חדש על המדף

המותג הקולינארי "מאסטר שף" משיק סדרה של מטבעות שוקולד מעולה לאפייה, העשויים מחומרי גלם איכותיים, ובעלי אחוזים גבוהים של מוצקי קקאו. סדרת מטבעות השוקולד לאפייה 300 גרם, במגוון טעמים, כוללת: מטבעות שוקולד מריר מעולה ומטבעות שוקולד חלב מעולה. המחיר: בין 17.9 ל-18.9 ₪

מטבעות שוקולד מריר 70

מותג Free  משיק 2 סדרות חדשות ללא גלוטן:Nuts Delight חטיפי אגוזים ושוקולד עשירים גרנולה ללא גלוטן עם שיבולת שועל מלאה. סדרת הגרנולות כוללת: גרנולה ללא תוספת סוכר, גרנולה בתוספת דבש וגרנולה בתוספת שוקולד חטיפי Nuts Delight ללא גלוטן משיקה החברה את החטיף בוטנים וקשיו עם שוקולד מריר מעולה וחטיף בוטנים ושקדים עם פיסטוק ושוקולד מריר מעולה.

גרנולה ללא תוספת סוכר

אלפרו מרחיב את סדרת מעדני הסויה ומשיקה לראשונה בישראל:מעדן עם סויה וקוקוס בעל ערך קלורי נמוך של 80 קלוריות ל- 100 גרם. טווח מחירים מומלץ לצרכן:  17-18 ₪ ל- 4 יחידות.

אלפרו מעדן עם קוקוס וסויה

חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי הטחינה החדשנית מתוצרתה:ממרח טחינה עם סילאן משומשום מלא, עשיר בערכים תזונתיים, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן, ללא שומן טרנס, ללא משמרים וללא צבעי מאכל . טווח מחירים 10.9 עד 12.9 ₪

ממרח טחינה עם סילאן - צילום יעל האן

חברת "מאיר" בייגל משיקה בייגלה חדש בסדרת שטוחלה ובטעם ראשון מסוגו בישראל: צ'ילי מתוק, הבייגלה אפוי ולא מטוגן, מכיל סיבים תזונתיים, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל • המוצר החדש ישווק באריזה משפחתית של 300 גרם ובאריזה אישית של 40 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8.50 שקלים לאריזת 300 גרם.

DSC_3601

חברת "רפאל'ס" משיקה חטיף אנרגיה חדשני – טראפלס תמרים מן הטבע המכיל רכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר, באריזת נוחות של 6 יחידות טראפלס עגולות עטופות בנפרד. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 – 18.90 ₪ לאריזת 120 גרם (6 יח' X 20 גר').

טראפלס תמרים רפאלס קומפוזיציה

לאור ההצלחה הרבה של מהדורת  במבה חצי  פונץ'  חצי בננה, שהושקה בשנה שעברה  ולכבוד הקיץ  המתקרב, אסם החליטה גם השנה להפתיע את הצרכנים וחוזרת עם קונספט החצי – חצי במהדורה מיוחדת במילוי קרם בטעמי מוקה ווניל  קיציים.חצי מהבמבות בשקית הן במילוי קרם מוקה וחציין במילוי קרם וניל.

b35389_bamba_fill_consept_1

מכירים את ממרח המרשמלו הפופולרי Marshmallow FLUFF מארה"ב? אם לא – אסור לכם לפספס אותו! הממרח המשווק בארץ על ידי יבואנית המזון "מאכלי עולם", יהפוך את חייכם למתוקים וטעימים במיוחד. מחיר: כ-18 ₪.

מאכלי עולם - ממרח מרשמלו. צילום - אנטולי מיכאלו

מדיבר, מותג תוספי תזונה לילדים, משיק מהדורה מוגבלת של מארז חזרה בריאה לבית הספר הכולל: מולטי ויטמין, ויטמין C וג'ל לניקוי ידיים – מתנה. המארז מוצע במחיר אטרקטיבי במיוחד של 69.90 שקלים בלבד ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.

 

מארז חזרה לבית ספר מדיבר

22 הערות

להשאיר תגובה