יבוש במהירות האור

stwiddy

תעשיית מייבשי השיער התחדשה לאחרונה במוצר מדף חדש מבית "דייסון" שמתיימר להיות זה שמנצח את כולם, אם לשפוט על פי הנתונים הוא גם זוכה בענק. 

חברת "דייסון" שמתמחה בשואבי אבק יצאה לאחרונה לשום עם מוצר חדש ומהפכני, מייבש שיער בעל מנוע חזק ושקט ולחיזוק יצרו שת"פ עם מיקי בוגנים שיתנסה במוצר לפני הקהל הישראלי ויראה ליושבים בציון איך מדברים ומפנפנים באותה עת.

ה-Dyson supersonic, הוא מייבש שיער מהפכני, המקל על פעולת הייבוש ועיצוב השיער. מייבשי שיער הם לרוב כבדים, קשים לתמרון ופועלים על חום גבוה מאוד שעלול לגרום לשיער נזק חמור. לא כך ה-supersonic. הוא שולט בטמפרטורה כדי להגן על השיער מפני נזקים של חום, שקט יותר מאחרים, מהיר יותר וקל יותר לאחיזה.

למרבית הנשים בישראל שיער הנוטה ל- "פריזיות" (חשמל סטטי), הנגרם מתנאי לחות גבוהה המאפיינים את האזור. ההסבר המדעי לתופעה הוא כי בתנאי מזג אוויר יבש, המוליכות של האוויר קטנה, וכך כמות רבה יותר של מטענים עלולה להצטבר. כך נוצר שיער "מחושמל" שעולה כלפי מעלה ונוטה להתנפח, להתייבש ולהתקרזל. ה-supersonic משתמש בבקרת חום חכמה המווסת את הטמפרטורה היוצאת ממייבש השיער, מוודא כי הטמפרטורות לא יעלו על 150 מעלות, ובכך שומר על השערה. חיישן הממוקם בראש המייבש מחשב 20 פעמים בשנייה את הטמפרטורה, ובמידה והאוויר היוצא חם מדי – החיישן מפסיק את פעולת חימום האוויר היוצא ממייבש השיער. כך הוא אינו פוגם בשיער ומגן עליו מפני ייבוש יתר.

jstankard
jstankard

עיקר המהפכה טמון במנוע הדיגיטלי הזעיר של המוצר. בזכות המנוע הקטן, הצליחו מהנדסי החברה למקם אותו בידית המוצר, דבר שמקל על האחיזה והאיזון . מנוע ה- V9 מסתובב כ-110 אלף פעמים בדקה, ובזכות טכנולוגיית ™Air Multiplier, הוא מסוגל לשאוב כ- 13 ליטר אוויר בשנייה ולהוציא כ-40 ליטר אוויר במהירות גבוהה. המנוע כולל 13 להבים שפועלים בתדר שקט במיוחד, ולכן הוא פחות רועש ממייבשי שיער אחרים.

המייבש מגיע עם ערכת אביזרים מגנטים המסתובבים בקלות 360 מעלות, ובכך הם מקלים על עיצוב השיער. מייבש השיער Dyson supersonic בעל ארבע דרגות טמפרטורה ושלוש דרגות מהירות.  ל- Dyson שיתוף פעולה בינלאומי עם חטיבת המוצרים המקצועיים של לוריאל.

מחיר לצרכן: כ-1,990 ₪

תגובות

להשאיר תגובה