לאוהבי היין 

לצד המצות והחרוסת, מקבלת גם שתיית היין מקום של כבוד בליל הסדר – דבר שהופך את מעמדי ומארזי היין למתנת חג קלאסית שמעטרת את שולחן החג.רשת ג'נטלמן מציעה עשרות מארזי חג שונים מעולם היין והאלכוהול, שיהפכו את הרמת הכוסית המשותפת למפתיעה, משעשעת ומלאת סטייל.

לחובבי מכוניות היוקרה תוכלו להעניק מעמד יין מתכת מושחרת בעיצוב רכב רטרו, ובו בקבוק היין יושב לצד הנהג. למארחים המתכננים טיסה לחו"ל בקרוב תוכלו להעניק מעמד יין ממתכת מושחרת בעיצוב מטוס רטרו, שללא ספק יגרוף מחמאות.אלו מצטרפים לדגמים נוספים כגון בר יין רטרו בצורת גרמופון עם מקום לשני בקבוקי יין, מעמד בעיצוב כד עץ עתיק המאפשר לשלב, בנוסף  שני בקבוקי יין, גם שתי כוסות יין להשקה ומעמדים בעיצובים נוספים.

מחירים החל מ-89 שח'להשיג באתר ובסניפי רשת ג'נטלמן, משלוחים בפריסה ארצית: www.gentleman.co.il

לאירוח בסטייל: מגש פירות שיכבוש בוודאות את שולחן הקינוחים

אתר מושבניק עד הבית משיק שירות חיתוך חדש של מגשי פירות אשר נחתכים לפי הזמנה ומגיעים מיד לאחר החיתוך מוכנים להגשה.

מגש פירות מעוצב בגודל 30×45 המיועד ל 8-10 אנשים ומכיל אפרסמון, תפוז, קלמנטינה, תות שדה, פיטאיה, אננס, קיווי, פסיפלורה, אוכמניות, מלון, תאנים, פרחי מאכל, סברס ותמר. לכמות קטנה יותר של סועדים ניתן גם לבחור בפינוקי פירות טריים וקלופים הכוללים ענב ירוק, ענב אדום, סברס, אננס, קיווי צהוב, קיווי ירוק, מגש סברס שלם טרי קלוף (400 גר'), מגש פומלה קלופה (250 גר'), מגש קיווי קלוף (400 גר'), פלחי תפוז קלופים (400 גר') ועוד.

מחיר: 299 שח'

להשיג באתר מושבניק www.moshavnik.co.il

 מתנה לנפש: Vanille Havane:

הבושם אשר האפיל למקום שלישי בתחרות בשמי היוקרה המובילים בעולם לשנת 2021 מטעם אתר Fragrantica עושה את הבלתי אפשרי וחוקר מחדש את מורכבויות הריח שחשבנו שכבר ידענו עליו הכל – הווניל. על ידי הורדת הדגש המתוק, החד-ממדי, המאפיין את השימוש בווניל לרוב בתעשיית הבישום,  הניחוח מציג את העושר האפל של פולי הווניל האותנטיים עם היבטים של רום, פירות יבשים, קקאו, סיגר, ופרחים כהים המהדהדים על בסיס עור ענברי. Vanille Havane הוא ניחוח שבמרכזו רק מרכיב אחד, אבל הפרשנות המופתית והחלקה שלו לניגודי הריח המורכבים ולהשלמות של כל אחד מההיבטים הרבים של פולי הווניל היא ההיפך מניחוח ליניארי טיפוסי.

מחיר 750 שח' ל-100 ml  להשיג בלעדית באתר היבואן האשמי אסנס פרפיום www.essenceboutique.co.il

תגובות

להשאיר תגובה