מחפשים מתנות לילדים שימצאו את האפיקומן בפסח? תערוכת הצעצועים המרכזית והגדולה בישראל, Toy Time – מספקת הצצה ראשונית למגוון צעצועים ומשחקים חדשים

פסח מעבר לפינה ויצרני ויבואני הצעצועים המובילים בישראל נערכים עם מבחר גדול של משחקים וצעצועים חדשים שכל ילד ישמח לקבל כמתנת אפיקומן.בתערוכת Toy Time האחרונה, שהתקיימה בביתן 2 החדש, בהפקת מרכז הירידים תל אביב, הוצגו מיטב החידושים האחרונים של תעשיית המשחקים לילדים.בתערוכה, הוצגו לראשונה מגוון רחב של חידושים בעולם הצעצועים לקהל המקצועי ולקניינים מתחום הצעצועים. בין החידושים שהוצגו: משחקי התפתחות, משחקי חשיבה ואסטרטגיה, דגמי רחפנים חדשניים, משחקים ירוקים ששומרים על הסביבה ועוד.

לראשונה, בשיתוף עם סניף השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה "מעוף תל אביב", אשר מסייע לעסקים קטנים ובינוניים במשק הישראלי, התקיימו שתי הרצאות לקהל העסקים, המציגים והמבקרים בתערוכה. ההרצאות עסקו בשני אתגרים משמעותיים לעסקים קטנים בתחום הצעצועים בפרט ובכלל בתחום הקמעונאי בכלל: שיווק מסורתי בעולם דיגיטלי – שיווק מקומי ומסורתי והאתגרים הקיימים בעולם שהופך דיגיטלי וניהול נכון של תזרים העסק וניהול המלאי בחנות,  ניהול נכון המאפשר הגדלת רווחים.

אילנית יבואנית ומשווקת צעצועים מציגה לכבוד חג הפסח את מגוון המתנות החדשות ואהובות על הילדים ובינהם ערכות LEGO באטמן בעקבות ההקרנה של הסרט החדש –לגו באטמן: ערכות לגו הן מקור בלתי מוגבל של ידע וכיף תוך כדי המשחק בלגו הילדים מגיל צעיר חווים עקרונות וכללים מוסריים. ועכשיו עם הסדרה החדשה לקראת הסרט קולנוע החדש "לגו באטמן"  יצאו 4 ערכות לגו חדשות וכך כל ילד מרגיש גיבור על בעזרת הערכה! בין הערכות החדשות:ערכה להרכבת ה- Batmobile – בהשראת הסרט באטמן לגו הילדים יכולים לקפוץ לתוך Batmobile עם באטמן ורובין, ערכה של Lowrider Notorious הג'וקר ועוד.לרגל עליית הסרט החדש לאקרנים מבית לגו באטמן אילנית מייבאת את מגוון הערכות החדשות ניתן להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות. מחיר לצרכן החל מ- 79.90 ₪.

אילנית יבואנית ומשווקת לגו בישראל מציגה את הערכה החדשה מהסרט באטמן מכונית מירוץ ירוקה מחיר החל מ 299 שקל צילום יחצ

כדור ההפתעה LOL :הכדור בדומה למשחק הילדים הידוע "חבילה עוברת" מורכב מ-7 עטיפות, בהסרה של כל עטיפה מתגלה הפתעה חדשה. בין העטיפות מסתתרות ההפתעות הבאות: מסר סודי, מדבקה לאיסוף, בקבוק, אביזר אופנתי, נעליים, בגד ולבסוף מתגלה הבובה.הבובה אופנתית ומדליקה וכבר הצליחה לכבוש את לב הילדות בארה"ב ובאירופה. ה-   LOL זכו להצלחה מסחררת בארה"ב ,והבובות אזלו מהחנויות בתוך שבוע.

גלימיז, הפיה שמאירה באור קסום: סדרת הגלימיז נותנת לילדות את החוויה והתחושה המופלאה בהחזקת יצור קסום בידיהן המאיר כתגובה לחיבוק העדין שלהן, זאת היות והדמות מאירה בחושך, ונכבית באור.הסדרה כוללת גם פיות המגיעות עם מגוון בתים להשלמת עולם עשיר, דמיוני וקסום של פיות היער המאירות.

פיית גלימיז מאילנית ייבוא ושיווק צעצועים צילום יחצ מותר לשימוש חופשי בכל מדיה מערכתית ללא תמורה

דיאמנט צעצועים משיקים את קעקועי השיער, להיט חדש מבית "דיאמנט צעצועים" . הקעקוע הוא למעשה מדבקה זמנית בגוני זהב מנצנץ, כסף מטאלי וצבעים זוהרים בחשיכה. ביותר מ-100 דוגמאות שונות לקעקועי שיער. מצמידים אותו אל קווצת השיער, עוברים עליו עם מטלית לחה ומהדקים היטב. הטוויסט הזוהר יחזיק מעמד ללא חפיפה עד כ-4 ימים. לבעלות שיער גלי ומתולתל מומלץ להחליק את השיער, או לפחות את קצוות השיער הרצויה טרם ההדבקה. בעלות שיער כהה וברונטיות ישמחו לדעת שהתכשיט הנוצץ יבלוט עליהן יותר. מי אמר שבלונדיניות נהנות יותר? מחיר למארז הכולל 26 קעקועים – 14.90 ₪. מחיר למארז הכולל יותר מ- 100 קעקועים  49.90 ₪  

 דיאמנט קעקועים לשיער_49.90 סטודיו דיאמנט

FASHION TIME סטודיו לעיצוב ציפורניים כולל מייבש ציפורניים מקורי

בשנים האחרונות עיצוב הציפורניים כבר לא מסתכם בלק פשוט בצבע אחיד. הציפורניים הפכו לכרטיס הביקור של כל אחת ואף לילדות הצעירות שמחקות את האימהות. חברת דיאמנט צעצועים מציעה ערכה לעיצוב ציפורניים לילדות. הכוללת מייבש ציפורניים מקורי. הערכה כוללת: מייבש ציפורניים, ומגוון אביזרי קישוט, מדבקות, פצירה והוראות. מחיר לצרכן:79.90 ₪

שיא הסטייל – ערכת צמידי צ'ארמס מבית דיאמנט צעצועים

דיאמנט צעצועים משיקה שלל  ערכות שיהפכו את שעות אחה"צ להרבה יותר מגוונות ועשירות. הילדות  מוזמנות  להרכיב צמידים אופנתיים, בעיצוב אישי  עם שלל חרוזים צבעוניים ותליונים המצורפים לכל אחת מהערכות. ערכות צמידי צ'ארמס  –  פסטיבל צמידים אופנתיים בעיצוב מקורי , אישי ובצבעוניות עשירה. בערכות תליונים שישתלבו בצמידים בנושאים מגוונים: חלומות קיץ, נערות רוק, פסטיבל צמידים ועוד.ערכה להכנת 2 צמידים, כוללת  60 חרוזים מרהיבים, כולל  8 תליונים וכרטיסיות לתכנון ועיצוב צמידים.  מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪ ערכה להכנת 2 צמידים, כוללת  120 חרוזים מרהיבים, כולל  10 תליונים וכרטיסיות לתכנון ועיצוב צמידים. מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪ ערכה להכנת 3 צמידים, יותר מ-240 חרוזים כולל 14 תליונים. כרטיסיות לתכנון ועיצוב צמידים. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪ לגילאי 6+

ישראטויס תכשיטי אותיות 29.90 שח

מפרץ ההרפתקאות- עונת הג'ונגל

ליין מוצרים חדש לעונה החדשה של מפרץ ההרפתקאות "עונת הג'ונגל" . הסדרה הכי חזקה כיום בטלוויזיה לגילאי 3 עד 7, ומחזיקה בתואר זה כבר 3 שנים. משודרת בערוץ ניק ג'וניור. בסדרה ילד בן 10 בשם רידר שמנהיג להקה של שישיית כלבלבים המכונים יחידת החילוץ. לכל גור התמחות משלו ורכב חילוץ ייחודי. הם משלבים את כל הכישרון וביחד יוצאים למשימות חילוץ באזור מגוריהם "מפרץ ההרפתקאות"

חרוזי הקסם: יצירה בתלת מימד באמצעות התזת ספרי מים – ללא גיהוץ, רק להתיז מים!!!

פיתוח ייחודי של חברת דיאמנט, משחק יצירה בתלת מימד של חרוזי הקסם. המשחק כולל לוח, חרוזים ומגוון תמונות. הילדים מוזמנים לעצב כיד הדמיון הטובה עליהם דמויות וכל צורה שעולה בדעתם באמצעות חרוזי הקסם. החרוזים מאפשרים ליצור בתלת מימד. לערכה מצורפות תמונות מגניבות לפעילות. מעצבים, מתיזים ספריי מים המצורף לערכה, הספרי מדביק את החרוזים ומאפשר לילדים להוציא את היצירה מהלוח. ללא גיהוץ, רק להתיז מים!!!  3 גדלים: 400 יח' חרוזים, 800 יח' חרוזים ו-1200 יח' חרוזים. מחיר: 29.90- 69.90 שקלים. לגילאי 4 +

להשיג בחנויות הצעצועים והרשתות השונות.

לקראת החגים והקיץ הקרוב חברת אקספלור toys– מקבוצת חגים נחלים, יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, מציגה את משחקי הקופסא והצעצועים המומלצים ל- 2017.

אבודים בחלל (Lunar Landing) – מבית THINKFUN

משחק מבוך מדליק, עזרו למעבורת להיכנס מחדש לספינת האם !  משחק המבוך אבודים בחלל, מסדרת המבוכים של ,Think Fun תורם לפיתוח התפיסה המרחבית , לכישורי התכנון ופתרון בעיות.

המשימה העומדת בפני השחקן הינה לבחור כרטיס אתגר ולמקם את "החוקרים" (פינים) על משטח הנחיתה בהתאם למופיע בכרטיס. עכשיו עליו להזיז אחד מששת החוקרים לאחד הצדדים (למעלה, למטה, שמאלה או ימינה, לא באלכסון) עד שחוקר אחר חוסם את נתיבו. כאשר המעבורת מגיעה לכניסת החירום שבמרכז לוח המשחק ניצחתם.

במשחק עומדים בפני השחקנים  40 אתגרי חלל ברמות קושי עולות ומתאים לגילאי – 8+

8630 Mega Bow
כדור לתינוקות  – Bolli  מבית הוגו ספורט

כדור פיתוח חושי חדש לתינוקות, עשוי מחומר רך וגמיש. נוח לאחיזה ומקל על התינוקות בבקיעת שיניים. עשוי 100% סיליקון מחומרים שאינם רעילים, BPA . הכדור תורם לפיתוח המוטוריקה עדינה, חקר צורה, אחיזה ותיאום קשר עין-יד. בעיצוב משושים מדליק. מגיע במגוון צבעים.

הכדור ניתן לשטיפה במדיח כלים.

 

ליין משחקי מים לקיץ, מבית MonkeyBusinessSports

משחקי מים שהופכים את הבילוי בים או בבריכה לחוויה יוצאת דופן. צעצועים שמחזירים את המבוגרים לילדות ולילדים מבטיחים כיף והנאה. משחקי מים שישאירו את הילדים פעילים, יגרמו להם לשתף פעולה עם אחרים וכמובן המון כיף של משחקים מסורתיים. משחיק מים של MonkeyBusinessSports הם חוד החנית של חדשנות במשחקי מים, משחקים איכותיים ובעלי סגנון ייחודי. קיים מגוון רחב של משחקים למים, ביניהם: בומרנג, רוגטקה כדורי ספוג, שני חצי קרב אצבע למים, חץ וקשת למים-קטן, חץ קרב ארוך למים, חץ וקשת למים-גדול, אלת קרב למים ועוד.

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

53912L02

19 הערות

להשאיר תגובה