ניין מוצרי צריכה משיקה בישראל את Ooni Volt 12

הטאבון הראשון של Ooni לשימוש בתוך הבית. טאבון חשמלי לשימוש ביתי וחיצוני, שמגיע ל-450 מעלות ואופה פיצות ב-90 שניות בלבד!

 ניין מוצרי צריכה היבואנית הרשמית של מותג הטאבונים המוביל בעולם ובישראל 'OONI', משיקה בימים אלו את הלהיט הבא של עולם האפייה הביתי – Ooni Volt 12. טאבון חשמלי לשימוש ביתי וחיצוני כאחד, לאפייה של מאפים מגוונים ופיצות ב-90 שניות בלבד! מדובר בטאבון בעיצוב יפהפה ומודרני שמגיע ל – 450 מעלות תוך 20 דקות!

לטאבון משטח אפיה עשוי אבן שמוט לאפיית פיצות טריות, בעלות תחתית קריספית וקראסט מושלם וניתן לעשות בו שימוש בכל מטבח סטנדרטי, על משטח עץ או שיש.

השקתו הגלובלית של ה- Ooni Volt 12 זכתה לביקורות חיוביות רבות בקרב משתמשים ברחבי העולם, אשר הציבו אותו כאחד מהטאבונים הביתיים הטובים ביותר שיוצרו. כעת עם הגעתו לארץ, נפתחות לחובבי האפייה דרכים חדשות להכנת פיצה אותנטית באיכות של מסעדה: בבית או בחוץ. Ooni Volt 12 מתאים לאפיית כל סגנונות הפיצה וגם לאפייה ובישול של ירקות ומאכלים אחרים בפשטות ובנוחות במטבח, בחצר או במרפסת.

המכשיר מאפשר שליטה מלאה על תהליך הבישול ועל הטמפרטורה הפנימית, ומבטיח חווית בישול מדויקת למתחילים וגם לבשלנים מנוסים. 

ל- Ooni Volt 12 פונקציית Boost חדשנית שעוזרת לאבן לחזור לטמפרטורה מקסימלית במהירות בין אפייה לאפייה, כך שהפיצה האחרונה טעימה בדיוק כמו הראשונה. 

מעטפת הפלדה המצופה אבקה של Ooni Volt מעניקה עמידות בפני כל מזג אוויר ובידוד, לשמירת חום מקסימלית בתוך הטאבון וטמפרטורה בטוחה למגע בחלק החיצוני שלו.  למכשיר דלת מזכוכית בורוסיליקט תלת שכבתית עמידה ושומרת על החום הפנימי, לחיסכון מרבי באנרגיה. הוא בעל תאורה פנימית, המאפשרת לעקוב בקלות אחר האפייה וידיות מובנות לניוד קל ונוח.

משטח הבישול בגודל 13 אינץ' (33 ס"מ) וגובה שמאפשר אפייה של כל סגנון פיצה. 

מחיר מומלץ לצרכן: 4,690 ₪

ניתן להשיג: באתר https://pizzaoven.co.il/ ואצל המשווקים המורשים

תגובות

להשאיר תגובה