מותג העגלות מספר 1 בארה"ב – UPPABABY, מגיע לישראל וישווק באופן בלעדי ברשת שילב

חברת פופון המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים מובילים לתינוקות, כולל המותג המוביל ארגובייבי, משיקה בימים אלו בישראל את המותג המועדף על הסלבס בארה"ב ובהוליווד: מותג הפרמיום UPPABABY (אפה בייבי) מארה"ב, לאור האיכות והחדשנות של מותג אפה-בייבי, בחרה חברת פופון ברשת שילב לשיווק העגלות.

עגלות הילדים של אפה-בייבי זוכות להצלחה רבה בקרב המשתמשים בעולם הגדול בשל היותן מבוססות על הנדסת אנוש המותאמת במיוחד לשמירה על נוחות הנסיעה וקלות  ההובלה. הן כוללות מנגנונים להתמודדות עם זעזועים ומהמורות בדרך, לטובת בטחונו של התינוק ורכות הנסיעה.
אפה בייבי נותנת חדשנות בלתי פוסקת – עיצוב חכם, מלוטש ומסוגנן, ותכונות ופונקציות שהורים מחפשים, ונמכר ביותר מ-50 מדינות בעולם וידוע בחיבתם של סלבים רבים בהוליווד כגון: נטלי פורטמן, הילארי דף, ברוס וויליס, דרו ברימור, מארק צוקרבג והזמרת אדל. 

מותג אפה-בייבי יציע בארץ את 2 הדגמים המובילים של החברה כיום בעולם: עגלת קרוז ועגלת מינו. שני הדגמים מאופיינים בנוחות יוצאת דופן הן להורה והן לתינוק, כיאה למותג חדשני ששם את העיצוב החכם והנוחות במקום הראשון. 

 עגלת אפה-בייבי CRUZ – עגלה העונה על צרכיו של התינוק בכל שלבי ההתפתחות החל מלידה ועד ישיבה והליכה. העגלה מציעה עריסה רחבה, בטוחה ונוחה במיוחד לרך הנולד (מאושרת בארה"ב לשנת לילה של תינוק) וטיולון FULL-SIZE לתינוק הבוגר. עם שניהם ניתן ללכת בשני הכיוונים והנוחות להורה מקסימלית הודות לנסיעה חלקה, גלגלים גדולים משולבי בולמי זעזועים וידית מתכווננת. העגלה שומרת על יציבות בין אם מדובר במישור חלק או מדרכות עקומות, קלה לניווט בקניונים עמוסי אדם, ונוחה לשופינג וקניות בזכות סל האחסון הגדול במיוחד. ידית העגלה כוללת כיסויי עור אמיתי מובחר והיא מגיעה עם האביזרים הנלווים והנדרשים להמשך: מושב טיולון מתכוונן רחב ונוח במיוחד, מגן גשם ורשת הגנה מיתושים המתלבשים גם על העריסה וגם על הטיולון. עגלת אפה-בייבי קרוז נמנית עם עגלות הפרמיום, של רמות גימור עד הקצה. המוצר מעוצב תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר, החל מנוחות ובטחון התינוק ועד עיצוב איכותי בחומרים הכי נחשקים.  העגלה משדרת יוקרה וסטייל ולא במפתיע מופיעה ברוב הסרטים והסדרות המופקים בנטפליקס ובהוליווד.

עגלת ניו בורן שנכרת עם סל שכיבה – מחיר צרכן 3490 ₪

עגלה/טיולון אפה-בייבי MINU – מיועד להרפתקאות היומיומיות ומציע נוחות מקסימלית בעגלה קומפקטית וקלה, ומציע מפרט נוחות מודרני שלא היה מבייש עגלות גדולות ויוקרתיות. העיצוב כולל כיסויי עור אמיתי מובחר לידיות. העגלה מבטיחה הגנה בכל תנאי מזג האוויר, הטיה של המושב לתנוחות שונות, מושב נוח ומרווח, סל גדול עם גישה נוחה לאחסון פריטים, קיפול ביד אחת ובתנועה אחת וקל לנשיאה. ניתן להוסיף לטיולון ערכת ניו-בורן הכוללת עריסה המתאימה מגיל לידה ובכך להפכה לעגלת לידה. העגלה מתקפלת גם במצב ניובורן ללא צורך בפירוק.

טיולון שניתן להוסיף לו ערכת ניו בורן (הערכה כוללת סל שכיבה בדומה ליויו )

טיולון בלבד 1690 ₪

ערכת ניו בורן 500 ₪

טיולון + ניו-בורן 2190 ₪

 

ישווק בלעדית ברשת שילב ובאתר הרשמי אתר
אתר היבואן – פופון – לקריאה 

תגובות

להשאיר תגובה