קומבינציה תל אביבית

אחרי שהחדירה בהצלחה לשוק בגדי הילדים בארץ, את המותגים  האמריקאים קרטר'ס ואושקוש ואת מותג בגדי ההריון מדרהוד מטרניטי מתכננת רשתH&O  להקים חנות המשלבת את שלושת המותגים ותציע בגדי הריון והנקה ביחד עם בגדי תינוקות וילדים.  

הסניף הראשון בקונספט החדש יפתח: Motherhood Maternity- OSHKOSH Carter's" יפתח בימים אלו במרכז וייצמן בתל אביב בהשקעה של 1 מיליון שח ויתפרס על כ 70 מ"ר. עד סוף שנת 2016 מתכננת הנהלת H&O  לפתוח עוד כ 5 סניפים ברחבי הארץ.

 

החנות החדשה תציע חידושים בתחום בגדי ההיריון ותכלול קולקציה עשירה ואיכותית המתמחה בבגדים לשלב ההנקה:  חולצות סריג מעטפת, היכולות עם פתיחת כפתור בכתף לשמש גם כקרדיגנים, סריגי מעטפת שניתן ללבוש במהלך ההריון ומותאמים גם להנקה, גופיות בסיס, חזיות seamless (ללא תפר) מבד מיקרופייבר התומך בחזה שלאחר הלידה, חזיות הנקה עם ריפוד קל מבדים המשולבים תחרה המתאימים לאירועים ולהרגשה נשית.

כמו כן,  פיג'מות הכוללות גופיית הנקה ומכנס, כותנות, מארזים הכוללים הלבשת בית: מכנס ארוך, גופיית הנקה ועליונית. כל הפריטים בקולקציה מצוידים בסוגר מותאם לפתיחה בשעת ההנקה, נפתח בקלות ומאפשר מעבר קל ונוח להנקה.

חנות מדרהוד מטרניטי -קרטרס- אושקוש במרכז וייצמן בתל אביב צילום אלעד גוטמן  (1)

בנוסף, בגדי הריון מכל הקטגוריות: חליפות מכנסיים וחצאיות מחויטות. מגוון גדול של הלבשה תחתונה, כולל תחתונים עם חגורות בטן מובנות, ג'ינסים עם חגורות פטנטיות מובנות, ללא תפרים ושמלות עם גומי להרחבה, שמאפשר לשנות את מידותיהן ואף להשתמש בהן אחרי הלידה.  

הפריטים לתינוקות וילדים בחנות מסודרים לפי מחלקות גילאים: פריטים לתינוקות בגילאי NB עד 24 חודשים ופריטים המיועדים לילדים בטווח מידות וגילאי 2- 7.   

 

14 הערות

להשאיר תגובה