ב"מן" משיקים ופלים לימון בלי סוכר, ד"ר פישר מרחיבה את סדרת הקרמים לפנים ובאסם משיקים סדרות רטבים חדשים- חדש על המדף 

סדרת "לייף סטייל" (Life-Style) החדשה של מותג הפרמיום Nature-Protection מציעה מזון ללא דגנים (Grain-Free) ונטול גלוטן, ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים לכלבים. סדרת המזון ללא דגנים מאפשרת עיכול נוח וקל גם לכלבים עם רגישויות במערכת העיכול. המזונות על בסיס בשר טלה, עוף, דג לבן, סלמון בלבד, או סלמון משולב עם דגי קריל לכלבים קטנים או לגורים.מחירים: החל מ-79 ועד -349 שח' להשיג באתר: www.petbest.co.il (משלוחים חינם לכל הארץ, בהתאם לאזורי חלוקה)

 

חברת Roche, משיקה את מד הסוכר Instant Accu-Chek- חדשני יותר, מתקדם יותר, מהיר יותר ומדוייק יותר. מדובר בדור החדש של מדי סוכר, המתאים למבוגרים ולילדים,  אשר מספק תוצאה מהירה תוך 4 שניות.

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת ג'נסיס סאן ומשיקה קרם לחות והגנה BB+. הקרם החדש, פרי פיתוח חדשני ובלעדי של בעל מרקם קליל ולא שומני ומוצע בשני גוונים: בהיר ומדיום.

מותג Pantene  מציג סדרת פרימיום חדשה: פנטן Miracles החדשה – לשיער חזק וארוך. סדרת מוצרים חדשה לשיער חזק וארוך יותר ומסייעת במניעת שבירת השיער עם רכיבי ביוטין ובמבוק

פרמייר ים המלח משיקים – ULTIMATE CLEANSING מי פנים מיסלרי עדין המתאים לכל סוגי העור.מנקה ביעילות את עור הפנים מבלי להסיר ממנו את שומניו הטבעיים.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי מבוסס חומרים אורגנים,בשילוב רכיבים פעילים,GARTIAE ORGANICS משיק:גרטייה קצף לניקוי ופילינג לפנים AHA Cleansing and Peeling Foam. 

לכבוד השנה החדשה, ישיק לראשונה יקב קסטל מארזי פיקניק מיוחדים, עם יינות וגבינות, אשר יעניקו את חווית הפיקניק המושלמת. ניתן ליהנות מהמארז בחיק הטבע, במגוון פינות החמד שבאזור (תקבלו רשימת פינות חמד עם קישורים נוחים לניווט) וגם בסלון הבית החמים והנעים. המארזים הייחודים של יקב קסטל מגיעים בארגז עץ מהודר וממותג של היקב וכוללים 2 גבינות בוטיק, קרקרים מתובלים, 2 כוסות יין, כלים מתכלים וכמובן יין לפי בחירה. טווחי המחירים 210-370 שקל למארזים.

 

מותג העוגיות והופלים "מן" מהדורה נוספת לופלים בטעם לימון ללא תוספת סוכר שיתנו מענה לסוכרתיים ולצרכנים המעוניינים להפחית בסוכר.

פינטרולס – מותג מהמובילים בעולם לעדשי שוקולד לילדים, הגיע לישראל, הוא  ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטןו עשוי משוקולד חלב איכותי.

חברת "אחוה" משיקה סדרת עוגות חדשה באריזה אישית:עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, במילוי פרג ודניש קינמון.

חברת עוף טוב משיקה  את צ'ונגו פופקורן– חטיפי מיני שניצל, עשויים מנתח שלם של עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, המיוצרים בטכנולוגיה ייחודית שמשיגה עסיסיות מרבית מבפנים וציפוי קריספי מבחוץ.

'יקב ברקן', משיק לרגל ה-Valentine’s Day:'Reserve Gold Edition' רוזה כרם עלמה, בציר 2020

יקב סגל משיק לרגל ה-Valentine’s Day: יין רוזה מסדרת רכסים בציר 2019

בפעם הראשונה ולכבוד חג פורים, אסם משנה משיקה את עיגוליות תות – עוגייה עגולה וקטנטנה המציעה חווית אכילה חדשה, כיפית ומרגשת.

אסם משיקה סדרת מוצרי בישול עם "תווית נקייה" המבוססת על חומרי גלם איכותיים המוכרים לצרכן ומבטיחים תוצאה קולינרית מעולה.ההשקה מורכבת  משתי סדרות מוצרים: סדרת בישולים מיקס וסדרת רטבי בישולים:סדרת בישולים מיקס המורכבת מ-100% רכיבים טבעיים ומוכרים לכל,ללא צורך ברכיבים נוספים. בסדרה שלושה מוצרים: מיקס קלאסי, מיקס בצלים ומיקס איטלקי.

רטבי בישולים, הארוזים בבקבוקים, ומציגים גם הם "תווית נקיה", בדמות 100% רכיבים מוכרים לכל, המהווים את שילוב הטעמים המדויק שצריך למנה בבקבוק אחד. עם רוטב לעוף בתנור, המבוסס על סילאן ובצלים; רוטב לדג – עגבניות שמן זית ושום; ורוטב לחזה עוף – המשלב חרדל ודבש.

כחלק מהמגמה העולמית של צריכת מזון בריא ואיכותי יותר חברת ההפצה והשיווק גורי צירפה לאחרונה את מוצרי 'מקור הכוסמין' אל קולקציית המוצרים הרחבה שלה. בין המוצרים בייגלה בגרסת כוסמין, פתי בר 220 גרם וקרם קרקר 250 גרם. 

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן.

מותג מנטוס מחזק אחיזתו בשוק המסטיקים המקומי ומשיק סדרה חדשה של מסטיק מנטוס PURE RESH בקופסה.בסדרה החדשה מסטיקים ב-3טעמים אהובים: תות, אבטיח וטרופי.

לאחר הצלחה בלונדון משיקה יופיקס בישראל סדרת יוגורטים טבעונית עם "תווית נקייה" המכילים חיידקים פרוביוטיים ואחוז גבוה של פרי. הסדרה תושק ב- 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, אוכמניות פטל ודומדמניות שחורות ותימכר בסניפי GREEN של שופרסל.

מחליק השיער brush & shine VALERA הינו שילוב של מחליק שיער וסופר מברשת המתלבשת על המחליק בעת הצורך ומשלבת סיבים מחומר טבעי, העוזרים בן היתר להתיר קשרים ולסדר את השיער לפני ההחלקה. המחליק מסייע להעניק לשיער ברק טבעי ופותח בטכנולוגיית פיזור חום אחיד לשמירה על בריאות השיער.

תגובות

להשאיר תגובה