את אירועי יום האישה עם בוקר של פינוקים לאדריכליות ומעצבות. אלה נהנו מאירוח VIP במלון ריץ' קרלטון בהרצליה, שכלל ארוחת בוקר מפנקת במסעדת הרברט סמואל ואירוע מינגלינג על גג המלון הצופה לנופיו המרהיבים של הים התיכון. בין המשתתפות נצפו מעצבות הפנים אורלי דקטר, ענבל ברקוביץ, ענת סודרי, שגית מרק הנדלר ועוד רבות וטובות.

32

שחקני קבוצת הכדורסל מכבי ת"א הגיעו בפורים עם הספונסרים, לחלק משלוחי מנות ולשמח ילדים בבית חולים לילדים "ספרא" בתל-השומר. מרצ'לו אינצ'ליני הבעלים של חב' "פרנצ'י נדל"ן", מהספונסרים של מכבי ת"א ציין שהוא שמח להגיע מספר פעמים בשנה לבקר את הילדים בבתי החולים, כי זהו רגע של נחת ונתינה לקהילה.

25

חברת הד סינמה ומטבחי VALCUCINE מבית HED GROUP בשיתוף קבוצת בולטהאופ חגגו את חג פורים באירוע מושקע ועתיר פינוקים בהשתתפות מאות אדריכלים, מעצבים ואנשי מקצוע בתחום העיצוב. הוד גמליאל ודני אקרמן מבעלי HED GRUOP קבלו את פני האורחים הרבים שהשקיעו בתחפושות מקוריות, ורקדו עם נטע והלופר, לצד מאכלים מושקעים של השף עומר מילר.

31

עמית פלד בן 46, (נ +2 ) מונה למנכ"ל חברת דומיסיל. פלד אשר צמח מתוך החברה, החל תפקידו כסוכן מכירות לפני 15 שנה, והינו בעל תואר ראשון במנהל עסקים. בכוונתו להרחיב את תחומי פעילות החברה, ולהמשיך ולבסס את מעמד דומיסיל כמובילה בתחום הפרזול, מטבחי החוץ ופתרונות מעוצבים מאלומיניום.

26

תגובות

להשאיר תגובה