חדש על המדף: צרכנות

חג פורים (החל ב- 6 למרץ 2023) קרב ובא וכך גם משלוחי המנות האהובים על הקטנטנים. גם השנה נערכים בעמותת אקים ראשון-לציון (הקיימת מעל  40 שנה) לחג עם מארז מתוק של חברות מובילות.המארז המתוק (בהכשר בד"צ) נמכר בעלות סמלית של 12 שקלים בלבד! מוסדות חינוך (בתי ספר, גנים ילדים), חברות גדולות וארגונים שונים כבר התכוננו לחג והזמינו שי לעובדים שכל המכירות הן קודש לעמותת אקים ראשון לציון. המארזים מתאימים כמובן גם לאנשים פרטים, הורים לילדים המבקשים לעשות מעשה קטן, חברתי וטוב ועל הדרך לשמח את ילדיהם.טלפונים להזמנות 03-7286525 וגם ב – 052-6283344 כמו כן, ניתן לפנות גם באמצעות המייל – [email protected]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מעדנות משיקים את MAMA MIA, סדרת פיצות בשיטת ייצור איטלקית מסורתית. הפיצות בסדרה עשויות מקמח ייעודי לפיצה ונאפות בתנור אבן בטמפרטורה של 400 מעלות

אסם נסטלה משיקה טעם חדש בקטגוריית חטיפי הדגנים- שוקולד מריר ושקדים. הטעם החדש הוא שילוב מושלם של פתיתי פיטנס, שוקולד מריר ושקדים פרוסים.

טרנד שילובי טעמי הקינוח כבש לגמרי את הצרכן הישראלי בשנים האחרונות, גם במשקאות וגם במוצרי המאפה.כעת, לקראת החורף אסם נסטלה החליטה להפתיע את הצרכנים עם סדרת "קרמוגית קינוחים" , אותה העוגייה האהובה והמפנקת במילוי טעמי קינוח מפתיעים: קרמוגית במילוי קרם בורלה, וקרמוגית במילוי טרמיסו.

רשת rebar משדרגת את התפריט שלה עם קטגוריה חדשה של כדורי חלבון pro bites. מדובר בכדורי חלבון  בטעמים עשירים של חלבה, בוטנים ושוקולד, המחזקים את מנת החלבון היומית ומהווים את הביס המושלם לצד המשקה.כל כדור מכיל 5 גרם חלבון המבוסס על אבקת ה- WHEYהמכילה ערכים תזונתיים גבוהים, עשירה בחומצות אמינו חיוניות ומשלבת שני סוגים של חלבוני מי גבינה, ללא תוספת סוכר. השילוב בין החלבונים השונים מהווה פתרון מלא להעשרה בחלבון בספיגה אופטימאלית לפני ואחרי האימון, או כהעשרה תזונתית.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של מארז שקיות משקה בטעם בננה המכיל 6 שקיות של 225 מ"ל כל אחת.כיום ניתן להשיג את טעם הבננה האהוב בפורמט ליטר משפחתי ובפורמט פקק 250 מ"ל.עכשיו משקה הבננה האהוב והמוכר יגיע גם במארז שמאפשר פינוק לכל המשפחה.

ויסוצקי מרחיבה את חווית התה ומשיקה טעמים חדשים ומפנקים בסדרת חווית הצ'אי – צ'אי וניל הל וצ'אי מוקה ולראשונה תשתף פעולה  עם Night Cookie במארזים משותפים של צ'אי ועוגיות.

סבא חביב מציע: זית סורי מבוקע. הזית הסורי של סבא חביב הינו בכבישה ביתית ,מרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים.

שטראוס בפיתוח ראשוני וחדשני בקטגוריית חטיפי הנשנוש: חטיף דגנים ופירות המיוצר בטכנולוגיה מהפכנית של ייבוש בהקפאה. חטיפי UPLAND קוביות חטיף הפודטק ללא תוספת סוכר, טבעוני וללא גלוטן שלושה טעמים: תות וסלק, מנגו ואננס, אוכמניות ושוקולד

חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה חדשות:נקניקיות בראטוורסט: נקניקיות בקר פרמיום בסגנון בווארי העוברות תהליכי תיבול הכוללים תערובות עשבי תיבול ותבלינים ייחודיות המעניקים להם טעם ומרקם מיוחדים.

חברת "אחוה" משיקה את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים בעיצוב חדש: ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר,מבוססי טחינה גולמית העשירה בערכים של סידן, ברזל וסיבים תזונתיים.

יד מרדכי משיקה רוטב עגבניות חדש שיגוון לכם את השקשוקה ףשקשוקה חריפה: רוטב עגבניות עם פלפל חלפיניו להכנת שקשוקה חריפה מצטרף לסדרת רוטבי העגבניות של המותג.

אחריי שמותג הפרימיום ספלנדיד חזר למדפים עם ספלנדיד 70% ו-85% מוצקי קקאו, כעת קבוצת שטראוס מחזירה מוצר נוסף בסדרה – ספלנדיד 90% מוצקי קקאו, במתכון שפותח, גם הוא ביחד עם בארי קליבו, חברת הקקאו מהגדולות והמובילות בעולם השוקולד.

 

 

יד מרדכי,משיק לראשונה סדרת קונפיטורות בבקבוקים לחיצים, לשימוש נוח, מדויק ואסתטי. הסדרה כוללת שלושה טעמים: תות שדה, פירות יער ומשמש. כמו כן, הקונפיטורות בבקבוקים הלחיצים הינן ללא גלוטן.

פריגת, מתחדש ומשיק מהדורה מיוחדת ומוגבלת של משקאות קלים בטעמי הדרים, כחלק מסדרת "הפרדס" של החברה. הסדרה החדשה כוללת משקאות בטעמי: לימון ליים, אשכולית ורודה ותפוז מנדרינה. הטעמים החדשים בדומה ליתר מוצרי סדרת "הפרדס", ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ו – Vegan Friendly.

יכין, משיק שני רטבים חדשים, האידאליים לשדרוג שתיים מהמנות הפופולאריות בתפריט של המשפחה הישראלית: רוטב לקובה ורוטב לקציצות. מדובר ברטבים שפותחו במיוחד לטעם הישראלי ומציעים "קיצור דרך" להכנת המנות האהובות. הרטבים החדשים מצטרפים ל-4 רטבים נוספים מהסדרה הישראלית המבוקשת: שקשוקה, חאריפה, פסטה ופיצה.

 

חברת "סיטי תוספי מזון" פיתחה ומשיקה את סדרת חטיפי חלבון PROTEIN MAXX – טעימה, עשירה בחלבון איכותי ועם מעט סוכר.

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" משיקה בימים אלו סדרה של מוצרי המותג הפרטי בשיתוף 3 פרזנטורים : מיכאל אנסקי, שר פיטנס, ורון יוחננוב.סדרת מוצרי המותג בפרטי הממותגים ע"י הפרזנטורים כוללת מאות מוצרים של הפרזנטורים כל אחד עפ"י המומחיות בתחומו. מיכל אנסקי – מטבח האיטלקי ומטבח גורמה, שר פיטנס- סדרת מוצרים בתחום אורח חיים בריא ואיכות חיים.רון יוחננוב- בלוגר המזון המוביל בישראל סדרת מוצרים להכנה מהירה למתכונים שלו המובילים ברשתות החברתיות.

 

קרפור ישראל משיקה סדרה איכותית של 5 מיצים מ- 100% מיץ פירות טבעי ואורגני במחיר השקה של 5.90 ₪. ניתן למצוא את המוצרים בכלל סניפי הרשת: SUPER, יינות ביתן, מגה בעיר ובאתרי האונליין.

פריכיות אנרג'י של שטראוס בבשורה לקהילת הצליאקים; כלל מוצרי אנרג'י הונגשו וכעת הם ללא גלוטן, הם יונגשו וייוצרו ללא גלוטן בחודשים הקרובים.

לראשונה בישראל משיקה אסם נסטלה את דגני הבוקר האהובים האני נאט צ'יריוס במארז של אריזות אישיות. דגני הבוקר האני נאט צ'יריוס עם רכיב ראשון ועיקרי של דגנים מלאים, מגיעים במארז של 6 אריזות אישיות של 27 גרם.

Nespresso פותחת את השנה החדשה עם קפה משובח בהשקת קולקציה חדשה אשר פותחה בשיתוף אייקון האופנה האיטלקי, קיארה פראני. הקולקציה החדשה נוצרה בהשראת הטעמים והמסורות של מחוזותיה של איטליה, בדגש על מילאנו.  הקולקציה מרחיבה את מגוון מוצרי Ispirazione Italiana עם טעם הקפה החדש מילאנו אינטנסו לצד מכונה מעוצבת ואביזרים בעיצוב מיוחד כמחווה לתרבותה של מילאנו.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה את "יטבתה PRO ללא תוספת סוכר". מדובר בהרחבת סדרת משקאות החלבון הפונקציונליים של יטבתה עם שני משקאות חלב עשירים בחלבון, ללא סוכר לבן ומופחתים קלוריות, 140 קלוריות לבקבוק ו-0% שומן, בטעמים מפנקים.

קפה עלית משיקים מהדורה מיוחדת של קפסולות ליום האישה הבינלאומי – קפסולות "קונגו" Democratic Republic of the Congo, כחלק מפעילות"More Than A

סדרת 'ריצפז פרש הום' מתחדשת בניחוח חדש-"מלון אקזוטי", תרכיז ריחני לניקוי כל סוגי הרצפות עם אפקט בישום מתמשך ועוצמתי המוכר מביקורים במלונות אקזוטיים, בניחוח נקי, רענן ומתוחכם.

 

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון מבית קימברלי קלארק ישראל ממשיך להשיק חדשנות מוצרית שמספקת ערך אמיתי ותועלת לצרכנים: חיסכון של זמן ומאמץ בעבודות הבית, בקטגוריות שונות: דפי ספוגית קסם, שקיות זיפר ב-2 גדלים ושקיות לשמירת טריות המזון.

 

תגובות

להשאיר תגובה